Dårlig blogger altså !

Hei alle søte fantastiske lesere ! <3

Har dere sett på Unge Mødre i kveld ? Det har jeg ! Jeg synes det er sååå morsomt å se meg selv på TV, og det med malingen, det var faktisk første gang jeg malte , og man kan vel ikke være mester da 😉 

I natt sover vi hos mamma siden vi skal til Oslo imorgen tidlig, så nå ligger Nathaniel å sover søtt der mens jeg sitter hos min venninne Marita ( som også var på TV i dag ) siden hun er nabo med mamma, og jeg sitter med hårkuren i håret og alt ! Hun har nemlig bleiket min 3 meter lange brune ettervekst, eller vasket håret i white spirit som noen også liker å kalle det ( jeg bruker bleiking fra Depend da) . Kall det hva du vil, håret blir i allefall lysere og jeg liker det ! ah <3 Digg ! 

Vi har ikke gjort så mye, bare sett oss selv på TV og slappet av ! Må bare beklage for den dårlige blogginga i det siste men har virkelig ikke orket tanken på bloggen engang ! Så noen spurte om jeg kunne filme dagens episoder av UngeMødre, noe jeg gjerne skulle gjort, men det hadde seg desverre slik at iphonen min gikk tom for strøm og ladderen lå hos mamma ! Såe ja, ble ikke noe utav det ! Blir

Har masse bilder fra i dag men de er desverre på tlf min, som jo ikke har strøm… såe ja !

Slenger med et ekstremt vakkert bilde av meg akkurat nå ! Woooah ! Nå skal jeg stikke “hjem” og pakke siste rest, organisere diverse greier. Må ha alt på stell når jeg skal ut å reise alene med Nathaniel .Gruer meg sånn smått… meeen jaja, går nok bra ! 

Nattinatt alle dere lesere der ute ! Blogges :-  * 

28 kommentarer
    1. Jeg så det. Hehe synes du høres så anerledes ut enn jeg hadde sett for meg. Stemmen passer liksom ikke til det inntrykket jeg hadde fått.

    2. ahh, jeg som hadde bestemt meg for så se det i dag.. MEN som jeg alltid er.. alt for treg! så jeg rakk det ikke :/ er det noen plass vi kan se det om igjen?

    3. Haha, den delen med å begynne å male et helt annet sted før man er ferdig på et sted kjenner jeg meg veeeldig godt igjen i! Blir så stressa med å se det ferdig resultatet 😛 haha

    4. Hei Rannveig! Jeg lurte på en ting, kan du samisk? Hehe det hadde jo vært utrolig kult om du kunne. Kjempe søt jente. Ser at du kansje er litt nervøs forann kameraet som gjør at du virker litt unaturlig, men i de øyeblikkene du glemmer kameraet sånn som i flyttingen er du jo bare kjempe tøff. Spesiellt når du sølte maling på gulvet “SATAN” hahaha så hærlig! stå på!

    5. Har ikke sett det enda.. Startet på 1. sesong for et par uker siden. Er på sesong 3 nå siden jeg ikke har tatt meg tiden til å se det. Så skal se ferdig alle sesongene før jeg starter på den som går nå. Gleder meg til jeg ser deg! 😀

    6. Jeg synes du virker så mye dummere på tvn en det du er i bloggen, så til dere som dømmer henne
      ut ifra unge mødre synes dere skal lese litt i bloggen før dere kommer med masse piss.
      Stor sjanse for at dere skjønner at hun kanskje virker litt “dummere” på tven en det hun egentlig er og det kommer kanskje fra nervøsitet eller noe.
      Stå på Rannveig!!
      Btw, jeg skjønner virkelig ikke hvordan du får etterveksten så lys med blekingen fra depend, har du noen tips? =)

    7. Håper det ble en fin tur 🙂 Husker jeg reiste med to små, ikke bare bare nei… Men du klarte nok det og du…Synes du er flink jeg… Du skulle sett meg da jeg tapetserte en gang, alle lengdene ble klippet i ulike lengder, bare kaos hehe… Ha en strålende fin dag – klem. 🙂

    8. Heeey 🙂 Kunne du skrevet litt om hvordan du fortalte til de rundt deg at du var gravid? Fant ut i går at jeg var gravid og har kun sagt det til kjæresten min. Kunne du også laget en liste med hva jeg trenger? Er bare 5 uker på vei, men greit å begynne å spare. Er livredd, hehe. Stå på videre og jeg skal fortsette å følge med på bloggen og på unge mødre 😀

    9. Skjønner ikke at dere gidd å følge den her bloggen….Ho gidd jo aldri å svare på spm som blir spurt.

    10. LITT mye sminke? SE hvor hvit du er i trynet på dette bildet.. I panna! Kjærevene.. FAKE FAKE FAKE.. You make me sick.

    11. Hvorfor gidder dere som sutrer og klager følge bloggen hennes da? Hvis hun er alt dere sier hun er så hvorfor orke å bruke tid og energi på henne? Det beviser jo bare en ting: dere bryr dere om henne. Enten er dere sjalu, eller nysjerrige, hva det enn er, det er ingen som tvinger dere å besøke bloggen hennes. Tragiske mennesker.

    12. Er det ikke du som sier at barnefaren ikke vil ha noe å gjøre med Nathaniel og at han ikke bryr seg noe særlig?
      Det virket ikke akkurat som det i episoden på onsdag.
      Og det virket som om dere kom ganske godt overens, også…

    13. kordan barnehage har du gådd i? tornerose barnehage? å kan du lægge ut baby bilda sv dæ sjøl, å se om man ser likheta mellom drg å nathaniel 🙂 <3

    14. Jeg fikk bare sett det klippet fra da du malte.. fikk litt sjokk over hvor fin du faktisk er 🙂 Den sykt fine kroppen og DE puppa! Du så virkelig bra ut, skal vedde på at de som skriver dritt til deg er veeeeeeeeeeldig sjalu!
      Åh, motivasjon til å gå ned i vekt den kroppen din ja 🙂 idaa <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg