Jeg fikk blomsterbukett på døra !

Seee hva jeg fikk 


Kom i ste på døra, hihi ! Hvem blir vel ikke glad for blomster på døra ? Synes det var utrolig søtt altså !! Ikke hver dag man får blomster på døra neeei 🙂 

Personlig synes jeg det blir litt too much når folk driver å kjøper dyyyyre gaver og slikt på denne daagen, og facebookfeeden er stappa med folk som klager og maser fælt over at de ikke har en “valentine” . Mulig jeg irriterer meg over unormalt mye siden jeg er gravid og ganske så hormonell, men det irriterer meg virkelig MYE !  Men kan noen fortelle meg hva som er forskjell på å være singel i dag og på å være singel i årets 364 andre dager ? Anyone ? 

Uansett ! Selv om denne dagen er litt irriterende med alle de klagende single menneskene der ute, så må jeg slenge meg på å si Happy Valentine 😀 

14 kommentarer

Siste innlegg