En tur på AHUS..

Hei hei igjen alle mine kjære søte lesere 

I dag har egentlig vært en temmelig lang og slitsom dag, er helt kjørt nå for å si det sånn ! Vært i et ganske langt møte med en venninne av meg, Sunniva og en annen veldig hyggelig mann ! Sunniva er forresten hun som tok de tivolibildene av meg i fjor sommer, for dere som ikke vet det ! Veldig søt og koselig dame, hehe 🙂

Ellers har jeg fått unnagjort litt andre småting. Etter møtet jeg var på dro hele familien til Lillestrøm, for å spise ute. Tenkte oss først bare på BigBite, men det hadde seg slik at hele senteret i Lillestrøm ikke hadde strøm, var heeelt mørkt, hehe… møtte hvertfall en utrolig koselig og søt jente, hun jobbet på BigBite og var fast leser ! Var sååå koselig, virkelig made my day !! Veldig koselig å møte lesere synes jeg, å se menneskene bak kommentarene, det synes jeg virkelig ! Etter en koselig samtale med henne dro vi da å spiste på en resturant i Lillestrøm kalt Casa Mia. Var utrolig god mat og veldig koselige servitører, Nathaniel koste seg i allefall masse, han fikk pommes frites og pølser, noe han bare ELSKER..  Selv spiste jeg Biff og Biff og bernaise, og det gjorde Willem og. Og til dessert ble det min absolutte favoritt, Creme Brulee… DET elsker ho mor, heheeh 😀 

Hadde desverre glemt å lade kameraet mitt, så ble bare disse dårlige instagram bildene på dere i dag ! Men det får gå for et engangstilfelle, hehe ! På hjemturen fra Lillestrøm kjørte vi også en tur innom Ahus , bare for å se… fikk SKIKKELGI fødefeber ( akkurat som reisefeber, hehehehe)  begynte å glede meg skikkelig til fødselen i allefall ! Litt spesielt, for hvilken person som har gått gjennom de smertene fra helvette en fødsel medbringer, som gleder seg til sin neste fødsel ? 😛 Haha, uansett… Da vi kom hjem var det rett i kveldsstellet for min lille hjerteskatt, og rett i seng. Så nå sitter vi egentlig bare å slapper av og ser på TV !

Nathaniel tisset på meg med eeengang jeg tok av han bleia i ste, derfor ikke tights på… høhø ! Og orket rett og slett ikke å kle på meg for å ta bilde til bloggen , så sånn får det bare være ! Men nå skal jeg fikse litt andre smågreier før det blir paradisetitting om litt !  Kaaanskje jeg kommer med statusoppdatering for denne graviditetsuken etterpå ! 

Blogges alle søte lesere, ha en fantastisk fin kveld videre!

19 kommentarer

Siste innlegg