Min nyeste tattovering

Har da fått en del spørsmål om hva det står på tattoveringen jeg har på armen min, og kan si det sånn er den av mine 3 tattoveringer jeg er aller mest stolt av ! 

Det står da , som dere ser, Nathaniel Chrisander ! Rett og slett fordi han betyr hele verden for meg, og jeg lenge hadde tenkt på å tattovere navnet hans. Tattoveringen ble tatt i desember, faktisk dagen før silikonoperasjonen min ( ja jeg har silikon, mange som spør om det og) hele greia var egentlig veldig spontan, akkurat som de to andre tattoveringene mine var. Har også et lite hjerte, rett under trusekanten, og faktisk en playboybunny over rumpa på den ene siden…  høhø. 

Så da vet dere det, dere som spurte om tattoveringen/tattoveringene mine. 

Har du tattovert navnet/navnene til barnet ditt ? 🙂

32 kommentarer

Siste innlegg