Videointervju med NRK – For dere som ikke rakk å se det forrige !

God morgen kjære lesere 

Nå har alle mann her spist kjempegod frokost, og Willem og Nathaniel sitter å ser på byggmester Bob, haha ! Skal snart dra å fikse meg, og om litt skal vi dra til Leo’s Lekeland med Ida og Storm. DET gleder vi oss til , hihi!  Lillegullet bare elsker å være der !

Så der blir vi vel å være noen timer å løpe fra oss litt energi ! Bortsett fra det har vi vel ingen planer, skal bare slappe av og kose oss hjemme. 

Ellers vil jeg bare si a dere kan se videointervjuet av meg, som NRK har gjort HERHERHER.  La den ut på bloggen i et tidligere innlegg, men av ukjente grunner ble den utilgjengelig etter kort tid, så…. her har dere ! 

Hva skal dere gjøre i dag ? 

Blogges

8 kommentarer
    1. fy fader… du e sexy.. høre at du e ei så god mor å en og kjæreste,hehe bare gir å gir.hehe.. sexxxyy

    2. Liksooom.. Hvis det var dagens nedtur for deg at rannveig ikke hadde tatt bilde rett så syns jeg du bør skaffe deg en annen blogg å lese. Haha!

    3. Nei så stort sjokk at Ida var her for å svare for Rannveig. Igjen.
      Jeg har aldri sagt det er dagens nedtur, men konstruktiv kritikk derimot. hun, og tydeligvis DU også, må tåle kommentarer, så lenge de ikke går på trakkassering eller mobbing. Ærlig talt.
      Det kan ikke være så vanskelig å rotere et bilde, evt. ta det RETT, når man er voksen, og tjener penger på leserne sine. Det var et tips, get over it :p
      at det er muulig..

    4. ser virkelig ikke problemet med at bildet var skeivt:P
      var kanskje meningen?
      jeg synes iallefall det ser kulere ut når noen bilder er slik, enn viss alle skulle vært HELT beine:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg