Min første og siste tur ut på byen som nittenåring !

Hei igjen kjære lesere, og god søndags morgen <3

Denne helgen har jeg ikke hatt så mye tid til blogging, siden vi jo har hatt besøk og greier ! Gårsdagen bare fløy avgårde ! Jeg, ida, søsteren min og Nathaniel dro til byen ganske tidlig for å møte søte Jenny, som også venter sitt første barn nå veldig straks egentlig. Så da gikk vi litt i butikker, og etter mye om og men dro vi på Fridays for å spise en tur 

Min mat

Nathaniel sin mat

Ida, Astrid/ min søster, og Jenny på Fridays 🙂 

Etter inntak av mat på Fridays var det klart for litt shopping, for meg, Ida og Jenny hvertfall…  søsteren min skulle hjem uansett, og Nathaniel var litt lei, så tok hun med Nathaniel hjem mens vi dro på Zara, siden jeg skulle finne meg en ny kjole til kvelden ! For hadde nemlig lovt Ida å være med henne ut en tur, så da ble det til det…. jeg trenger vel neppe si at det var en EDRU bytur, sålart. 

Det ble da litt shopping før vi dro hjem til Ida en tur for å hente hennes ting, før vi dro hjem til meg

Kom da hjem fra byen noen kroner fattigere, men fant litt fint da ! En ny kjole til meg selv, en kosetopp til meg selv, neglelakk, to par øredobber, og litt nytt til hjemmet ! To fine lysestaker med hjerteform i midten, de var bare såååå fine… og et skilt med teksten ” always kiss me goodnight” som jeg skal henge over senga til Nathaniel <3 

Ble også såklart litt nytt til Nathaniel da, drar aldri i noen butikk uten å kjøpe nye klær til han, hahahaha… men sånn blir det når man blir mamma ! Så det ble nye klær på han da, og så kjøpte jeg maling til han, så nå blir det masse maling på oss, hehe 😀 Koselig ! 

Da vi kom hjem var det egentlig som sagt rett i fiksinga, før vi dro ut i halv 12 tiden og møtte en kompis av Ida, som også hadde bursdag ! Dro på et sted som het Karma, var da der et par timer før jeg var så sliten at jeg måtte dra hjem ! Min snille flinke kjærest kom da å hentet meg selv om han lå å sov, det var i grunn ganske ekkelt å være ute, når man er gravid, edru, og folk leggeer an på deg ! Men koselig var det, selv om det var UFATTELIG godt å komme hjem , hive av seg alt av trange klær,løshår, løsvipper,sminke og sove i store, varme myke senga med min kjære ! Diiggedigg 🙂 

Kan med handen på hjertet si at jeg foretrekker en kosekveld hjemme forran overstadig alkoberusede folk og dunkedunkmusikk. MEN, en tur ut var jo litt gøy da likevel ! Tror Ida og de koste seg veldig i allefall, hehe ! 

Klar for å dra ut å sjekke utelivet i Oslo, edru vel å merke… høhø ! 

Alkoholfri drink, ofc ! 

Den smakte faktisk utrolig godt !

+

Det var da bildene som ble tatt før jeg dro hjem igjen ! Var du noen gang ute på byen(edru såklart)  mens du var gravid ? Hva synes du om det, var det noe for deg ? Tror ikke det er helt min greie for å være helt ærlig , heehe ! 

Ellers får dere bare kose dere masse og ha en strålende søndag videre, håper dere har hatt en fin helg, for det har virkelig vi hatt  ! Så blogges vi nok snart <3

43 kommentarer
    1. Var ute en gang mens jeg var gravid, og det var faktisk også i Oslo da jeg og Tim-Hugo var på en liten ferie med et vennepar. Siste gang jeg drar ut som gravid, var ikke så fryktelig morsomt når folk ble skikkelig full og ekkel 😛 MEN, vi var på strippeklubb da, det var sykt artig, selvom jeg var edru! Haha.

    2. Det var en gjeng fine jenter!! Du, jeg hadde nok ikke reist ut på byen med synlig gravid mage! Hehe 🙂 bra du koste deg !!

    3. Var ute én gang når jeg var gravid i uke 33, med diger mage! Følte meg helt jævlig og følte alle stirret på meg, som var ute med en diger mage, selv om alle var kjempehyggelige;) kommer nok ikke til å dra ut når jeg eventuelt er gravid igjen;) følte meg som fisk på land:p

    4. Jeg også gikk ut på byen en gang eller to edru når jeg var akkuratt passert 3 mnd. Jeg synes ikke det var noe særlig, så det ble den siste gangen på byen for min del før jeg ble mamma. Men måtte jo prøves ut 😉

    5. Jeg har ikke gjort det, hvertfal ikke nå som jeg er ganske synlig gravid :p føler at folk tror jeg drikker, pluss at jeg merker jeg reagerer mer nå på overdrita mennesker, enn før :p er nok litt mer moro for min del når jeg ikke er gravid og kan ta en liten del av festen. 🙂 Men bra du hadde det fint 🙂

    6. HAr vært ute på byen mens jeg er gravid. men er ikke så morrsomt i det hele tatt. De gangene jeg har vært med ute på byen har jeg vært med bare for å møte på gamle kjente siden jeg har flyttet og ser de aldri.

    7. Er i thailand nå, på jentetur, gravid. Bare jeg vel og merke. vært ute på kvelden et par ganger, men reiser hjem lenge før de andre. Litt kjedelig å bare se på masse fulle folk ja, også frister jo senga hele tiden så 😛

    8. Var på russekro når jeg var rundt 25 uker på vei, men var ikke helt min greie da jeg egentlig var veldig dårlig med både kvalme og bekkenløsning ;P Pluss at alle som kjente meg som ikke hatt sett meg på lenge sprang bort og nærmest attacka magen min, som jeg hadde prøvd å skjule så mye som mulig.. 😛 Var ikke helt glad i å bli klådd på magen…

    9. Er i uke 35, snart 36 og har ikke noe imot å ta en tur ut på byen. nå skal det sies at jeg og min samboer drar jo ikke ut på dansesteder med dunk-dunk musikk, men vi drar på stampuben med musikken vi liker og treffer alltid folk vi kjenner. Så jeg har heller ikke følt at folk stirrer osv. Alle syns jeg er kjempesprek og flott med magen og det er jo bare koselig. Litt kjipt å sitte å drikke Cola mens alle hiver i seg øl, men jeg koser meg likevel 🙂 BLir drygt å bare sitte inne i 9 mnd også bare fordi man har stor mage. Men selvfølgelig, man må kjenne på kroppen og være sikker på at man orker det 🙂

    10. Vet du, du sier jo att du skal værne nathaniel bedre i bloggen din og slikt, men tenker du ikke på hva du legger ut av deg selv? Duckface, trutmunn, kløft og fine kommentarer er ikke spesielt fint gjort mot barna dine, og jeg kan garantere deg att de vil få tyn pga bloggen din når de nærmer seg 12-13-14 år gammle.
      Du bør kanskje tenke litt over det, for barnas skyld. For min del kan du gjerne fortsette å legge ut bildene du legger ut- jeg liker pupper jeg, men jeg kan garantere deg att dine barn ikke blir å like dette når de, og vennene deres, blir gammle nokk til å bruke internett.
      Ellers er du veldig pen med kort hår, og ser smashing ut selv om du er på tjukka :))

    11. Jeg prøvde å dra på byen en gang, å tviler på at det skjer igjen. Jeg hadde blitt 20 år for en mnd siden, for ca 2-3 måneder siden nå, å ei venninne fylte 20, så da tenkte vi å ta oss en tur ut. Siden jeg nesten var høygravid da, så man ganske godt at jeg var gravid, å fikk da høre av vakten på pubben at jeg egentlig bare skulle holde meg hjemme siden jeg var gravid, enklere sagt, jeg slapp ikke inn fordi jeg var gravid… Nå er jeg høygravid, å ikke lenge til terminen, å får å si det slik, så kommer ikke jeg til å bruke ei krone på det utestedet etter svangerskapet heller!

    12. Jeg var med på nyttårsfest (hadde vors her hjemme, så det var vel ikke til å unngå), men aldri igjen altså. Det var fryktelig ubehagelig hele greia, så jeg vil nok holde meg unna slikt 🙂 En ting hadde vært om jeg hadde hatt lappen, da kunne jeg jo ha kjørt venner hit og dit, og blitt med på fest med bilnøklene i hånda, men nei, jeg ville nok ikke ha gjort det igjen 🙂 Før jeg ble gravid var jeg fast bestemt på å bli med på fester og lignende (edru, selvfølgelig, men det trenger jeg vel ikke å nevne), men nå er det rett og slett ikke noe jeg kan se for meg i det hele tatt med mindre jeg hadde vært sjåfør 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    13. Ute på byen for å vise deg frem? Må se om gutta fortsatt ser på deg, vet du. Ellers er ikke livet verdt å leve. Hvis ikke folk syns du er deilig og pen, eller hva?

    14. Du ser utrolig bra ut med magen! 🙂 Har ikke vært på byen som gravid enda, kan ikke tenke meg det er noe for meg heller når jeg er så mye kvalm !

    15. var i bursdagsfeiring og byn 1 gang når jeg gikk gravid jeg å… døds redd var je for de alt for døddrukne folka :S he he… da var det godt å heller bli hjemme resten av svangerskapet i helgene 🙂
      Så fin du var ! Nydelig babymage å 😀

    16. Kjøper du ikke litt ting til din kjære mens du er i byen da? kjøper som regel alltid noe til barna og gubben når jeg er i byen, og han blir like glad hver gang 🙂
      Du oppi her, om du har lest litt burde du skjønne at nathaniel var hjemme med søsteren hennes sålenge da 😉 er ikke så dum og kjører fra ungen sin vettu!

    17. Hvorfor lar du Nathaniel spise sånn mat??? Det er helt sykt hvordan det er lagt opp til at barn MÅ spise dritt. I alle barnemenyer er det kun pølser, chips, friterte ting osv. Fytti grisen. Sett foten ned, å bestill noe sunnere selvom det er voksenmat.

    18. Dere som mener hu må gjøre noe med etterveksten; man skal holde seg unna hårfarge under graviditeten!! Og en ting til; foreldra deres gjorde en feil under oppdragelsen deres, ingen tvil. sug på den!

    19. Var ute en gang på byen da jeg var gravid, og det var ikke noe gøy i det hele tatt! Aldri mer. Gravide har ikke noe på byen å gjøre, men er jo greit å ha fått prøve det og da;)

    20. nyyydeli kjole 🙂 jeg var aldri på byen de 2 gangene jeg var gravid. greit nok du ikke drakk, mn folk snakker fort og kan få d til å høres ut som om du faktisk drakk 🙂 men det er opp til hver og en hva de selv gjør 🙂

    21. Var på byn en gang da jeg var 4-5 mnd på vei, og d kunne jeg egentlig spart meg.. Var bare sur og irritert på alle de fulle folkene, og alt var bare kjedelig og dritt siden jeg selv var edru 🙂 Dessuten “forventet” alle at jeg skulle kjøre alle hit og dit, og jeg følte jeg var mer “mamma” enn festdeltager. Etter det, var jeg et par ganger på vorspill, men reiste alltid hjem før alle ble drita og skulle til byn. Syns vel egentlig babymage og nattklubb er en dårlig kombinasjon, vær heller med på vorspill, det er jo uansett mye gøyere 🙂

    22. Hvorfor har ikke gravide noe på byen å gjøre? Jeg storkoser meg når jeg er ute jeg! Og om folk snakker, så er dere tydeligvis på feil sted med feil folk… Aldri opplevd.

    23. Du som påstår hun skal holde seg unna hårfarge når hun er gravid : det er greit å ikke farge håret men å ta sol er overhodet ikke skadelig ? Kjenner mange gravide såm går til frisøren, inkl meg selv da jeg var det! Overhodet ikke farlig, så den kan heller du ta å suge litt på, HAHA. Regner med hun har den etterveksten siden hun hang ut frisøren sin såm en narkoman omsorgssvikt person her på bloggen. Lykke til med den rannveig!

    24. Hallo du! Synes du har en flott blogg. Men er utrulig domt alle de teite og rare kommentarene. Men kan du kanskje bli bedre på å skryte litt av de og?.. Har støtta deg med masse kommentarer her inne på bloggen din.. Men at du ikke bare kan gi oss liiiiitt ros engang.. Skjønner ikke hvorfor.. -.-‘ Fine dere♥

    25. Har ikke vært på byen når jeg har vært gravid. Kanskje jeg gjør det denne gangen, hvem vet. Men synes ikke helt antrekket du hadde var noe, men ditt valg:)

    26. Såå fin kjole du hadde! den kledde du sykt godt!:)
      Må bare si at nu begynne man å se skikkelig godt at du e mamma, man ser morstrekkan å du ser skikkelig voksen ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg