Treningsenter ? Pssst, oppskryt..

Hei igjen alle fantastiske lesere 

Har fått gjort en rekke praktiske ting i dag, fikset endel med sponsorer til bloggen, gått gjennom sponsormailen og slikt og mange andre ting ! (Kommer snart extensionkonkurranse) Føler meg altså veeeldig effektiv, utrolig hvor flink man er om man bare må ! 

Siden i ste har vi vært både innom posten, og vært på storinnhandling + vært ute på lekeplassen å leka ! Har jo lenge også tenkt på å fikse meg treningsmedlemskap på Elixia nå som vi har flyttet til Oslo, som ligger rett borti gata, meeen..  det tror jeg at jeg skal revurdere altså ! Å bo i 5 etasje, å daglig bære opp og ned en 14 kilos baby, er mere enn god nok trening. Og HVERTFALL om man har med seg flere ting. For eksempel i ste, når vi kom hjem. hadde jeg med meg 3 fulle handleposer + en SVÆR pakke fra Noka på rundt 12 kilo…  ++ Nathaniel da. DET er tungt å bære 5 etasjer opp det. Meen, man klarer jo det man vil klare da, tror hvertfall ikke jeg trenger treningsmedlemskap med det første 😉 

Ikke bare det, men vogna må også stå i kjelleren, 2 etasjer under bakkenivå, noe som betyr at jeg først må ned 2 etasjer, så opp 5 etasjer fra bakkenivå igjen :p

TUNG PAKKE.. 

Alt dette er mine absolutte favorittprodukter fra NOKA !! De har et utrolig bredt  utvalg, men disse er hvertfall de jeg liker best. Vil anbefale alle sammen, de crisp barene er helt perfekte som snacks eller mellom måltider ! Og som noen kommenterte, kommer jeg SELVFØLGELIG ikke til å gå på NOKA på fulltid, det ville vært idiotisk av meg siden jeg jo som dere vet er gravid. Det trodde jeg vel egentlig sa seg selv, jeg vil ta NOKA som sagt for å holde vekten stabil ( for å ikke få unødvendige kilo bortsett fra de man skal legge på seg i et svangerskap ) og også for å få i meg masse vitaminer og mineraler, som NOKA sine produkter er stappfulle av. Man kan fint gå på NOKA som gravid, så lenge man har et sunt og variert kosthold ved siden av. Så det så. 

Angående den dårlige kvaliteten på bildene mine ( ja , jeg er fullt klar over det) så kommer det av den enkle grunnen at kameraet mitt ble stjelt av de samme gutta som ble sendt på meg av min gamle “bestevenninne”  her for rundt en mnd siden….  såe, ja. Jeg venter enda på at de gutta skal kjøpe nytt kamera til meg, men om ikke det skjer VELDIG snart egentlig, kommer de til å bli anmeldt for tyveri slik at jeg  får kamera igjen og bloggen slipper å lide av deres dumskap. Såååe, ja… derfor er det dårlig kvalitet på bildene mine. Huff, får lyst å riste på hodet av hele greia, er KUN i Alta at noe slikt kan skje… sjalusi er en stygg ting som kan få jenter til å gjøre mye rart , tilogmed mot sine nærmeste! Heldigvis bor jeg i en flott by nå, hvor jeg har gode venner og  hvor vi trives kjempegodt, vi elsker Oslo 😀 

Nå skal jeg avslutte og begynne på middagen, i dag jobber Willem overtid, tror faktisk ikke han kommer hjem før i 10 tiden ? Så i dag blir det bare mamma og Nathaniel kooos, og vi skal ha pølsebiter med spaghetti gjennom, morsom mat , haha 😀 Aldri lagd det før, men Nathaniel vil nok elske det . Akkurat nå sover han sin andre lur, og satser på å være ferdig med middagen når han vokner. Så da blogges vi kanskje i kveld eller noe ? 

Suss og smask til dere, ha en fin dag videre 

24 kommentarer
    1. ja treningssenter trengs jo ikkje da når du bor slik 😉
      og så blir det vel også mye barnevogn trilling på deg da, så bevegelse/mosjon får du jo 😉
      og så er det heilt gratis å løpe opp og ned trappene noen runder om du skulle føle for noe mer aktivitet 😉 😉
      Selv så bruker eg kjeller trappen (har soverom og bade nede her vi bor..), har to hester, to hunder og jentongen i bæremeis ute på noen av turene våre…
      og så tar eg ein runde med litt intens trening oppe i stuen den lille timen hu kviler på dagtid 😉
      Stå på videre og lykke till med resten av svangerskapet. (ps. du er tøff som ble med på unge mødre 😉 hadde eg aldri turt..)

    2. MyLifesPassions:Åi, det må jeg si ! Så utrolig flink og effektiv DU er 😀 Men det blir vel en del stell og styr når man har dyr, og du har jo så mange. Har selv veldig lyst på en katt, eller en liten hund.. men blir jo litt upraktisk siden vi bor i blokk, i 5 etasje.. hehe !

      Tusen takk for fine ord, ja det var virkelig en opplevelse å være med på Unge Mødre, det er nok ikke for alle, hehe.. må ha litt bein i nesa og være i stand til å takle myyye motgang 🙂

    3. vi lagde denne middagen for bare noen dager siden 🙂 smaker godt og morsomt er det også 😉 barna likte virkelig å være med på å lage den og ihvertfall spise den 😉
      ha en fin dag sammen med prinsen din 😉

    4. altså, nå tror jeg ikke at jeg vet bedre enn deg og sånt altså, er ikke gravid:)
      men jeg trodde man ikke skulle bære masse tunge ting når man var gravid?:) eller er det bare i slutten av svangerskapet at man ikke skal bære tunge ting? 🙂

    5. tja mitt dyrehold er egentlig ikkje så veldig styr.
      hestene går på utegang (trives dårlig med å stå inne når de er nødt), så de er jo da utendørs på stort utmarksbeitet heile året 🙂
      Og så har de daglig tilsyn av min far når eg ikkje er der inne å trener dem 😉
      ja det er kjekt med dyr, klarer meg ikkje uten ;p

    6. Anonym: Det er i begynnelsen man skal være forsiktig med tunge løft ja, men så lenge man løfter/bærer riktig, så er det ingen fare. Ikke overdrive så klart. Syns det hørtes i overkant mye ut å bære så mye opp så mange etasjer, men så lenge Rannveig lytter og respekterer når kroppen sier fra, så går det nok fint 🙂

    7. Jeg elsker bloggen din, Rannveig! Du virker som en kjempeherlig jente 🙂 Utrolig pen er du også, misunner deg så mye at du skulle bare visst haha! Forbildet mitt! <3
      Stå på, og ikke bry deg om negative kommentarer! Du er en super mamma, det er jeg HELT sikker på - Nathaniel er verdens heldigste som har deg! 😀

    8. Virker som du har det veldig bra nå, og trives i storbyen. Synes det passer deg veldig bra! Glad på dine vegne:))

    9. Om man bærer for mye så kan man få morkakeløsning. Gravide skal ikke løfte tungt uansett hvilket stadie man er i etter 3 mnd:)

    10. Så flink å effektiv du har vært i dag 🙂
      Å kordan klarte du å bære den digre pakken med Noka med dæ hjem? Syns æ ser dæ i ånden lille søte du 😉

    11. Hehee “kun i alta” du liksom. Merker at du ikke er av typen som leser nyheter for å si det sånn 😉

    12. I Oslo skjer vel gjerne sånne ting vær bidige dag lille kjære du:) å venninna di var ikke sjalu, ho var å plapra til Gud enhver om at du va gravid når det va hemmelig , var det såm utløste det. Må du slutte å ska provosere, kler dæ ikke. Å alle e dessverre ikke sjalu på dæ, trur det e mer provoseringa di såm gjør at du blir misslikt.

    13. Bor rett ved deg, og vil virkelig anbefale EVO, de har mange, veldig fine, sentere rett i nærheten!:) 298 i mnd uten binding, hos elixia ( har trent der noen år før) er det totalt overprisa, blir som å kaste penger ut av vinduet:)

    14. du skal ikke gå på NOKA i det heletatt i løpet av svangerskapet. det vil skade barnet! men du tenker på deg selv i stedet for barnet? Genialt!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg