Ordinær ultralyd – lurer du på om det gjemmer seg jente eller gutt i magen min ?

Hei igjen kjære lesere 

Vært litt slapp med blogginga i det siste, men nå har det seg faktisk slik at hele familien her er syk, både meg, Willem og Nathaniel, så når lile gutten vår er i seng er vi helt ferdige og da går vi og i seng, heheh… håper hvertfall at vi blir friske snart, for energien er virkelig helt på bunn om dagen… er jo til vanlig ganske sliten på grunn av graviditeten i seg selv, så sykdom på toppen av det hele er virkelig ikke bra… men, vi klarer oss ! 

Pappa Willem, heheh 😀 Han er bare såå flink med Nathaniel, helt super ! 

 

I går skulle vi jo egentlig ut på tur i finværet og innom Losby gård for å se på dyrene, men siden hele gjengen er syke ble det innedag med taco og masse koos istedenfor ! Så da får vi gjøre det neste helg.  Vi hadde jo besøk av både søsteren min og ida hele helgen, så var heelt full hus, var litt deilig å være alene igjen, hehe 🙂 Så noen som prøvde å ta meg med kommentaren “hvor var Nathaniel da Willem hentet deg i byen lørdag natt ?!!” Skal ærlig inrømme at jeg må le litt av slike kommentarer… SELVFØLGELIG levner vi ikke ungen vår hjemme alene mens han ligger å sover, som jeg har nevnt flere ganger har søsteren min vært her hele helgen. Noen ganger må jeg rett og slett bare riste litt på hodet av enkelte mennesker som går inn på denne bloggen for å slenge fra seg dritten sin. Finn en annen plass å slenge spydige kommentarer fordi DU har det dårlig med deg selv og ditt liv, dette er ingen søppelbøtte hvor du kan slenge fra deg alt dritten din. Eventuelt oppsøk en psykolog ? Uaaansett.. 

 

 

I dag er vi jo også syke, alle mann… så Willem har vært hjemme fra jobb, noe jeg jo synes er kjempekoselig,  er så koselig å være familie ! Det gjør meg virkelig lykkelig, kan faktisk ikke huske sist gang jeg har hatt det så bra og vært så lykkelig, ting går virkelig min vei for tiden og jeg er rett og slett lykkelig tvers gjennom hehe 😀  Og det til tross for at en person faktisk aktivt prøver å frata meg omsorgsretten for Nathaniel. Sånt tull kommer man ingen veier med. Nathaniel skal ingen plasser, han skal bo hos oss og han skal bli storebror om få måneder, ingen av mine barn skal vekk fra meg. Kan ikke forestille meg den sorgen det må være for en mor å miste sitt barn pga. slike mennesker jeg også får gjennomgå fra om dagen. MEN, man må bare være sterk, husk det alle andre mødre som opplever det samme;) Jeg er glad jeg har Willem og familien min som støtter meg hundreprosent opp i dette ! 

Oooog, veeet dere hva ? Den niende april, da skjer det ! Da får jeg nemlig vite om det er en liten prins eller prinsesse som ligger å koser seg i magen, og om Nathaniel skal få en liten lillesøster eller lillebror ! Heerregud som jeg gleder meg, tror nok at det vil gå litt mere opp for meg at jeg faktisk snart blir tobarnsmamma når vi får sett babyen vår på ordinær ultralyd ! Nå er h*n jo myye større og ligner jo faktisk på et lite menneske, i forhold til de tidligere ultralydene vi har hatt.., blir så utrolig.. husker den ordinære ultralyden med Nathaniel, var rett og slett bare helt fantastisk ! Så jeg gleder meg masse, blir også å legge ut ultralydbilder her på bloggen 🙂 

Babymagen, 18 uker på vei imorgen !! Tiden flyyyyyyger…  Hva tror dere, jente eller gutt ? 🙂 

 

37 kommentarer
    1. Hei. Bare lurer på en ting. Hvordan klarer du deg økonomisk mtp at om 1 år mister du jo OS. Får du foreldrepenger?:) er jo en regel som sier at visst en får seg ny samboer, så etter 1 år mister man OS.

    2. Vet ikke helt hva jeg tror. Det er så mye om og men over disse kjerringrådene og hvordan magen peker og trutter. Det eneste jeg kan si, er at jeg tror eller “føler” på meg at du er en av de heldige som får kjøpe både blått og rosa 🙂 Vil derfor tippe jente på deg denne gangen 🙂

    3. Hun mister os når ny baby kommer! I å med at typen hennes ikke lengre kun er samboer men også barnefaren da mister hun den’

    4. Jeg tror jente 🙂 Super fine bilder foresten!
      Jeg vil bare si en annen ting og det er at jeg ser at du ofte må forsvare deg selv på bloggen og synes det er veldig synd, for det skal ikke være slik på en blogg. Så du hvis du har noen du kjenner som er god med pc og sånt så kan du jo få hjelp med å fjerne muligheten til å kommentere ting på bloggen din. Noen ganger er det best å bare gjøre slike ting, men du velger selv.

    5. Seriøst,trur noen at du lar ungen din ligge alene hjemme,herremin altså !! Folk er bra kort må jeg si, er gla på dine vegne at du er kommet deg bort fra Alta,misunnelse og mennesker med litt lite mellom ørene. Ingen kan vel ta nathaniel du virke jo som en fantastisk snill og blid mamma 🙂 kjæresten din ser jo og høres så snill ut. Stå på frk Heitmann du er flott !!

    6. Ble plutselig veldig sulten da jeg så tacobildet..
      Må være utrolig spennende å gå gravid, særlig når man vet at man snart får vite kjønnet. Tror faktisk at det er en jente du har der inne, hihi! 🙂 Blir spennende å se uansett!

    7. Hei! Jeg tok silikon for en uke siden, og ser at det står i papirene man får at man ikke skal bruke bh med spiler det første halve året etter operasjonen. Men ser du bruker det nå.. Fikk du annen beskjed? 🙂

    8. Tror du får en gutt! Og er spent på hva du blir å kalle han isåfall. Har selv en gutt som heter Nathaniel og venter nå gutt nummer to og sliter litt med å finne et navn som passer og er like fint som Nathaniel 😉

    9. Den magen der ser ut som en guttemage, for du har ikke fått helt ut på sidene som jentemager har, men magefølelsen min sier jente. Blått og rosa er supert! 😉

    10. Jeg har hadd både gutt å jente i magen, så jeg kan med handa på hjerte si at det er bare tøv at man kan se på magen hva det blir. Gidder ikke ta noe utgangspunkt i det. Mors følelse stemmer som oftest. Jeg har hadd rett begge gangene å familien tippet rett og, så hvis du føler gutt, så er det nok det.

    11. Uffda, så kjedelig å være syk! =/ Haha, må nesten le litt av de som kommenterer her av og til, seriøst – tror de virkelig noen lar barna sine være hjemme alene?! Det er jo helt utrolig, jeg har ikke lyst til å tro at det går an en gang! Nei, kos deg med bollemagen og Nathaniel du, søteste deg 🙂 Godt å se deg så lykkelig =)
      ♥ Lizbethosnes.com

    12. Siden jeg tror jente blir det nok gutt, for hver eneste gang jeg har tippet blir det det motsatte av hva jeg tror. Jeg var sååå sikker på gutt selv, så kjøpte noen blå plagg, men det var jente, hehe. Lykke til!

    13. Jeg tror dere får ei jente 🙂 Blir spennende og se da , om huleboeren din er en prinsesse eller prins 😉

    14. Så spennende! Er 18 uker idag jeg, fikk vite kjønn i uke 15 da vi var på 3D ultralyd! Jeg får en liten gutt, men tror du får jente 😉
      Lykke til videre, spennende å følge deg her på bloggen din! 🙂

    15. XRumer 19.0 + XEvil 4.0: NYE innovative program for å løse en Captcha

      1. Kraftig Neuronetworks: XEvil OCR kan løse mer enn 12000 av ulike typer Captcha ‘ s,
      inkludert slike populære, som for eksempel Google ReCaptcha v2, v3 (i XEvil 4.0 Ultra bare!), CaptchaCom, SolveMedia, Bing-Captcha,
      Facebook-captcha og Ucoz-captcha, Yandex-captcha, DLE-captcha, VBulletin-Captcha, og en rekke andre typer!

      2. Svært Høy hastighet og presisjon: anerkjennelse hastighet 0.01 .. 0.02 andre per bilde (men bare 1 sekund i DEMO-versjon!),
      XEvil kan omgå og løse bredt typer captcha med høy presisjon,
      uten avhengig av vanskelighetsgrad, forvrengning, lyder, skrifttyper, farger.

      Unntaket er Google ReCaptcha-2, ca 20-30 sekunder per løsning:
      på ReCaptcha-2 må klikke en masse bilder inne med en spesiell forsinkelse.

      3. Veldig enkle BRUKERGRENSESNITTET: bare 3 viktigste knappene for å starte anerkjennelse,
      så det er enkelt å bruke med et bredt spekter av programmer SEO, SMM, Analytics, Masse Auto-Registrering, Poste, Sende Masse, Analysering, CryptoCurrency Mining programmer.

      Interessert? 😉
      Bare gjøre søk i google “XEvil Gratis”.
      Gratis DEMO-versjon er tilgjengelig!

      Takk for din oppmerksomhet! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg