Nathaniel Chrisander, gutten i mitt liv !

Heii hei hallåå alle fantastisk søte lesere 

I dag har vi egentlig ikke gjort så veldig mye utenom det vanlige, bare vært hjemme, leka og kosa oss, og tilbringt en god del av dagen ute i snøen. Nathaniel begynner å bli såå flink til å gå med sko, selv om jeg må hjelpe han litt enda. Men kommer seg kjempemasse, han er så superflink ! Dere skulle bare sett han, han er såå fin og jeg har virkelig lyst til å legge ut bilde av han her, men av hensyn til hans privatliv vil jeg desverre ikke gjøre det. Jeg er jo så stolt av han, og elsker han av hele mitt hjerte… jeg elsker han så mye at det gjør ufattelig vondt å tenke på at enkelte personer ønsker å rive han vekk fra meg, og meg vekk fra han. Man må bare være sterk å stå gjennom det, og heldigvis er jeg utrustet med en god dose mental styrke, mye medfødt og som jeg har fått gjennom å oppleve ting i livet, men faktisk også mye takket være blogen og såkalte “haters”. Selv om det er tungt og ufattelig vondt  for meg at personer prøver å frata meg han, så vet jeg at det er meg han hører hjemme hos og at ingen noen gang kommer til å klare å ta han vekk fra meg, og ikke skjønner jeg heller hvorfor noen skulle ville det da de ikke bare straffer meg., men også straffer en uskyldig og intetvitende liten gutt ved å prøve å frarøve han mammaen sin, den eneste og nærmeste omsorgspersonen han noen gang har hatt ! Båndene mellom meg og Nathaniel er rett og slett ubeskrivelig, og jeg har aldri følt noe så sterkt og nært for noen andre enn før jeg ble mamma til Nathaniel Chrisander, og kommer nok aldri gjøre det for noen andre heller. Han er rett og slett gutten i mitt liv og ingen skal ta han ifra meg! Det skal jeg sørge for.  Men over til noe mere koselig ! 

Til middag ble det Tikka Massala, noe som var kjempepopulært for Nathaniel, han rett og slett bare heiv innpå… så det må vi nok ha flere ganger tenker jeg ! Til dessert ble det jordbær og blåbær, noe som selvsagt også er superpopulært for min lille søte… og såklart for de store og , hihi ! Jeg eeelsker frukt og bær, det er så mye bedre enn usunt godteri at jeg kan ikke få sagt det mange nok ganger ! Og stoooort pluss at det er veldig sunt og , hehe ! 

Nå ligger gullet å sover, Willem monterer skyvedørsgarderoben ferdig og jeg og lille baby i magen slapper av i sofaen ! Det er gooodt etter en lang dag det ! 

Et par ting før jeg avslutter nå ! For det første så bruker jeg IKKE ekte pels , slik mange påstår, jeg er veldig imot ekte pels og skjønner ikke hvorfor enkelte mennesker velger å gjøre det. Jeg elsker dyr, og kunne aldri tenkt meg å ikle meg et ekte dyr. Sånn at den saken er oppklart ! 

For det andre…. så har jeg funnet det ene kameraet mitt, ikke det som ble stjelt, men det jeg trodde jeg hadde mistet ! Så nå er jeg bare superhappy, endelig blir det BRA kvalitet på bildene framover ! Så det kan dere jo glede dere til , dere som har etterlyst litt bedre kvalitet ! Nå er den saken løst 😉

Ha en fantastisk kveld videre alle flotte lesere der ute, nå er det Paradise Hotel for ho mor ! Blogges smask smask 

 

 

9 kommentarer
    1. Det kameraet som noen har stjelt, er det forsikringa? I hvor lenge? For hvis det gjelder ennå, kan du få nytt. Ikke kjøpe altså, men får 🙂 Ikke bry deg som de bedrivende! 🙂

    2. Hvem prøver å ta han fra deg? Har ikke BV avist barnefaren før? Da kan han vel ikke bare fortsette og fortsette?

    3. Fin blogg:)
      Du sier du er imot å gå med ekte pels! (Det er nok dessverre ekte pels på den brune jakken du bruker (hetta)?.. 😛

    4. Du må fortsette å være sterk! Du skal være stolt over den styrken du har. Syns det er så ufattelig trist at noen kan gjøre noe sånt mot en sånn person som deg. Du er sterk og virker som en kjempegod mor og det er det ingen som kan ta fra deg. Drit i de stygge kommentarene og de som prøver å rive Nathaniel vekk fra deg. Det er kun en grunn til at de gjør det og det er fordi de ikke har det bra med seg selv å må ødelegge for andre. Sjalusi på høyt nivå. Stå på!! 🙂

    5. Det er bra at du er imot pels! 🙂 Men jeg ser dessverre tydelig at det er ekte pels på din jakke.. Hvis du ikke tror på det, kan du søke opp merket på nettet. Ville bare si ifra. Ellers, kjekt å følge bloggen din! Lykke til med graviditeten og livet i Oslo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg