Koselig familiefrokost på påskeaften !

God morgen kjære lesere 

I dag er det jo påskeaften, så da kjørte vi på med skikkelig familiefrokost, siden det er såå koselig ! Jeg er vokst opp med en helt fantastisk mamma som alltid gjorde sånn frokost til oss på slike dager, så jeg vil gjerne gjøre det selv med Nathaniel, siden jeg synes det er en veldig fin tradisjon ! 

Så Nathaniel var veeedlig fornøyd med brødskive med egg og kaviar, inntil han så at jeg spiste sjokoladepålegg på croissanten… DA skulle han også ha det, haha ! Hadde tenkt å ikke gi han noe usunt til frokost siden han jo skal få et stoooort påskeegg stappa med snop etterpå, men…  det ble croissant med sjokoladepålegg for Nathaniel og, haha 🙂 Det var VELDIG populært, og han hadde sjokolade helt opp til panna da han var ferdig !

Ellers hadde jeg laga kakao, egg og kutta opp masse grønnsaker og frukt ! Sunt, og kjeeempegodt 😀 

Nammi nam !

Som dere vet legger jeg jo ikke ut bilder av Nathaniel her på bloggen, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne vise han til dere ! Har masse bilder der han koser seg med croissant og sjokoladepålegg, haha ! Og JA, når vi er inne på det med å legge ut bilder av Nathaniel…  noe som provoserte meg kraftig var en kommentar der det sto at “mange tror det er blåmerker siden du sensurerer han….:”  Bare for å ha EN ting klinkende klart, det at jeg ikke legger ut bilder av Nathaniel har overhodet absolutt INGENting med blåmerker å gjøre, herregud !! Eller barnevernet, eller noe som helst, som mange også påstår.  Det er enkelt å greit det at jeg ønsker å gi han et privatliv, og ikke ønsker å eksponere han for mine mange, mange tusen lesere ! Det skal han få slippe, og jeg ser heretter at folk slutter å legge seg sånn opp i vårt liv og koker sammen rykter som er HELT på trynet. Takk. 

Ellers så har vi ingen planer i dag, Nathaniel ligger å tar sin første lur akkurat nå, og når han vokner, da blir det påskeegg på småtten ! Påskeeegget har jo ligget der siden vi våknet i morrest, og han har pekt sånn på det, han lurer nok fælt, heheh ! Gleder meg til å se hans reaksjon når vi åpner det 🙂 

Litt senere tror jeg det blir en tur på babyshop, skal se litt på ting og utstyr vi vil ha til lillebaby i magen ! Så det gleder jeg meg veldig til, og så tror jeg at jeg skal bake gulrotkake i ettermiddag. Den er så utrolig god, kan sikkert legge ut oppskrift på den senere ! 

Håper dere koser dere masse denne lørdagen og får en knall påskeaften, det skal i allefall denne lille familien ha !  

Blogges, smask smask 

25 kommentarer
    1. Det blir LITT feil å be leserne dine slutte å legge seg opp i livet ditt når du faktisk blogger så åpent om det, man må bare velge å ikke bry seg. Selvom det ikke er så lett bestandig.
      Når det gjelder at folk skriver sånne hjernedøde kommentarer om barnet ditt er du nødt å overse det.. de vil jo at du skal bli provosert! Nå ga du dem akkurat det de ville ha…
      Men ha en fin påske!:) <3

    2. Blåmerker?! Herregud det må ha klikka for enkelte… Hvis man tror at du ikke legger ut bilder fordi han liksom har blåmerker er man passe blåst!!
      Meeen det blir feil å si at du ikke vil eksponere han, for du eksponerer i tekst istedet for bilder

    3. Trur hver og en enkel som har lest bloggen din mer enn 3 ganger har skjønt at du vil gi sønnen din privatliv. Det e kjempe flott, men du trenger neppe å nevne det i så og si hvert innlegg!

    4. Nei, ærlig talt, jeg fatter ikke at det skal gå an å tenke slik om andre mennesker. Litt skummelt egentlig, at de ikke ser noen annen grunn til å utelukke barna fra en blogg enn synlig vold.. Det tyder på så mye rart, men noe sunnhetstegn fra deres side er det slett ikke. Jeg klarer faktisk ikke å snoke i kommentarfeltet ditt en gang, jeg blir så utrolig provosert. Stå på, fine du – jeg er SIKKER på at du er den beste mammaen Nathaniel kunne ha hatt 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    5. Syns du er kjempe flink. 19 år og snart mamma til nr 2!! Det tror jeg er en kjempe jobb. I tillegg til at du klarer å se sååå bra ut:))

    6. Jeg er fast leser av bloggen din, og synes det alltid like koselig å lese- men en ting irriterer meg utrolig mye: “Som dere vet legger jeg jo ikke ut bilder av Nathaniel her på bloggen, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne vise han til dere !”. Kan du vær så snill slutte å skrive det i hvert eneste innlegg nesten? Det er bare teit.. Hvis du vil så gjerne vise han, så gjør det- og drit i hva andre sier! 🙂

    7. Hun legger jo ut mange bilder av guttungen på facebook, og der ser man ikke annet enn en super blid og fornøyd gutt! Ikke no ille og se! Kun kjærlighet mellom mor og barn! Og mellom”far” og sønn! Nå må dere slutte med dette tullet!!

    8. Hei Rannveig. Jeg må si jeg har fått et helt annet syn på deg etter at du flyttet til Oslo. Jeg har lest bloggen din en stund og jeg skal ærlig innrømme at jeg ofte har tenkt at du må mangle et eller annet vesentlig.. MEN noen dårlig mor er du ikke. (tror jeg) Men etter å ha lest bloggen din mer etter at du flyttet hit til Oslo så virker du som ei kjempe god jente 🙂 Å flashe barnas liv på bloggen er opp til hver enkelt.. Jeg blogger om mine barn og legger ut bilder av dem. At du velger å blogge om Nathaniel ,men sensurere bildene syns jeg blir litt rart. Du skriver at du ikke vil at han ikke skal flashes på bloggen,men det er jo nettopp det du gjør når du forteller hva han gjør osv. Det med blåmerker er jo helt på trynet.. Folk må skjerpe seg..

    9. Hvorfor dekker du til bildet av N i bakgrunn på bildene av maten,men oppe i designet ditt er det jo bilde av deg og han sammen.. Blir litt for dumt å “ikke utsette han for nettet”, men samtidig gjøre nettopp det. Dobbelt moral.

    10. Først må jeg bare si at jeg ELSKER bloggen din, og leser den hver eneste dag! 🙂 Du virker som en fantastisk mamma, og du må ikke la noen av de teite kommentarene påvirke deg. Det er helt klart mennesker som er bitre og sjalue! Kos deg videre i påsken med den fine lille familien din! Gleder meg til å få høre om det blir lillesøster eller lillebror! Klem

    11. Skjønner godt at du vil gi han litt privatliv, men håper vi kan få noen få bilder innimellom, slik at vi kan se så stor han har blitt! 🙂
      Håper også du legger ut bilder av den lille prinsen eller prinsessa i magen din når h*n kommer, er nok mange som er spente på det:D
      Ellers så synes jeg bare du skal drite i hva de andre sier.. Det virker veeeeldig som om at det er noen som er ute etter å ta deg på hver minste lille ting.. Vet det er vanskelig å prøve å ikke ta det til deg, men jeg vedder på at de er sjalu. For du har alt de ikke har.
      Synes du er utrolig heldig som har det livet du har!:-) Et liv som jeg også håper jeg får en gang!:-)

    12. HERREGUd, ikke bry deg!!! Særriøst de har ikke noe annet å gjøre enn å sitte å kommentere dårlig.. Rett og slett; SJALUSI!
      Digger deg Rannveig!! Du virker som en utrolig bra mor, herregud se på alt du lager da!! Hadde jeg fått servert alt du lager hver dag hadde jeg vært superhappy <3 <3
      Du er så flink!! Stå på videre, lykke til med barn nr 2 🙂
      Hilsen fast leser og fan

    13. D har en fin blogg,men det er utrolig irriterende å lese den for tiden. Du skriver om alt dere spiser som er sunt og godt, middagen er sunn og snacksen er sunn og hvis dere skulle spise noe usunt er du kjapt ute med å si at dere for all del ikke spiser sånn mat hver dag, men spiser myyye sunn mat. Herregud, vi har fått det med oss nå. Er ikke så fryktelig interessant å lese om hva dere spiser hver dag. Uansett om det er sunt eller ikke. Dessuten, kan du slutte å skrive så mye om hvorfor du ikke legger ut bilder av gutten din på bloggen?? Det holder at du skriver det i ETT blogginnlegg, du trenger ikke å skrive om det hveeer eneste gang du blogger. Å du trenger heller ikke skrive “…fordi jeg er gravid..” I annenhver setning… Ganske irriterende å lese! Tror du kommer til å miste mange lesere hvis du ikke skriver skikkelig. Fin blogg som sagt,en drit i alle som slenger dritt om dere, hev deg over kommentarene og skriv om det du interesserer deg for, ikke hva andre irriterer seg over..

    14. Synes åsså du er veldi dårlig på å skrive og formulere deg. Du sku hadd deg et skrivekurs. Du trenger heller ikke skrive “haha” heeele tiden. Det er som en fnisete 14 åring såm sitter å blogger.synes den kan være litt tung lest avogtil siden det går laaaang tid når man leser før man kommer til poenget ditt. Får du må jo poengtere det ene å det andre midt i en settning! Jeg leser nesten ikke bloggen din, ser mest bare på bildene iblant.

    15. Synes du er teit som skryter av at dere spiser sunt hele tiden og allikevel sier du ikke bryr deg om hva lesere sier. Du gjør tydeligvis det. Du viser hvor svak du er hele tiden

    16. Så hyggelig at dere *fiender* bruker ett-flere sekung på å kommentere noe som er meningsløst, det er jo dette her Rannveig mener, at det er dette hun ikke vil ha. Det betyr at hun har ett myye varmere hjerte enn dere. Husk at disse minuttene og sekundene ikke kommer tilbake.
      Og hvis dere sier at hun bryr seg om det osv, ja da kan dere snu dere tilbake og se og tenke på hva dere gjør!
      At hun vil ha privatliv for sønnen sin HER på nettet, burde dere vite, ja, Unge Mørdre og headeren har ikke noe å si. Det er NÅ det gjelder, ikke før. Vi lever i NÅtid!
      Dere får lage en tidsmaskin frem eller tibake i tid da vettu 😉

    17. Hvem trengte skrivekurs sa du? På det lille du over her kommenterte, så kunne jeg telle 12 skrivefeil. Så kanskje du bør se over dine egne feil først.

    18. Jeg skjenner Willem og han er en ordentlig snill og god gutt. Rannvei er heldig som traff han. Folk er virkelig sjalu. Blir bare så irritert av å lese disse tåpelige kommentarne om folk dere ikke kjenner !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg