Dagens outfit !

Nå skal jeg bare innom med et kjapt blogginnlegg, før vi stikker ut døra og på Åhlens for å fikse litt innkjøp til leiligheta. Vet mange etterspør bilder av den , og som sagt…. det KOMMER, når jeg har fått fikset alt slik jeg vil ha det. Dere må bare vente, hehe ! Nå er iallefall soverommet nesten ferdig. så kan hende jeg legger ut bilder av det litt senere i dag !  Ellers tenkte jeg å begynne med noe nytt, nemlig dagens outfit ! Er dette noe dere vil jeg skal begynne med eller ? 

Dette er i alle fall hva jeg har på meg i dag ! 

Har ikke orket å fikse håret, venter på nytt hår nå så gidder egentlig ikke extensions før det kommer, heheheh..   Genseren er i alle fall fra KappAhl, mange har også etterspurt den før så da vet dere det ! Hadde den også på i første episode av Unge Mødre, for de av dere som ser/så på det !  Veldig fin !

Tightsen er bare vanlig skinntights fra Floyd, og så har jeg på meg armeband fra H&M ! Tadaaa 🙂 Nå stikker jeg ut døra, si ifra om dere vil jeg skal fortsette med dette ! 

Ha en fin dag søtinger ! Blogges <3 

26 kommentarer
    1. fargen på håret ditt er ikke fint…. du er ikke blond!! du hadde fremhevet mye bedre det fine ansikte ditt med en litt mørkere hårfarge

    2. Du burde tenke nøyere igjennom hvordan du vil at andre skal oppfatte deg som mor og gravid. Med en slik klesstil kommer ikke folk til og legge merke til at du er/har vært gravid før ungen er ute fordi det eneste de legger merke til er to svære ballonger som nesten detter ut av BH’n…
      Selvfølgelig skal man feire en graviditet og føle seg fin selv om magen vokser, men det går en grense. Dessuten er ikke det og kle seg pent eller og se fin ut og dra toppen ned til navelen og passe på at toppen av BH’n syns og presse ut puppa istedenfor magen.
      Ikke ment som haters-kommentar, men tenk over det. Hvilket inntrykk vil du gi andre? Og om du ikke bryr deg om hva andre mener, tenk på barnet ditt, kjæresten din og din egen selvverd.

    3. Synes veldig godt dette er noe du kan forsette med ja! Fin outfit, du har foresten fått utrolig fine og naturlige pupper også nå synes jeg.

    4. kosli blogg og du har nydlie unger ! når de blir store så kommer de sikkert til og være kjempe stolte av deg får at du har gjort ein så storog fantisk jobb som så ung! og de har all rett til og være stolte nå og ! Kjmep herlige og søte og nydlige unger du har helt ubeskrivligt koss fine de er og du og så og heile familien drømme familien ! De kommer til og være stotle når de tar folk med him ! Du er så utrulig flink! når jeg blir stor vil jeg bli som dei så flink mor ! Du og din familie er ubeskrivli! :* sorry får masse skrive feil håper du klare og lese denne komentare ! <3 vett eg har sagt det sikkert flerne ganger men får ein utulig familie og fine ubeskivelig mennesker! :* 🙂 ELsker bloggen din sjekker den flerne ganer hver dag får og se om du har blogga og det har du da blir jeg så utroli glad og leser innlegene flerne ganger!!!!!!!! :* <3 🙂

    5. Tror dette en et provoser-stunt fra Rannveig sin side.. For å få kommentarer,selvfølgelig.. Hun ser jo bare billig og dum ut,og det ser hun sikkert selv også. Willhem snakker jo til folk på jobb om hvor billig hun er,så det sier jo litt.

    6. Hei:) Du får stave navnet mitt riktig før du prater om hva jeg sier :)) Du så veldig bra ut idag jenta mi;))

    7. Nydelig du er 🙂
      Synes du skal kle deg akkurat slik DU ønsker. Nå er det engang slik att vi mennesker er forskjellig og liker dermed og kle oss ulikt .. Og bra er det , hadde vært vanvittig kjedelig om vi alle gikk i det samme og likte det samme.
      Du blir heller ikke noe dårligere forbilde eller mamma slik enkelte antyder selv om du viser litt kløft 🙂

    8. Så ufattelig gøy at du sikkert tvinger typen din til å kommentere på bloggen rannveig! Haha eller bare ufattelig flaut. Har hørt du er ganske kontrollerende og sjalu, kanskje det er den dårlige selvtilliten din som stadig titter frem? Han går nok lei han som alle andre skal dere se. Hun er ikke et enkelt menneske æ være sammens med.

    9. Spennende å følge med deg og dere! Akkurat nå leser jeg på mobil, og lurte på om du har noen mulighet for å ikke ha skriften sånn “på midten”, så er det mye lettere å lese bloggen din fra mobil 🙂 synes forresten du virker som en super mor for lille N 🙂 klem fra mamma til 3 små jenter!

    10. Du er så pen Rannveig 🙂
      Må fortsette med outfit å gravidmote. Flott blogg. Blir bare bedre å bedre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg