Stress dag og videointervju !

Hei hei kjære lesere <3 

I dag har vært en skikkelig streeess dag ! Hadde svangerskapskontroll kl 9, noe jeg såvidt rakk siden vi forsov oss litt..  der gikk det kjempebra, hjertelyd til baby jevn og fin ( men det visste jeg jo siden jeg hørte på den selv senest i går kveld, haha!) magemålene er kjempefine, ligger litt over gjennomsnittet i symfyse-fundusmål. Og så har jeg gjort en av de tingene jeg er mest redd for, nemlig tatt blodprøver ! HATER nåler, mener det.. virkelig hater det !

Etter svangerskapskontroll var det rett hjem, og Nathaniel tok seg en lur mens jeg ryddet litt i leiligheten før Ida kom hit. Jeg og Ida skulle nemlig lage en presentasjonsvideo av oss selv, til hva den skal brukes til får dere nok ikke vite før om en god stund, hehe ! Etter flere mislykkede forsøk der ( ikke lyd , osv osv….!!) så ble det endelig bra ! Så bærte det avgårde til Bislett til lokalene til Rakett TV, der jeg har vært en del ganger før ! 

Veldig koselige folk, så der va vi da en stund og hadde møte, og Nathaniel var helt i HUNDRE… hahaha ! Sjarmerte alle , som vanlig. Søtnosen !  

 

Og etterpå dro vi da en liten tur på cafe før ida måtte dra og hente Storm i barnehagen, og jeg og Nathaniel dro hjem. Nå har vi lagd elgeskav så nå skal vi spise i full fart før jeg skal på et nytt møte kl 6. Så da skal guttene være hjemme alene i kveld og , heheh 🙂  Det er deilig og ikke være alenemor avogtil ! 

Nåå må jeg rett og slett bare stikke, skulle bare innom for å gi dere en kjapp oppdatering, så blogges vi nok i kveld ! Ha en strålende ettermiddag videre kjære lesere,Smask smask :*

25 kommentarer
    1. NÅÅ kom jeg på hvem du ligner på! Hun som spiller dama til Thomas Gjertsen i helt perfekt! Fine bilder:)

    2. Flink du er å blogge Rannveig, bestandi noe nytt på bloggen.
      Fy du er brun 🙂
      Så bra at alt var fint på kontrollen <3

    3. Hærre, ho ligne jo ikke litt engang 🙂
      Rannveig er jo million gang penere !!
      Fine bilda du deler med oss 🙂
      Nårtid får Nathaniel Chrisander barnehageplass?

    4. Hehe… Slutt å posere sånn.. Du ser ut som en små-tjukk Miss Piggy spør du meg.. Vent til du er lengere på vei med å ‘strutte’ med magen.. Nå ser det bare dumt ut,nemlig..

    5. Ka som er så galt med bukse og skoa hennes då??? Herregud man ta deg sammen du over her. Du er sikkert kjempesjalu på hun!!!!!!!

    6. Herregud ”Martine”! Vær sikker på at DU er perfekt før du sier at andre ikke er det! Hun kan vel se ut som hun vil uten at noen skal kommentere det? Stå på Rannveig!
      Ta gjerne en tur innom bloggen min! 🙂

    7. Jeg kan heller ikke la være kommentere dette her..
      Jeg skal gi deg noen tips!
      1. Kjøp deg mammabukser, finner mange fine på H&M og Ellos som ikke ruinerer deg for penger og som ikke ser posete ut på låra og rompa
      2. Slutt å strutt med magen, det er bare rart å se på
      3. Kast de skoene og kjøp deg nye, de ser bare ikke ut.
      4. Ikke lag ande lepper på deg selv, du ser ut som du er 13 og ikke 19!
      5. Pass på huden din, ikke sol deg for mye.. du får igjen for det senere i livet.
      6. Farg etterveksten din.Da ser ikke håret ditt så fettete ut.
      Nei, jeg er ikke sjalu på Rannveig i det hele tatt, synes hun er en pen jente ellers. 🙂

    8. Å æ tippe du MIRA ser perfækt ut ? 🙂
      Har null rætt til å si ka Rannveig burde jøre å ikke jøre.. skaff dæ ett eget liv!

    9. Om den buksa er den nye du har kjøpt i str 38, så ser det faktisk ut som du kunne trengt en str større:p den er jo innklistra til deg, å overhode ikke nå posete! Ser forresten ut som du har lagt på deg i lårene, så jeg er ikke helt overbevist om at du driver å går ned i vekt hele tiden. Men du ser friskere ut sånn her synes jeg 🙂

    10. Fine dere♥ Slutt og kommenter stygt her over,hun har en bukse som passer hun best. Ikke som passer dere best! 🙂

    11. hvorfor skal hun kjøpe seg en større bukse fordi den der ser trang ut? er jo det som er fint, at de er trange. og den der så ikke akkurat så veeldig trang ut.

    12. Du anonyme som har skrivi til Mira: hu har all rett til og skrive sine synspunkte, vi bor trossalt i ett fritt land!
      Henne har like mye rett til og si sin mening, akkurat som du…

    13. Lisa, jeg lå under på målene hele veien, men fikk likevel ei jente som var 51, og 4140 gr tung. Har med fostervann og gjøre også, trur jeg. Hehe.. Fin du er, Rannveig!

    14. Hei. Så tøff blogg. Digger den. Du har så bra klesstil:)) liker også at du tar med mattips. Ikke alltid like lett å velge sunne alternativ;)) hihi. God påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg