Svar på spørsmål – video

Endelig ble videoen ferdig opplastet (drittnett!) så her har dere da svar på spørsmålene fra forrige spørsmålsrunde ! Som dere sikkert legger merke til, har jeg ikke tatt med alle spørsmålene og sånn får det bare bli, har prøvd å tatt med ett fra hver person som spurte i alle fall ! Og så må jeg bare si at i videoen så glemte jeg å si at HOVEDgrunnen til at jeg flyttet fra Alta og til Oslo såklart var at jeg ble gravid og skulle flytte sammen med barnefaren 🙂 

Enjoy !

 

Del gjerne innlegget videre ! Takk 

54 kommentarer
    1. morsomt at du kan fransk! 🙂 men hva sa du han willem jobber som? klarte ikke å høre hva du sa 🙂

    2. Kjempe fin videoblogg, bra svar! 🙂 Gleder meg til å få vite om du har jente eller gutt i magen, om du har tenkt å dele det da 🙂

    3. Dette er ikke ment frekt, men til informasjon:):)for det virker ikke som du forstår effekten p-piller og p-pille pause har på kroppen din….
      Du burde ikke være et sjokk at du ble gravid 2 uker etter at du slutta med P-piller. Kroppen din rakk å skjønne at den ikke fikk p-piller og satte i gang med eggløsning på de to ukene.
      P-piller gjør jo så at du ikke har eggløsning og gir deg en “falsk” menstruasjon. Man må følge brettet nøye og kun ha 7 pillefrie dager for å unngå eggløsning..
      Rart at du trodde mensen skulle komme dagen etter du ble gravid. For mens får du innen 7 dager etter pillestopp eller etter en eggløsning. Du følger jo ikke P-pille syklusen din når du har gått 2 uker uten p-piller:) da har kroppen startet en ny og egen syklus;)
      merkelig at ingen har fortalt deg dette før. Men da vet du det til neste gang du opperer brystene:) 2 uker etter pillestopp= høy sannsynlighet for eggløsning 😉

    4. synes det er rare kommentarer av folk.. Dem skriver at de ikke mener det frekt,neeida.. Haha,latterlige folk! 🙁 Men du er kjempeflink mor og blogger Rannveig,digger deg♥ klem

    5. Mammac: Prøver du virkelig å fortelle meg hvordan p-piller funker ?Haha. Tror ikke det er nødvendig, ta heller med deg det store behovet ditt for å være bedreviter og tørk deg i rompa med det, enn å la det gå utover bloggen min. Takk 🙂

      Vet forøvrig forresten ikke hvor du har fått det ifra at jeg sluttet på pilla 2 uker før operasjonen min, jeg sluttet over en mnd før operasjon. Men ikke at du har en dritt med det å gjøre egentlig.

    6. Så leit at du tok deg nær av det. Det var kun til informasjon. Og hvis du visste dette fra før så holder det vel med å si det. Jeg hørtes kanskje ut som en bedreviter,men det var skrevet med gode intensjoner.
      Du er veldig krass. Skjønner at du får høre mye rart, men dette var kun ment godt. Jeg skrev ingen ting stygt, så å være så frekk tilbake er vel å overdrive….
      . Det er dessverre mange som ikke vet hvordan pillene virker. Med kunnskap om P-piller vet de fleste også at det kan ta måneder å få en syklus som man kan stole på etter P-pille stopp.

    7. Shit jeg klarte ikke se hele jeg… mista helt fokus da eg begynte å telle hvor mange ganger du dro deg i håret. også snakker du som om du har røyka et eller annet, så ikke lett å få med seg noe likevel..

    8. Jeg lurer også på hvordan i svarte du visste at du skulle få mensen nøyaktig en måned etter du sluttet på p-piller? (du har jo predikert hundre ganger om at du ble gravid rett før mensen skulle komme) Det betyr jo at du ikke hadde fått gjen mensen etter pilleslutt før du ble gravid… Hva i alle dager får deg til å tro at mensen kommer presis etter du har sluttet med pilla? DEN KOMMER ALDRI PRESIS ETTER PILLESLUTT, og eggløsning er derfor umulig å fastslå!!! Du ble ikke gravid dagen før mensen, det er fysisk umulig. DU BLE GRAVID RUNDT EGGLØSNINGEN DIN, fordi den ble forskjøvet pga pilleslutt.. GUD BEDRE.

    9. Viss du skulle ha mensen dagen etter du hadde sex burde det kanskje ringe en bjelle RELATIVT KJAPT om at noe var på gang;)

    10. Til neste gang: VÆRSÅSNILL å ta håret i strikk, for ingenting er mer distraherende enn folk som HELE tiden må ta seg i håret!!!!! og en annen ting: er det din naturlige stemme og snakkemåte? Det får deg til å høres så dum ut, og jeg tror ikke du er dum, for jeg får ikke det inntrykket når du skriver. Ta i bruk din “voksne” stemme, det er hverken søtt eller sjarmerende med en sånn musestemme. Unnskyld hvis jeg er krass, men det er bare noen tips til hvordan du kan få folk til å ta deg mer seriøst 🙂

    11. Herregud, du er jo helt herlig 🙂 Drit i alle kommentarene som er slemme. Tror du blir en god tobarns mor 🙂

    12. har aldri hatt noe imot deg, men når jeg ser hvordan du behandler leserne dine og skriver dritt til de som kommer med konstruktiv kritikk mister jeg all respekt for deg. skjerp deg, ærlig talt

    13. Jeg er helt enig med “karo”.
      jeg syntes faktisk du virket helt ok , helt til jeg såg videoen din, det gjorde at jeg fikk deg litt oppi halsen, klarte seriøst ikke se den ferdig.

    14. Fyfaen, slutt og kommenter så jævlig stygt. Tenk hvordan du selv er, før du begynner og si stygge ting til andre. Skjønner dere ikke at folk har følelser eller????
      Og forresten ikke døm henne på grunn av stemmen. Det kan hun ingenting for.
      Jeg tror hun er en super kjæreste og mor 😉 Stå på Rannveig 🙂

    15. Har fulgt bloggen din siden du var gravid med Nathaniel og jeg får bare mer og mer respekt for deg for hver dag! Du virker som en kjempe bra jente og en utrolig bra mor! Jeg tror du kommer til å klare deg fint som tobarnsmamma 🙂 Ønsker alt godt for deg og din lille familie! Stå på videre, drit i alle de stygge kommentarene du får 🙂 Lykke til i svangerskapet! Du er en vakker person <3

    16. Det heter kjæreste, ikke shæreste. Og det heter kjent, ikke shent. Du sier vel shøleskap å shylling også kan jeg tenke meg. Grusomt å høre deg snakke til tider…

    17. har ikke noe i mot deg men må bare få d sagt; det er forferdelig anstrengende og høre deg prate og mye av d du sier er jo helt uforståelig.klarte ikke se ferdig hele videoen…og ja..ta håret ditt i strekk neste gang.ble helt stressa av og se at du tok deg i håret hele tida:) ellers en super blogg:)

    18. Camilla: Noen prater sånn, pga hvor man er oppvokst. Så hold kjeft, og ikke uttal deg om ting du ikke vet en dritt om! 😉

    19. FOLKENS SJÆRP DÅKKER! æ e absolutt ikke det største fane av Rannveig, e derimot meir på farn te Nathaniel!
      men masse av det dåkker driv på me e nættmobbing! vil dåkker virkeli vær mobbera? sett heime fræmfør en data å føl dåkker bedre me å rakk ne på nån?
      Rannveig må få vær den ho e! lika ho å ha håre ut så la ho ha det! ho må virkeli få låv å vær sæ sjøl! uansett om ho vælg å ha en offentli blogg betyr det ikke at folk har låv eller rætten te å sei stygge teng te ho!
      så en gång te SJÆRP DÅKKER, tænk dåkker om før dåkker skriv!

    20. Har fulgt bloggen din lenge, synes du er kjempe søt, og ikke minst en flink mamma!
      Men som frisør blir jeg såååå oppgitt over håret ditt, hehe!
      Du e så mye penere uten løshåret!! Hvis du skal ha løshår, så må du hvertfall dra til frisør å få det klippet til. 🙂

    21. Jeg synes det er morsomt a folk tror de har noe å gjøre med Rannveigs prevensjon og økonomi. Hadde dere gått bort til en tv-kjendis å fortalt dem det samme? Jeg ler.

    22. Mobbing? er hverken frekk eller mobber, men helt seriøst hadde virkelig IKKE skadet om hun tok noe av det vi sier til seg. er igrunn bare tips. er jo litt fint om vi lesere hadde klart å se videoene hennes ferdig neste gang.

    23. For det første: Kan du slutte å prate gjennom nesa? forstår jo ikke en dritt av hva du sier..?
      for det andre: håret ditt kommer til å falle av en vakker dag om du ikke slutter å fikle med det hvert sekund!
      for det tredje: JEG FØLER SKAM PÅ DINE VEGNE SOM SNART TO BARNS MOR!!! Du fremstiller deg som et barn som ikke har kommet utav den rosa fjortis-verdenen enda! Jeg synes oppriktig synn i sønnen din og ditt neste kommende barn, hva slags mor er det du fremstiller deg som? jo det skal jeg si deg, i andres syn enn ditt virker det som om svært lite fungerer i hodet ditt, annet enn tanker for silikonpupper, dumme ansiktsuttrykk når du tar bilder av deg selv og totalt uvitende i det hele tatt! Skjerp deg om ikke vil at ungene dine skal bli flau over deg som deres mor når de blir så gamle at de forstår hvordan du ter og fremstiller deg!

    24. Om dere mener at Rannveig ikke har kommet ut av sin rosa fjortisverden så vil jeg bare nevne EN blogg jeg mener dere bør gå inn på: Nikkisverden.blogg.no(!!)
      Ta dere good til og les nøøye hva denne dama på 36(!!) IKKE 33 som hun skriver at hun er holder på med i sin hverdag!
      Hun er også tobarnsmor, hun vil KUN det beste for sine barn! Om dette faktisk er noe hun kan stå for så slutter du å blogge, du legger ikke ut nakenbilder av deg selv og du legger ikke ut bilder av barna dine før de er 18 år og kan samtykke dette selv!!
      Men for ALL del, barna skal bestemme (som hun skriver i sitt siste innlegg)
      Riv dere i håret opp av dataskjermen dere som bare slenger dritt her inne, og grav dere et dypt hull dere kan tilbringe resten av livet deres i… Faaaen det finnes andre ting å bruke tida si på!!

    25. Emilie: det har da vel ikke noe med hvor man er oppvokst at man ikke klarer å prestere å prate norsk. Kj-lyden er noe alle barn lærer seg gjennom skoletiden, men det er noen som tror at det er søtt eller sjarmerende når man bytter det ut me sh-lyd. Påtide å bli voksen. Spesielt viktig er det når hun har to barn hun skal oppdra.

    26. Fikk ikke helt me meg hva den selvbruninga het som man ble fort brun av??:)
      Ps: ikke meninga å bryte inn i diskusjon til alle dere drama queens, vil bare teste ut den selvbruninga!^^

    27. Du er en pen jente å helt sikkert en god mor! Men dessverre virker det ikke som om du har stort mellom øra..

    28. Hadde vert litt kult om du kunne prara litt fransk på en annen video ellerno ? Forresten, blir ikke håret ditt jævla fort skittent når du tar så mye i det? Håret ditt er fint og ligger fint, du trenger ikke dalke sånn med det. Hehe, ser enkli bare dumt ut. ^^

    29. Synest det er frekt av dæ å si meninga din om Alta for ingen e like så ikke kam alle med samme kam.

    30. Hallo du dær oppe, ho sa jo at ho mente jo ikke å ta alle under samme kam, men de fleste* sa ho 🙂

    31. Hei Rannveig :). Ville bare si at jeg synes det virker som at du blir mer og mer voksen og moden! Det gjør deg til en enda vakrere jente enn jeg allerede har syntes du har vært hele tiden ( har fulgt bloggen din siden du startet den, har ikke gått glipp av ett eneste innlegg). Slik du stråler av kvinnelig selvsikkerhet og modenhet gjør deg så utrolig nydelig. Utseende messig er du perfekt, men nå som det virkelig indre i deg har blomstret frem, har du blitt enda mer viktig for meg! Det høres kanskje litt creapy ut å høre fra en leser, men jeg har jo fått et innblikk i livet ditt igjennom bloggen din i noen år nå, så på en veldig sprø/spesiell måte er jeg glad i deg og bryr meg om deg og din vakre sønn 🙂 klem fra en som verdsetter deg høyt! 🙂

    32. Ble kjempe slitsomt å se på videoen fordi du styrer sånn med håret. Det var alt jeg klarte å fokusere på. Synes ikke du er helt heldig i måten du framstiller deg selv, du skaper nok ett dårligere inntrykk enn hva sannheten er. Du burde faktisk ikke videoblogge.
      Å kommentere at noen er en dårlig mor utifra hva man sitter igjen med etter å ha lest en blogg er lite gjennomtenkt. Hva vet vi om det? Hun kan for alt vi vet være en kjempe stimulerende og tilstedeværende mor. Mange godt voksne selvsentrerte kvinner som ikke er det mest tilstedeværende kvinner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg