Endelig hjemme i i Alta !

Nathaniel hadde VIRKELIG mye energi på flyet, søtnos <3

DA var vi endelig hjemme etter to hele uker i Oslo. Vi har hatt det så utrooolig koselig der nede, savner det allerede ! Må si det var meget merksnodig å trø inn dørstokken i leiligheta mi, hahah.. nesten så det var litt tomt ! Var også desverre mange jeg hadde tenkt å møte, som jeg ikke fikk møtt. Har skikkelig dårlig samvittighet for det, men jeg flytter jo dit ned om under en mnd så vi får ta det da 🙂 

Natahaniel er med bestemoren sin på jobb, hun jobber på videregående som lærer, så elevene hadde lyst til å møte Nathaniel. Imens skal jeg rydde leiligheta mi og gjøre den klar for VISNING i kveld. Blir nok bra

Da jeg kom hjem i ste lå det også en pakke her til Nathaniel ! Var såå koselig å komme hjem til noe sånt, hihi 🙂

Forresten ! Litt viktig beskjed, til dere som har prøvd å få tak i meg på tlf i dag eller i går, så er det ganske så umulig. Jeg har nemlig fått meg hemmelig nr, og i og med at NORWEGIAN( skal nok aldri fly med dem igjen nei… ) har glemt ene kofferten min i Oslo ( kjente jeg ble veldig hormonell og forbanna når jeg sto der helsvett med ungen og alle tingene.. ) Åh.. sint ! Men ja, oppi den ligger iallefall brevet hvor det nye nr mitt står. Så inntil imorgen får ingen vite nr mitt, haha 🙂 Så om dere ikke får tak i meg, er det altså derfor. Det nye nr mitt vil kun gies til de aller nærmeste, da jeg er virkelig dritlei av tulletelefoner fra fjorten år gamle jenter som synes det er ekstreeeemt morsomt å tulleringe, og gale, vilt fremmede mennesker som påstår de er kjæresten min. Blir litt godt å slippe sånt tull ja !  

 

Nåå er det videre i ryddingen ! Blogges smask :- * 

34 kommentarer
    1. Har hemmelig nummer jeg og… Det var veldig “morsomt” å ringe Von Hippie natterstider fra fester, og spurte om jeg kom på fest… Skal reise med Norwegian til London 6. mars, men reiser kun med håndbagasje. Orker ikke dra på så mye. Men du har jo barn, da blir det noe annet 🙂 Håper tingene dine kommer til rette idag da… Og hvis du ringer Telenor får du nr. ditt 🙂 ha en strålende fin dag begge to – lykke til med visning, pakking og alt sammen – klem <3

    2. Hei Rannveig!
      Synd at du ikke tenker lenger en dette!
      Først blir du gravid meg Tor Even, det er jo bra!
      Men så reiser du til Oslo for å ta silikon i puppan, det er greit det også!
      Men at du treff en fremmed kar i Oslo og blir gravid med han første gang dere møtes og at du skal flytte til han etter at du har kjent han i 2 mnd er vel å gamble med alt?
      Hva skal du gjøre i Oslo hvis han sparker dokker på dør? Ikke hvis, men når!!
      Æ må si at æ e bekymret over fremtiden til dæ og din sønn!
      Mener dere andre at det er flott og fint at Rannveig gjør dette?
      Om det hadde vært deres datter???

    3. Maria: Rannveig kan gjør akkurat som hun vil kjære deg:) Du må heller finne deg bedre ting å bruke tiden din på. Vi lever bare en gang.La den søte jenta gjør hva hun mener er riktig.
      Rannveig er ikke våres datter, vanskelig å se det for seg. Hun er en flott jenta som kan ta egne valg. Gratulerer med nr 2 og masse lykke til med flytting. Hemmelig nr er greit å ha:)
      Elsker bloggen din<3 ! Stå på og kos dæ masse i Oslo når den tiden kommer.

    4. Rannveig, du inspirerer meg! Liker bloggen din kjempegodt!
      Gratulerer masse med graviditet og flytteplaner! 🙂

    5. Veldig forståelig at du bytter nr! Vil bare si at du er ekstremt tøff som beholder barn nr 2 🙂 Har akkurat skrevet et innlegg (ja, okei, i full frustrasjon) om at unge jenter må tenke seg om to ganger før de bestemmer seg for å beholde en baby 🙂 Så: du er ekstremt tøff, Rannveig.

    6. Har du virkelig ingen omsorgspersoner i livet ditt som kan veilede deg litt i forhold til valg du tar? For det du gjør nå, og beholder babyen til en du overhodet ikke kjenner, pluss flytter sammen med han, det er oppskrift på disaster. Dette kommer til å gå virkelig virkelig galt. Synd å si det, men som voksen ser jeg det så altfor tydelig. Dette kommer du ikke til å klare, ranveig. Jeg sier det ikke for å være stygg og slem, men klarer du virkelig ikke å tenke deg litt om nå? Vondt å sitte og se mennesker rote seg inn i noe du ikke kan ville deg ut fra når du først har satt deg fast. Man kjenner ikke er annet menneske før man har bodd sammen i et år. Å bringe et barn inn i dette tullet, det er utrolig dumt gjort. Du aner ingenting om din nye venn. Er han stabil, har han nettverk, stabil jobb og økonomi, venner, god psykisk helse,

    7. ! Du e bra enkel når du legg dæ på rygg for en fyr i Oslo som du aldri har møtt før, blir gravid og enda har planer om å beholde den! Skjønne du ikke at du kommer til å sitte igjen aleina med to unga, og du klare såvidt å ta vare på en! Tenk at du dræg med dæ han stakkars Nathaniel til en fyr ingen av dokker kjenne, å ska bo lammi han?? Det e galskap Rannveig!

    8. Du burde vel redigere det der alenemor greia på bloggen din? Lykke til, virkelig. Trur du trenger all lykke du kan få. Du grever deg så langt ned sjøll at det er ikke vits å kommentere nå mer utifra det. Er vel bare å lean back and watch the show nå altså.

    9. Bitches, pleas dere har så lite å Gjøre i live. La henne leve og tenk sjøl tror dere at ho kjenner knapt mannen hun bærer for. Latiz va vet dere om det var one night stand eller om at det forholde har gått lenge. Og hvordan kan hun bare bo hus en ukjent og bare ha sex med han og etter en stund ber han henne. Om å flytte til Oslo og han er glad for å vare far og ber henne om å beholde ungen. Og familien bare tillater datteren sin bare flytte med ukjent fyr hun er gravid for. Dere mennesker dommer folk for mye for men kun gud kan domme. Rannveig lykke til med svangerskapet.♥ og ikke bry deg in de fæle folka bak pcen de er feige

    10. GRATULERER SÅ MASSE MED NUMMER 2!! 😀 kjempe glad på dine vegne! Blir nok kjempe kjekt for Nathaniel! 🙂 Jeg syntes det går superfint med 2 unger, ja, det er travelt, men lettere enn folk skal ha det til 🙂 Lykke til! <3

    11. omg latt henne gjøre som henne vil da , tenker dere ikke på at det kan hende henne kjenner han hu skal ha unge med eller det kan faktisk hende henne blir såret greit nok at henne sa at henne ikke skulle ha fler unger på noen år men gjort er gjort det kan hende henne er imot abort ……………………

    12. Så deg å lille gutten din på Fly plassen når jeg skulle ta flyet opp til Alta 🙂 Synst du er sterk! selv om alle dritt kommentarene du får! Du må drite i ka alle andre sier om deg , du vet best! synst du er en dyktig mamma ! stay strong:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg