Sammenligning av magebilder !

På begge bildene er jeg 12 uker på vei, første med Nathaniel og andre bilde fra dette svangerskapet. Synes magen med Nathaniel er mye spissere liksom, mens denne gangen er den litt rundere . Kanskje jeg får jente ? Det kan kun ulttralyd si noe om, men er jo morsomt å spekulere enn så lenge 😉 

Og nå må dere ikke misforstå altså, ikke så kjapt alle haters… en lillebror er såklart også hjertelig velkommen 🙂 

Hadde vært utrolig gøy med en jente denne gangen ! Hva tror dere ? 🙂 

21 kommentarer
    1. Om folk skal henge seg opp i at du ønsker en jente nå, så kan de vel egentlig bare kysse seg et visst sted 🙂 Jeg har sagt det siden vi fikk Nicolai selv, at jeg håper at vi får ei jente neste gang, nettopp fordi det hadde vært gøy med en av hver! 🙂

    2. Rund mage er jente, og spiss er gutt har jeg hørt 🙂 Jeg har ei jente fra før og da hadde jeg veldig rund mage, og samme med jenta i magen nå 🙂 Rund som en ball !

    3. Formen på magen din kommer helt an på kroppsfassongen din. Har ingen ting med om det blir jente eller gutt 🙂

    4. Hadde typisk rund mage med sønnen min, men nå er magen bredere og synes bakfra. Typisk jentemage, men inni magen lå en gutt til 😉
      Forbedred deg heller på at det blir gutt så kan du heller bli positivt overrasket hvis det er jente. Det er bedre enn å håpe på jente å bli litt skuffet over at det er gutt.
      Å rull inn alle dere som snakker stygt om at hun bare vil ha en jente. Det er faktisk ok å ønske seg et kjønn over det andre. Man elsker sine barn uansett når de er født. Synes ikke dette burde være så tabu å snakke om som det er.
      Det er faktisk mange som skulle ønske de fikk et annet kjønn på barnet men elsker det uendelig for det.

    5. Åh, så herlig å se på. Du er mitt forbilde, og jeg leser bloggen din flere ganger daglig, hihi. Stå på videre, digger deg Rannveig. Du har verdens mest perfekte sønn, og nr 2 er nok like herlig.

    6. Fin mage! Masse lykke til, beundrer deg virkelig og at du står på hele tiden til tross for alle haters. sier mer om dem enn deg uansett 🙂

    7. Den så mye spissere ut nå. Jeg tror du får gutt! Har du hørt at det er far som bestemmer kjønnet? Viss pappan til barnefaren har fådd jente første gang, så blir det jente, fikk han gutt første gang, får du gutt. Altså, man får det sin far fikk, å i den rekkefølgen. Kjenner mange så. Det har stemt på, meg selv blant annet, kan jo være tilfeldig såklart, men litt gøy. Du får sjekke det opp;)

    8. Veldig fine magebilder:) Det blir spennende å se hvilket kjønn du får. Jeg ønsker meg også jente neste gang, siden jeg allerede har en sønn 🙂 Hadde vært stor stas å ha en av hvert kjønn.. men for all del, det betyr jo ikke at man ikke blir like glad for å få en gutt nr. 2 🙂 <3

    9. Så fin mage!
      Jeg var på tidlig ultralyd på Jessheim, (Martin Lindring) han er en av Norges beste på UL, og fikk vite kjønnet allerede i uke 12!!! Han har aldri tatt feil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg