En koselig dag og litt new in !

God kveld mine kjære lesere ! 

 

Har dere hatt en fin dag ? Det har vi i allefall ! Har mest bare vært hjemme og koset oss, men så har vi også som sagt vært en tur på kjøpesenter, SKULLE en tur på Åhlens, meeen.. viste seg at de ikke hadde Åhlens der Willem sa de hadde det, på et kjøpesenter i Lørenskog, så vi dro heller i litt andre butikker, og både jeg, Nathaniel og lillebror/lillesøster fikk oss nye klær ! 

Grunnen til at vi eeeegentlig dro ut var jo for å kjøpe lysekrone til stua vår,siden vi skal bytte den ut med spottlighten som er her nå.  Meen, den vi hadde lyst på fikk de ikke inn på lager før om hele 2 mnd !! Det var så dumt, for den var sååå fin atte..  og billig i mine øyne da, kosta bare 1500, var på salg ! Men men, får lete videre, hehe. Den hadde masse bling-bling på, som jo jeg elsker, heh ! 

Så, før vi dro på litt shopping i andre butikker dro vi på BurgerKing for å spise,  har blitt utemat nå 2 dager på rad, så imorgen blir det nok FISK for alle penga, hihi ! Viktig å ikke skeie ut for mye.  

Musikkbord til Nathaniel, som falt MEGET godt i smak… han lo sånn av den, haha :p 

Litt nye smokker og leketelefon til lillegull, han er så fæl på å ta telefonen min så nå får han sin egen lekefon ! Oog sprettball, som han syntes var veldig morsom.

Klær til Nathaniel

Klær til lillebror/lillesøster, heheh… rooosa ! Og om det er en lillebror i magen, da får vi bare bruke de rosa klærne den dagen vi får en jente, haha !


Litt nye lys til leiligheta


Klær til ho mor ! Topp fra Gina Tricot, har den på akkurat nå faktisk, og den var bare helt superdigg + veldig fin farge på ! Øredobber fra Cubus, solpudder, rouge og rosa neglelakk fra Essie. Oog hårfarge, hadde vel egentlig tenkt til å dra til frisøren, men jeg tenkte å være økonomisk så nå må jeg bare finne meg en venn her i Oslo som er flink til å farge ettervekst, haha

Og til slutt måtte vi da en tur innom matbutikken for å få unnagjort påskehandelen, der gikk det MYE penger , hehe.. men mat trenger man !!  Butikkene åpner jo ikke før lørdag igjen, så man må jo tenke noen dager framover.  Etter butikken var det rett hjem og leke litt med de nye lekene( som Nathaniel ELSKET), kose litt, og så i kveldstellet og deretter i seng for lillemann !

Nå er Willem ute med en kompis, og jeg sitter her og BLOGGER, heheh jaa..  sjokk ! Skal kjappe meg nå da, må fikse et par ting før jeg har skype-møte nå kl 9. Så da kan vi vel bare blogges ? Mye mulig jeg svarer på spørsmålsrunden etter skypemøtet mitt, får se om energien er der fortsatt. Hvis ikke, så vil jeg bare ønske dere alle sammen en kjempefin kveld videre, så blogges vi kaaanskje senere 😀 

Smask <3 

21 kommentarer
    1. kosli blogg og du har nydlie unger ! når de blir store så kommer de sikkert til og være kjempe stolte av deg får at du har gjort ein så storog fantisk jobb som så ung! og de har all rett til og være stolte nå og ! Kjmep herlige og søte og nydlige unger du har helt ubeskrivligt koss fine de er og du og så og heile familien drømme familien ! De kommer til og være stotle når de tar folk med him ! Du er så utrulig flink! når jeg blir stor vil jeg bli som dei så flink mor ! Du og din familie er ubeskrivli! :* sorry får masse skrive feil håper du klare og lese denne komentare ! <3 vett eg har sagt det sikkert flerne ganger men får ein utulig familie og fine ubeskivelig mennesker! :* 🙂 ELsker bloggen din sjekker den flerne ganer hver dag får og se om du har blogga og det har du da blir jeg så utroli glad og leser innlegene flerne ganger!!!!!!!! :* <3 🙂

    2. Jeg har det bra jeg også 😀 Jeg har lagt deg på skype, heter nathalie.gjesdal 🙂 jeg har også handla en del i dag, men ikke så mye. Men dere er jo tre stykker, da 🙂

    3. Helt særiøst så synes jeg at du gir litt mye søppelmat til poden din! Har vært 3 innlegg på bare noen dager der han har fått frityrmat og han er så vidt over 1 år…..

    4. Hahaha, vis meg en troverdig artikkel/kilde som sier at å bleke håret er farlig! Det får da være måte på! 😉 Fant du ikke noe bedre å klage på siden du måtte dra frem den?
      Og du andre som måtte slenge med leppa…. som What om han har fått usunn mat ett par ganger nå?! Det er hva han får i det store og hele som teller. Sikker på at Rannveig gir han mye fin mat ellers:)

    5. Anonym 27.03.2013, 21:44
      Gi deg! Hun legger stadig vekk ut bilde maten de spiser, og det er ganske synlig at det er en helt normal hverdagskost med grønnsaker.. Det er lov å skeie ut i blant og hun skriver jo til og med at de kjører på med annen mat igjen i morgen. Pass på deg selv:)

    6. I hvilken butikk fikk du kjøpt den hårfargen ? 🙂
      Lett etter den , skjønner du. Men finner den ikke ;S

    7. Hva er vitsen med å sensurere bildene med Nathaniel?? Du skriver og viser jo likevel hva han/dere har gjort…. Det BV mener er jo t han ikke skal nevnes eller vises på bloggen i det hele tatt.

    8. Det er IKKE farlig å bleke/farge håret når man er gravid! Det eneste dumme er at hormonene man da har kan forandre fargen litt, så den kanskje ikke blir helt som planlagt. Dette gjelder mer for farge enn bleking 🙂

    9. For en flott jente og en god mor du er,har lest noen innlegg i kommentar feltet ditt,ikke skal du ta sol,ikke er det bra å bleke håret,ikke spiser du sunt nok osv osv jeg syntes disse her folka burde passe bedre på seg selv,det virker som de er misunnelig på deg,og misunnelse er en farlig sykdom.Du er sterk ,husk at du har mange lesere som følger deg og det er mange unge mødrer som lærer og får tips av bloggen din,Stå på.

    10. Selfølgelig er det farlig å bleke håret når man er gravid! Du skal ikke puste inn de kjemiske stoffene blekemiddelet oser. Det er kjent at mangen typer maling til hus er farlig for gravide å puste inn, og blekemiddel er jo mye sterkere å puste inn enn maling. Du kan bruke minicolor som er uten ammoniak. Er frisør og har selv barn.
      Men visst du bestemt skal bleke det uansett hva det kan medføre så er det bedre å gå til frisør med tanke på pungtavsug og tildekking osv.

    11. Syns det er en del viktigere å tenke på hva som er best for forsteret enn å “dolle” seg når det kan gå utover den lille. Så derfor ville jeg gi beskjed, for er ikke alle som vet dette. Var ikke for å starte noe eller “rakke ned”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg