Tulltur til Jessheim og vi har funnet leilighet… OG jeg har fått meg ny tlf !

Må faktisk bare kommet med en liten oppdatering før det er full pakkings av koffertene våre og senga for alle penga etter det, vi skal nemlig hjem til Alta imorgen tidlig. Skulle egentlig møte ei venninne jeg ble kjent med i Oslo forrige gang jeg var her, som bor på Jessheim. Egentlig i formiddag, men ble så hektisk med at vi hadde visning på leilighet og sånt , så vi bestemte oss for å komme på besøk til henne i ettermiddag istedet. 

På tur til Jessheim gikk såklart min ubrukelige utrolig STYGGE iphone tom for strøm ( den bruker ca en halvtime fra 100% til 0%….. ) så mens vi ventet og prøvde på å finne nr hennes, dro vi på Jessheim storsenter for å kjøpe meg ny tlf. Snille han som faktisk kjøpte meg ny tlf ! Meen før jeg hadde fått den nye tlf ( som forresten er en Samsung galaxy S3) Fant desverre ikke nr hennes noen steder, hadde lagra det på tlf til han jeg var med, prøvde å ringe mange ganger, men tror nok han hadde lagra feil nr eller noe… så da var det bare å kjøre tilbake ! Litt trist, for hadde jo vært veldig koselig å møte henne… 🙂 

Men, får ta det når jeg flytter hit ! Om under en mnd. Og jaa… vi har vært på visning, å funnet vår leilighet ! Midt i byen, på St-Hans haugen ! Eneste kjipe er at det er i 5 etasje uten heis. Så må sette vogna igjen nede. Men ååh.. leiligheta er så fin så fin ! Gleder meg veldig til å flytte inn der! Skal ta masse bilder når vi har flyttet inn og sånt og jeg har fått innredet osv. 

Nå når vi skal hjem imorgen, har jeg en rekke praktiske ting som må ordnes. Bytting av helsesøster ( til Oslo) barnehage, bytting av jordmor, og så må jo NAV ha beskjed og. Mye å fikse, i tilegg til at hele leiligheta skal pakkes ned . Og jeg har myyye ting ! Min kommende samboer er heldigvis så snill at han skal hente oss i Alta med alle tingene ( tilhenger osv ). 

Gleder meg masse til alt framover !!! Ååh … 🙂 Livet mitt smiler på alle mulige måter!

23 kommentarer
    1. Håper du får det kjempe fint i oslo og at alt går bra med deg og dine 🙂
      Gleder meg til å se deg på tv igjen i morgen;D

    2. Herlig liv du har 🙂 Jeg vil også ha tlf, men tror jeg må vente med det, ja. tenkte faktisk også på en eller annen Galaxy, men tida får vise. Jeg har sendt deg en mail 🙂

    3. Nå fortjener du medgang i livet, og jeg er veldig glad på dine vegne <3 Håper dere får et flott liv sammen i Oslo, sammen med de små 🙂 Klem

    4. Hei.
      Gratulerer så mye med graviditeten! Jeg måtte bare kommentere og si at du nå være en veldig sterk person som klarer å overse alle de stygge kommentarene du får! Jeg hadde aldri greid det., stå på videre!
      Velkommen til st.hans haugen, det er en flott plass! Vi bor rett nedenfor og trives godt her 😉

    5. Seriøst, for ditt eget beste og ikke minst barna dine kan du P R Ø V E på å fremstå som i det minste et allminnelig eksempel når det kommer til å være ung mamma? Så deg på unge mødre og jeg ble rett og slett flau over oppførselen din, og fikk til og med litt vondt inni meg av at barna dine må vokse opp med en så inkompetent mamma. Greit nok de trenger kjærlighet, men også i det minste et snev av ren fornuft. Har sett puppene dine nok på den bloggen her, og kommer ikke til å stikke innom igjen.

    6. Har sjøl Samsung galexy 3.
      For og være ærlig så ville jeg ikke anbefalt den videre :-p
      Den er rask, grei og bruke, men den blir utrolig fort ripete;-/
      lykke til videre 🙂

    7. Gratulere! 🙂
      Så bra at ting ordner seg, det gjør som regel det for snille piker. 😉
      Gratulere med ny telefon også. Har samme, akkurat begynt å bruke den. Den er super! Digger den!
      Godt valg! 🙂

    8. Du får ihvertfalI god trening opp alle de trappene 🙂
      Og nu som du får hjelp fra barnefaren treng du nødvendigvis ikke og handle alene.
      Handl heller i lag 1 gang i uka Sånn at han kan bære 🙂
      lykke til

    9. hei rannveig! er du og barnefaren til nummer 2 kjærester? 🙂 kan du fortelle litt om han? tror vi er flere som undrer på dette! lykke til i oslo, og tror du gjør et bra valg med å komme deg litt bort med nye muligheter!

    10. Stakkars deg så må drasse på to barn opp fem etasjer. Ikke like lett å dra på en liten baby, handleposer, klær og bagger fra barnehagen itillegg til Nataniel, han er jo ikke så gammel da babyen kommer til. Jeg hadde kanskje prøvd å funne en annen leilighet. Men håper så klart det går fint å at du kommer til og stortrives i Oslo:)

    11. Søta mi…. “Neiii dette er det aller verste innlegget jeg har lest..” Jeg ventet på deg hele kvelden.. men hørte ikke noe :'(( Ble litt trist..! Sender deg nr mitt på Mail til deg.. Så snakkes vi snart igjen.. =D Stor klem fra meg!<3

    12. Jeg håper virkelig att dette går bra for deg Rannveig. Att din kommende samboer er en grei type og att du og Nathaniel vil få det fint i Oslo. Jeg må si att jeg synes det er litt drastisk og flytte sammen med en du nesten ikke kjenner , hvertfall når det et ett barn involvert. Håper hvertfall du har tenkt nøye gjennom dette.
      Ønsker hvertfall deg og NC alt godt og du må ha masse lykke til i Oslo.
      Ps. Høres ut som dere har funnet en fin og sentral leilighet da . Vi bor selv i fjerde etasje med barn uten heis , og det har overhodet ikke vært noe problem for oss. Jeg har stort sett brukt bæresele til gutten min når jeg handlet varer , og etter hvert så ville han jo krabbe opp trappene selv. Når vi skal ut på tur , så sitter jeg han i lekegrinda med døren åpen mens jeg bærer ned ting vi skal ha med og klargjør vogna. Vi er som regel ute flere ganger for dagen , og for meg har dette aldri vært ett problem. Man må rett og slett snu det til noe positivt og se på det som god trim 🙂 Og vi har jo ikke vondt av og bevege oss og gå litt i trapper , tvert i mot 😉
      Alt er jo også en vanesak. Jeg ville hvertfall ikke gitt avkall på og bo så sentralt som vi gjør til fordel for heis på ett mindre sentralt sted”

    13. Skal du flytte til Oslo el Jessheim? ^^ selv var jeg og som deg alenemor fra dag en, møtte kjæresten el forloveden i fjor som jeg knapt kjente ble gravid med en gang flytta sammen i desember og forlova oss da og i januar kom dattera vår :p gått litt fort men det har nå gått bra :p bor selv nær jessheim ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg