Sliten mamma + litt bevismateriale jeg har tenkt å levere sammen med anmeldelsen min imorgen !

Hei igjen alle dere fantastiske lesere ! 

I dag er jeg helt utrolig sliten, både i kropp og hode for å si det sånn. Dagen startet med Ultralyd, og vært innom NAV og litt sånt småting. Ellers har jeg faktisk ikke gjort så mye, hentet Nathaniel i barnehagen og dratt til mamma og spist god middag. Deretter var det hjem igjen, og det tok ca 3 timer å få Nathaniel til å sovne i dag. Jeg, som var helt ferdig allerede når vi kom hjem. Huff, har så lite energi om dagen at det er helt nifst..  Denne uka tror jeg blir kjempe bra, på fredag kommer pappaen til lille baby i magen, til meg, og skal være her hele helga før vi kjører til Oslo i begynnelsen av neste uke, mest sannsynlig mandag. Og Nathaniel har sin siste dag i barnehagen nå på fredag, da skal han ha avslutningsfest der ! Blir sikkert stas, Nathaniel bare eeeelsker oppmerksomhet :- D 

Ellers så har jeg ikke så altfor mye å tllføye, fikk ikke dratt til politiet i dag så det må gjøres imorgen, de etterforsker jo saken som skjedde med meg på lørdag. Jeg vet jo hvem som står bak, og jeg har samtalelogger på facebook mellom meg og denne personen hvor denne personen gjentatte ganger sier at hun skal komme å hente armebandet og kåpen sin, og jeg like mange ganger sier jeg ikke har det. Dette står svart på hvitt i facebookchat, 


Her ser dere…  siste gang hun spør meg om armebandet og kåpen er i kvart på 11 tiden på kvelden. Bare en halvtime senere banket det HARDT på døren min, og dørhådtaket gikk opp og igjen.. jeg ble faktisk kjemperedd for jeg var jo helt alene, og sent på kvelden, så jeg lot jo bare som om jeg ikke var hjemme. Neste dag vel og merke, åpnet jeg jo døren, og da vet vi jo alle hva som skjedde. Det var akkurat disse to tingene mennene som storma inn i leiligheta mi skulle ha, på liv og død..  ARMEBANDET og KÅPA.  Gjør deg selv, meg, og politiet en tjeneste å slutt å lyg om at det ikke var du. Det er ikke tilfeldig at du spør etter dette og rett etterpå samme dag banker det på, neste dag åpner jeg og får storma leiligheten min etter et armeband og en kåpe, nettop de tingene du  har spurt meg om så mange ganger. En ting er å nekte for noe, men når det er så åpenbart at du har gjort det så blir det bare latterlig.når det omtrent er håndfaste bevis på at det var du. Dette vil bli levert sammen med anmeldelsen jeg leverer til politiet imorgen, altså hele samtaleloggen de siste dagene før hendelsen. Man trenger ikke være Einstein for å koble rimelig greit der.  Skal du først lyge om en så stygg ting som du nå har gjort ( sånn som du gjør med alle andre ting og) så gjør det nå litt gjennomført og ikke så amatør’ish. Vær så snill ! 

Det er lite respekt i å sende to mannfolk på bestevenninna si ,som er gravid og har en ettåring, og ENDA mindre respekt i å nekte for det. Konsekvenser, kjære deg. Men det er vel et begrep man ikke forstår når man er fanget av rus ! 

 

For det første, satt du i tlf med denne “fyren” hele dagen eller ? Siden du tydeligvis vet akkurat hvilket tidspunkt dette skjedde på ? ngen som har fortalt noe om hvilket tidspunkt dette skjedde på, noe du tydeligvis ut i fra hva du selv skriver, vet. Så der DREIT du på leggen for første gang i denne statusen, men det kommer mere.  

Ja, du var på trening, det ser man jo på bloggen din fra din oppdatering der den dagen. Du har avbildet personen som satt i FØRERSETET på bilen gutta som storma leiligheta mi kom i, dere var på treening sammen, så det er helt uvesentlig om du var på trening eller ikke, for du var det tydeligvis ikke da dette skjedde, i og med at både du og personen du var på trening med satt i bilen. 

Ja, jeg så deg. Så VÆR så snill, før jeg blir altfor flau på  dine vegner. Slutt å lyg.  Sønnen din bor hos sin bestemor, fordi du ikke er i stand til å ta vare på han. Hvilket ord du velger å bruke istedenfor omsorgsovertakelse, er egentlig ikke så nøye. Det som er greia er at du er fratatt retten til å ha han. Ikke hva man kaller det. 

Det du har gjort mot meg, uten at jeg i forkant gjorde deg en jævla dritt, skal du sent få glemme kjære deg ! Jeg skriver dette på min blogg for å sette lys på saken slik at folk skal skjønne at dette er så grusomt feil som det kan få bli, og slik at du skal få tenke gjennom  og angre på hva det er du faktisk har gjort, hvis det i det heletatt er mulig gjennom ruståken du konstant går i. 

 

 

ÅÅH.. blir rett og slett litt tullete av at folk skal være så dum. Så der setter jeg en stor strek, nå har jeg fått sagt mitt og hva jeg synes om at folk lyger om en så respektløs handling som denne personen gjør.  Men for å gjøre stemningen litt bedre ( føler det ble litt dystert nå, haha!) så legger jeg nå ut litt bilder fra i dag

Null sminke !! Er forresten 13 uker på vei nå når kl bikker 12, gøøy ! Bare 4-5 uker nå til vi får vite om det blir en lillebror eller lillesøster, og vi gleder oss så masse <3 

Skal avslutte her nå å gå å lalle sammens med min vakre sønn ! Ha en superfin kveld videre alle sammen og en god natt !

Blogges , smask :- *

43 kommentarer
    1. Rannveig, jeg skal si deg èn ting, og dette burde du få med deg og forstå.
      Du skal være forsiktig med det du sier og gjør. Helt seriøst. Jeg vet du er tøff og sta og det kan være bra til tider, men ikke nå. Politiet kan ikke gjøre alt, og spesielt ikke hindre noe som kan skje. Skjønner du? Hvis du er tøff og sta nok til du trigger en knapp hos noen, så kan vedkommende gjøre mye dumt mot deg. Det kan ende med at noen blir skadet eller i verste fall, dø. Ingen mor vil miste barna sine tidlig…
      Jeg har meget stort respekt mot deg og for alt det du har gjort, men altså du skal vite at noen ganger er det lurt å være stille og fikse ting uten å blande inn fremmede.
      Ha en fin kveld videre, søta. 🙂

    2. Hei.
      Jeg ville bare si at jeg skjønner at du er irritert på”venninen” din, og at du er ganske sikker på at det var henne som sendte de guttene til huset ditt, men om du skal anmelde det burde du ikke legge noe av dette ut på nett da hun kan mot annmelde deg med at du utleverer henne på nett og saken din vil få en helt annen vinkling. Har selv vært i din situasjon, ikke lik sak men at jeg ble så forbannet at jeg skrev om det på nett, og fikk da annmeldelse for utlevering! Selv om du ikke nevner navn har det ikke noe å si da du utleverer henne på nett 🙂

    3. Leste innlegget du har skrevet og må bare kommentere en ting. At du gidder å dele det her med hele verden? Sånne ting er jo egentlig ganske privat, og det virker jo egentlig ganske “drama” når du begynner og dele det. Hadde jeg anmeldt noen eller blitt anmeldt ville ikke jeg delt det i allefall, men selvfølgelig er jo folk forskjellige, men det er jo tråssalt ganske privat, så virker litt drama å skrive det ut på den måten! Jeg kjenner deg ikke, men måtte bare dele min mening ;p

    4. Jeg er enig med det du skriver Rannveig. Men kanskje ikke noe du trengte å dele med alle her på bloggen? Jeg tror dessuten ikke du kommer så langt i denne saken, for politiet i Norge er kanskje ikke akkurat de som bryr seg mest/har kapasitet til dette, denne tullingen har gjort mot deg. tror ikke vedkommende blir satt i fengsel for dette akkurat. Mulig saken blir henlagt eller at hun får bot 🙂

    5. Syns du bynne bli latterlig, R… Greit me det ene innlegge, men no går du får langt.. Åsså driv du så og si å stalke bloggen hennes å slenge dritt der å … Ta no å tænk litt a… :/

    6. Herregud så fin du e uten extenions!!!! :O Ikke det at du ikke e fin me, men du ser bare helt serr 10gang mer smashing ut me kort hår 🙂

    7. du takler dette utrolig bra synes jeg,jeg hadde vært piss redd :/ jeg hadde nok ikke delt det på bloggen som mangen andre skriver,men vet du hva det er DITT valg,din blogg og du kan gjøre som du vil,vi vil alle ha forskjellige meninger så tror ikke du skal ta det så nøye hva fokl mener om det 😉
      forresten så er du utrolig flott uten exstentions 😉

    8. Herregud så fin du e uten løshår og verdens søteste lille mage:-)
      Stå på tøffe Rannveig! Det e ærlighet som vare lengst. Å den seire alltid!

    9. De som skriver at du ikke burde nevne dette og skrive det på bloggen. Jeg er helt enig med deg Rannveig! Og syntes denne personen fortjener denne oppmerksomheten, altså ho gjorde noe forferdelig og det burde venner å kjente av ho vite! At ho gjør ting som kan være veldig farlig (hvertfall med unge barn til stedet) er ingen synn på henne så dette syntes jeg du bare kan få skrive og medele til alle. Ho burde lære seg å tenke mer en 1 gang, før ho gjør noe. Er ikke sikker på hvor gammel ho er men var utrolig barnslig av henne. Ho “hadde” trosalt en sønn. Og barna ser veldig mye opp til foreldra sine, så når sønnen hennes blir eldre å får vite om hva ho har gjort, blir han nok ikke så stolt av moren sin.. Ble litt lang kommentar men ville bare si min og mange andre sin mening om dette.
      Veldig fin på håret forresten<3!

    10. Søk opp definisjonen på mobbing du som kommenterte sist 😉 tror ikke rannveig trenger å bekymre seg for å bli anmeldt for det :p

    11. Så trist at dethar gått så langt :/
      Ellers må jeg bare si at du var helt utrolig fin med det korte håret!! Du virket så mye mere voksen uten det i også, så eldre ut 🙂 kjempe lekker!! Og babymagen, oi 🙂 nydelig

    12. “venninen” din kan ikke være mye god i toppskallen, når hun sender folk på døren, får å få ett jævla armbånd og en kåpe…. whaat liksom?! Jaja, Men jeg syntes ikke det var NOE galt i dette innlegge du skrev nå!

    13. Unnskyld mæ, men nu syns æ at folk ska våkse opp.. Går faen ikke ant å være 14 i hodet resten av livet! Drive å trøkke folk ned på den måten, de fleste som driv å kommentere dritt på bloggen hennes kjenne sikkert ikke ho engang.. Å da syns æ ikke nokka om at folk ska drive å slenge dritt til ho.. Å den som sier at Rannveig fortjener all den dritten, burde gå i sæ selv å se om dem e nokka bedre..
      Æ kjenne ikke Rannveig, men ho virke som en flink mamma.

    14. Først og fremst slipp rannveig og stalk knarkedama, for rannveig for både tips det ene stedet etter det andre om hva som står på bloggen til den mental syke jentungen!! 22år, barn og doper seg fremfor å ta ansvar. #2013
      Men OM rannveig stalker henne, så er vell det av ett grunnlag? Ikke for å lage bråk, men for og skrape sammen beviser. Hønsehuer hele gjengen aka dopvrak som holder med dette gale kvinnemennesket som sender TORPEDOER på en gravid rannveig!

    15. Nu har æ masse å si 😉 for det første så fuck ho der kjerringa med “torpedoan” sine. Trur ho e så tøff når ho faktisk må få andre til å gjør drittjobben sin.. Å for det andre så e du FINEST uten extentions! Åsååå har du den fiineste lille 13ukers magen æ har sett <3 iforhold til min full av strekkmerka :p

    16. Først og fremst vil jeg bare si at om det du skriver her er sant (for det kan bare du og de personene som er innblandet vite 100%) så er dette helt sykt. At du skal måtte være redd i ditt eget hjem for din egen bestevenninne og at du har barn og er gravid i tillegg og må gå gjennom dette. Sykt! Da går virkelig min støtte til deg i denne saken, og håper de som har gjort deg vondt får den straffen de fortjener.
      NÅR det er sagt så er det virkelig ikke alt du trenger å dele med deg her på bloggen. Som en mor som skal være en god voksen rollemodell for sønnen din så er du alt annet enn voksen i denne situasjonen slik du holder på nå. Dette er en privatsak mellom deg og de personene som er innblandet i dette og politiet, ikke la hele verden høre om det, ikke legg ut alt av dritt du har og ikke over dramatiser. Vis at du er en moden 19-åring som snart er to-barns mamma og ikke den 14-tiss drama queenen du nå blir oppfattet som!
      Masse lykke til, til deg.

    17. Syns ikke det var noe galt i dette innlegget. Så lenge du ikke har nevnt navn eller noe slikt. Og hun ” venninnen” din må jo være helt på jorde.. er det mulig å være mer tett i pappen? Håper hun får straff!
      Håper du oppdaterer oss når det kommer nye opplysninger i saken, siden du har skrevet så mye allerede 😀 <3

    18. Omg !! Du e helt nydelig uten extensions ! 🙂 Syns du ska gå sånn dær helr tia på håre 😀 Du ser mye mer voksen ut , å blir tatt litt mer særiøst åsså da 🙂

    19. fyyyyy faen så pen du er uten extensions! jeg liker deg egentlig ikke så godt, så ta et kompliment fra en “hater”, haha. du var virkelig nydelig uten extensions, helt seriøst. du har aldri sett så bra ut som nå.

    20. Så fine bilder av deg uten sminke og løshår, du så så mye mer voksen ut! ^^
      Synes dessuten du er tøff som legger ut om denne rimelig gufne situasjonen, vet selv at jeg ikke hadde taklet det like bra. Stå på ditt! 🙂 Skal krysse fingrene for at politiet faktisk klarer å gjøre noe med dette, ingen skal være redd i sitt eget hjem.

    21. Er det ikke litt mer voksent å ta det opp direkte med denne personen?
      Ganske feigt av deg å ta det over nett framfor å ta det opp direkte med vedkommende.
      Dette får deg bare til å virke bitter, umoden og redd.

    22. Bare tenkte å si ifra om at facebook ikke kan brukes som bevis i en anmeldelse. Det står på facebooks egne sider.

    23. E jo ganske tydeli kem ho e da. E vænn me ho på facbook å skjønnte ikke den status oppdateringa, men skjønne nu 🙂
      Kansje ikke så lurt å lægge det hær ut?:)

    24. Hallo, for en situasjon å sette noen i! Også bare for en kåpe og et armbånd – som ikke var hos deg engang. Den jenta der vil deg bare vondt, og det er ikke gøy. Vær sterk. Håper ting ordner seg.

    25. Ta å gi meg navn og adresse på de to wannabe-“torpedoene” og hu venninna di. Fikk lyst til å avlegge de ett lite besøk sammen med ett par venner og fortelle dem hva jeg mener om slik oppførsel mot gravide jenter,nei jenter generelt….
      Hadde det skjedd meg,hadde de ikke hatt mye å se frem til etterpå annet enn å innta mat via sugerør for resten av livet….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg