Klar for å starte til Oslo og en tur til jordmor !

Hei allesammen <3

I natt ble vi ENDELIG ferdig å vaske leiligheten min, og nå er alt sammen klappet og klart for å kjøre avgårde til Oslo ! Bilstolen til Nathaniel er festet i nybilen, alle tingene mine er kjørt til transportfirmaterminal, og bilen er fullpakket med ting og tang til oss og Nathaniel på bilreisen ! Eneste vi skal før vi drar er en tur innom jordmor, har hatt litt småblødninger ( som tusen ganger før i dette svangerskapet…. ) så greit å få det sjekket ut selv om jeg helt ærlig tror alt står veldig bra til ! Når det er sagt må jeg si det er like skremmende hver gang.  

 

Bare for å slenge med et par bilder av morratrynet mitt i dag ! 

Håper dere alle får en fin dag, så blogges vi nok senere eller imorgen ! Har klart å miste iphonen min en plass oppi flyttelasset, og håper virkelig den er i bilen slik at jeg ikke blir uten tlf i 3 dager ! Lite kult ! Håper på det beste !

Smask smasssk, blogges :*

37 kommentarer

Siste innlegg