En mye koseligere dag enn gårsdagen…

Først og fremst vil jeg bare si tusen , tusen, tusen takk, til alle dere herlige lesere for den støtten jeg får <3 Dere er bare helt fantastisk, og det hjelper mye for meg å få frem hva som er sannheten selv om personen som står bak nekter. Det gjør meg egentlig ikke så mye, for dette er en sak for politiet og ikke for meg. Jeg har flere bevis på at det er det er denne personen som står bak, for eksempel et vitne, min mor var på tlf under hele greia og er vitne til at disse guttene spurte etter tingene til ******. . Så her kommer ikke denne personen seg så lett unna som den skulle trodd. Men som sagt, ikke en sak for meg, men politiet. Jeg bør forresten nevne at jeg ikke henger i noe som helst rus eller voldsmiljø, dette her kom som et stort sjokk for meg, aldri i hele mitt liv opplevd noe lignende før.. og jeg var heller ikke klar over at min "venninne" ruste seg før inntil nylig, og etter det har jeg holdt avstand, noe sikkert mange har merket da jeg ikke har blogget om denne personen slik jeg tidligere gjorde jevnlig. Vet hvertfall at flere har kommentert her på bloggen at jeg er en shitty venninne som ikke støttet denne personen mens hun hadde det så fryktelig "vanskelig" og nå vet dere hvorfor ! I tilegg har denne personen baksnakket meg på det groveste til en felles venninne av oss, noe som også er en stor grunn til dette. Til tross for alt dette, har jeg konfrontert denne personen med det på en saklig og fin måte, niks og null drama eller krangel… likevel får jeg sendt "torpedoer" etter meg. Koselig, det må jeg virkelig si.
Men uansett.. nå er jeg ferdig å snakke om politi, drama og tull ! Saken får gå sin gang nå uten at jeg skal gidde å bruke mere energi på det ! Dagen i dag startet helt herlig, sto opp med min vakre nydelige sønn kl 7, lille gullet var smørblid som alltid. Sto da opp, fikk i oss litt frokost, og så passet mamma gullet så jeg fikk sovet et par timer til. Sov nemlig ikke så altfor mye i natt, altfor mye tanker. Dette har vært et stort sjokk for meg og jeg er enda dypt rystet over at enkelte mennesker får seg til å gjøre slike ting !
Sto da opp igjen i 11 tiden, da mamma gikk å la Nathaniel til sin første lur for dagen. Siden det har vi egentlig bare slappet heelt av, og Nathaniel sover enda søtt i senga si. Vokner nok snart, og da blir det liv i leiren tenker jeg, hoho 😀 Det er godt, sånn det skal være! Jeg er så glad og takknemlig for at jeg får tilbringe hver eneste dag sammen med mitt lille hjertegull. I ettermiddag kommer min venninne og datteren, Nathaniel sin sjæææærste Jenny på besøk hit, noe vi gleder oss masse til. Denne venninnen min har hjulpet meg masse oppi dette her, noe jeg er så utrolig takknemlig for ! Det man kaller ekte venner. Jeg er så glad for at jeg har så mange flotte støttende personer rundt meg oppi noe slikt som det her !
Skal egentlig bare avslutte her nå, og så vil jeg igjen bare få si tusen takk til alle dere flotte lesere som er så flinke å kommentere på bloggen min, selv om jeg ikke er så flink å kommentere tilbake. Håper dere skjønner, jeg leser alle kommentarene og setter like stor pris på alle. Takk <3
Kommer ikke opp noe verktøylinje ( flere som har det problemet?!) så får desverre ikke lastet opp bildene eller ordnet på innlegget, men går vel bra 🙂

22 kommentarer
    1. hva har egentli hendt? kan du skrive et eget innlegg om det?
      Støtter deg nok selv om jeg ikke vet hva det dreier seg om.

    2. Er glad for at det går bra med deg snupp 🙂
      Husk bare at karma kommer og blir nok å smekke henne i trynet.
      Vær sterk, og fortsett å hev deg over mennesker som dette. Du har nok av venner som støtter deg. Kos deg masse med Nathaniel! :*

    3. Bra du har moren din 🙂 nyt resten av dagen, og andre ting ordner seg selv 😉 karma lar ingen slippe unna, så venninnen din får nok sin smell. Glad for at det ikke gikk noe lenger enn det gjorde i går, ha en fin dag 🙂

    4. Vet du hva? Du vet at du kan komme til meg hvis du føler for det? Jeg har sett opp til deg siden du gikk gravid med Nathaniel, du fortjener den beste støtten nå. Blir godt å komme deg vekk fra Alta! 🙂 Mange klemmer fra meg 🙂

    5. Ser at både Rannveig og andre skriver veldig negativt om Alta. Som om det er den verste byen du kan bo i.. Jeg har bodd her siden jeg ble født og har aldri opplevd noe i nærheten av det Rannveig skriver om på bloggen. Trur heller det handler om hvem du er sammen med som avgjør og hva du tillater deg selv å havne i. Føler meg heldig som har vokst opp i en liten by som Alta uten noe tull. Og barna mine skal absolutt få vokse opp i en slik fin by!

    6. Jesus, du virker litt stalkerish Nathalie Gjesdal. Ser du kommenterer på nesten hvert eneste innlegg til Rannveig. Og at du har sett henne her og der, og at hun kan komme til deg osv. Creepy.

    7. synes nathalie virker som en hyggelig jente jeg. hun viser rannveig støtte hele tiden, og har virkelig lyst til å bli kjent. ser hun er fast følger og kommenterer ofte, og det er jo bare koselig.

    8. Veldig enig i at Nathalie virker som ei koselig og ikke minst ekte jente, som støtter Rannveig hele veien.
      Unødvendig kommentar, den negative.

    9. Dette har ingenting med denne forferdelige hendelsen å gjør, men hvor skulle du hatt tvillinger og nå bare èn?

    10. Til deg som lurte på om Rannveig kan skrive et eget innlegg om hva som har skjedd, siden du ikke har fått det med deg, er det mulig – hvis du er interessert i å vite det, så trenger du bare å scrolle datamusa et par hakk ned fra det siste innlegget, så har du hele historien der……………

    11. Den flotte “nye” barnefaren din har seg med ny dame hver helg… Lykke til når dere skal flytte sammen, tipper det varer i 1 uke maks. Stakkars barn, sier jeg bare

    12. Er glad for at det går bra med deg snupp 🙂
      Husk bare at karma kommer og blir nok å smekke henne i trynet.
      Vær sterk, og fortsett å hev deg over mennesker som dette. Du har nok av venner som støtter deg. Kos deg masse med Nathaniel! :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg