Spontant besøk

Hei igjen kjære lesere ! 

Nå er vi egentlig nettop kommet inn døra her hjemme, jeg, Ida og faktisk min søster og Nathaniel sin gudmor/tante, som til vanlig bor i Bø ! Trodde hun skulle komme neste helg, men det var visst denne helgen,! Så nå er det fullt hus her, hehe…  Willem har vært hjemme og passet Nathaniel mens han sov mens vi har vært en tur på Egon og vært på å tatt sol på Brun og Blid.. ja , huff for en grusom mamma og person jeg er som tar sol, hjelp ! 

Ellers har det ikke skjedd så mye i dag, før Ida kom spiste vi da kjempegod middag, laks !  Noe som både store og små likte, hehhe 🙂 

 

Nammi nam ! Nå skal jeg slutte å være usosial, vi har kjøpt tacopizza som vi nå skal spise så da får vi bare blogges !

Ha en kjempefin helg videre søte lesere <3 SMASK ! 

17 kommentarer
    1. Har en ide til deg om du vil vite om det er jente eller gutt på en litt spesiell måte. få jordmor til og skrive det på en lapp uten å si det til dere, og legge den i en konvulutt også gå til ett konditori og få dem til og se på lappen og lage en vanlig kake med enten blå eller rosa krem inni, så kan dere ha en liten “fest” og åpne kaken og se om det er rosa eller blå krem inni. da vet dere om det er jente eller gutt! 😀

    2. Herregud.. W må synes du er en ufattelig rotete person! Ikke har du klart å få ferdig leiligheten heller! Og,ike skyld på at du har så mye å gjøre med N,og graviditeten. Er selv 2 barnsmor med en liten knøtt i magen (med samme barnefar,by the way)… Samtidig som jeg er i full jobb,har et stort hus og holde orden på,samtidig som jeg lager mat og steller for familien min. Du derimot,er et tragisk eksempel på et “liksom” husmor-emne!

    3. Haha må le av deg som tror sola forhindrer strekkmerker! Mulig å bli så dum :p hu får ikke strekkmerker, Get over it og vær heller glad på hennes vegne 😉

    4. Så koselig med besøk av familie og din veninne 😀
      jeg håper du får et speilreflekskamera til bursdagen din så du kan ta bedre bilder til bloggen din:p

    5. “med samme barnefar, by the way…” hahahaha, ler meg skakk. Kjære vene, du må jo være litt knødd i haue, frøken perfekt-husmor med 2 barn. Om du hadde vært så fantastisk som du skal ha det til, hadde du aldri i verden sotte bak tastaturet å slengt dritt på en blogg. :p

    6. For å so det sånn,kjære “Anne Grethe”…..! Man har vel lov å sitte på nett,selv med barn? For ja,jeg får tilogmed tid til det. Pleier aldri å kommentere blogger,men har fulgt Rannveig siden hun ble gravid med N,siden vi gikk gravide sammen,og kommer fra samme “bygd”.. Så ja,jeg vil påstå at livet mitt er nære ved å være perfekt. Det blir hva man gjør det til selv,ditt naut!

    7. Haha Naut faktisk! jeg dævver, Du er kun et godt eksempel på de stakkars sjalue taperne fra denne bygda!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg