Luksus i hverdagen !

Da var gullet i seng, leiligheta shina for kvelden og vi sitter bare i sofaen og chiller ! Jeg ser på sydenreiser mens min kjære pjusker meg på føtterne, kan det bli beedre ? Hihi ! I dag spiste vi noe skikkelig nammenam til middag, som jeg nevnte tidligere, nemlig biff og bernaise. Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk det er den beste middagsmaten jeg vet om ! 

Så ikke det godt ut ? Det skal jeg love dere at det var ! Jeg har også bakt gulrotkake i dag, så det ble det til dessert. Den oppskriften er bare suupergod, så hvis noen vil jeg skal legge den ut på bloggen kan jeg gjerne gjøre det. Bare å si ifra om noen er interesserte ! 

Resten av kvelden blir det mere titting på reiser, blir nok en Tyrkiatur på denne familien i mai, skal på en annen sydentur i juni uten Nathaniel så må nesten reise på familieturen i mai, hehe. Fikk skikkelig reisefeber av å se på reiser, så imorgen bærer det avgårde for å skaffe pass til både meg og Nathaniel, siden det jo kan ta en liten stund. Nå gleder jeg meg skikkelig mye til mai, hehe ! Nathaniel har aldri vært i utlandet før(utenom sverige , finland) så det gleder jeg meg veldig til. Familiesydentur ! Blir nok også all inclusive siden det er best når man har små barn 🙂 Om noen forresten vet om noen fine og barnevennlige all inclusive hotell i Tyrkia( Side helst) så bare rop ut ! 

Dere får ha en fantastisk kveld videre, kos dere masse og husk å se på Paradise hotell siden det er morsomt med litt drama i hverdagen! 

Smask 

 

 

45 kommentarer
    1. Vi var på krizantem hotel i alanya, der er det sklie, barebasseng, al inclusive, billig og rett ved stranden:) er barneshow der hver kveld med klovner og sånn, at barna kan bli med på cenen og ha leker. Var der ifjord. Fnt der til og være så billig, og var kjempe masse barn der, på sønnen din sin alder 😀 og det er spa og tyrkisk bad der, og frisør hvor du kan sette på fransk manikyr og sånt 🙂 alt er inne på hotellet da.
      http://www.ving.no/tyrkia/alanya/krizantem

    2. Fint at du tar han også med på en ferie. Det verste jeg vet er mødre som tar seg friheten å sende bort barnet sitt å sender seg selv på ferie. Alle fortjener å slappe litt av men velger man å få et barn, velger man bort enkelte goder her i livet, som feks å bare tenke på seg selv. Men synes det er flott om man tar barnet med på en annen reise så barnet å får seg ferie slik som du skal . Noen tror tydeligvis det er kun di voksne som fortjener slikt .enkelte glemmer at et barn ba aldri om å bli satt til verden selv. Synes foresten du har vært flink som ikke har drevve å drikki vær eneste helg når du var alenemor. Jeg ser så mange alenemødre som er så fordomsfulle ovenfor alenemødre når dem selv var i forhold, så blir dem single selv å ser mer til baccardi flaska enn sitt eget barn.

    3. Anina: det hotellet så jo kjempe fint ut! Dumt det var mange dårlige tilbakemeldinger fra andre som har vært der, men det er ikke alltid til å stole på, fint mange veldig kresne folk hehe 🙂 der hadde jeg dratt! Eller på det hotellet jeg kom med ista 🙂

    4. Så koslig å dra på sydentur sammen 🙂 Jeg vil anbefale Cinar Garden like ved side sentrum som er et veldig barnevennlig hotel med både sklier og barnebasseng samtidig som det er masse å glede seg over for de voksne også. Hotellet har for det meste skandinaviske gjester, og mange av de som jobber der snakker norsk 🙂 Det er billig, og et all inclusive hotel man ikke bør gå glipp av 🙂 Man reiser med Nazar, som er et svenskt selskap som er der gjennom hele reisen fra du kommer til du drar 🙂

    5. Legg gjerne ut oppskriften, har lyst til å prøve meg på gulrotkake en gang:)
      Så herlig med utenlandsferie:) Koselig med familieferie, men blir nok godt med en ferie uten barn også. Selv om man er foreldre, så har man lov til å ta seg et lite avbrekk, bare være kjærester for en stund og ikke måtte tenke på rutiner, rutinerog rutiner. Har selv ikke vært lenger borte fra vesla enn en natt, og blir nok lenge til jeg klarer lenger, men merker at det er godt med litt alenetid noen ganger, og da er det ekstra godt å se lille igjen også:)

    6. Emilie: Disse tilbake mld er ikke noe og høre på i det hele tatt, jeg har vært der 5 ganger sammen med Sophie Isabel og hele familien min elsker det stedet. Skal jeg til syden til sommeren blir det helt klart dit igjen fordi det er det flotteste hotellet jeg har vært på.
      Pappa som er pilot sier selv at når folk har vært på det hotellet er det bare bra tilbake mld. Jeg har ei datter som er født 3 uker etter Nathaniel og hun stoooor koser seg alltid når vi er der. Så til alle som plangeller syden tur ta en titt på det hotellet.

    7. Anbefaler Club Calimera Serra Palace. Var et perfekt opphold for de små. Storkoste seg hele tiden mens vi var der. Utvalget av mat var også fantastisk for store & små.

    8. Jeg vil anbefale Sentido Perissia. Ligger et lite stykke fra byen om dere vil inn dit, men hotellet er fantastisk og de har miniclub for de minste hver eneste dag.

    9. Jeg vil anbefale Pegasos resort, som ligger inne på det samme hotellområdet som Pegasos royal. Fantastisk område. Beste stedet jeg har vært. Trygt for ungene.

    10. Jeg har var i Tyrkia i fjor og skall dit i sommer
      Eftalia Aqua var ett super fint Hotell, det er auropas største vann hotell der det er sklier til di vokse og får di små 🙂 anbefales masse det er rååå fint der og maten er kjempe god der alt er inclusive isen var råååå god der søk på hotelle og se bildene 😉

    11. Tyrkia er et fint land, men jeg ville nok styrt unna akkurat nå med tanke på “uenighetene” med Syria og flyktninger. Vi drar heller til en gresk øy i år, for å føle oss mer trygge, både foreldre og barn:)

    12. Vil anbefale en liten by som heter belek og ligger bare 10 min unna flyplassen, masse kjempefine allinc. Hoteller med fokus på barn. Reiste første gang dit da lille jenta var 2,5 mnd og føltes tryggere med et hotel nærme flyplassen, så vi slapp hotell bussene uten noen form for sikkerhet på minsten. Er den beste og mest avslappende ferien vi noen sinne har hatt:-) go tur:-)

    13. Dette hotellet er PERFEKT for deg som skal dra med små barn 🙂 Sunlight Garden, side Tyrkia 🙂 Har selv vært der i 2 uker, og det er perfekt for barnefamilier 🙂 Håper du får en fin ferie 🙂

    14. Hehe bare lurer. Nathaniel har vært i sverige(greit i get it) og finland??.. uhm..slekt der eller, hvorfor finland hehe syns bare det var litt morsomt:P

    15. Ikke for å være en de som er “negative” så beklager det med en gang! Men du vet at man helst ikke skal spise biff når man er gravid? Så håper bare den var gjennomstekt 🙂 Med tanken på babyen du har i magen!

    16. Majken
      Finland er et helt naturlig land å besøke når man bor i Finnmark, det er faktisk det nærmeste nabolandet

    17. Hei:-) Sunwing resort & spa side east beach, nytt hotell fra 2012. Helt fantastisk både for store og små med All inclusive 🙂

    18. Seaven seas i side med star tour eller Green Garden med ving kan jeg anbefale deg og ta en titt på 🙂 Begge er 4 stjerners hotell med mulighet for all inklusive.
      Reiser man på ett 4-5 stjerners med Star Tour eller Ving så får man garantert ett meget pent hotell rom med god mat og drikke.
      Jeg hadde ikke valgt under 4 stjerner om jeg skulle hatt all inklusive , maten er da ofte mer ensidig / dårligere , skal man først ha All inclusive ferie er det jo en fordel att man får benyttet tilbudet hele ferien og slipper gå ut og spise pga. att man ikke er fornøyd / går lei hotell maten , så kan lønne seg og heller betale litt mer for reisen og heller reise på ett 4 stjerners , man får det man betaler for 😉 Og i mai mnd. kan du finne mange billige turer på flotte hotell resorter 🙂

    19. Blue village seven seas i Side er kjempe fint!:)
      Vi var der i fjor med 2 små barn, og koset oss masse der 🙂

    20. Pegasos world! Reiste med barn i alderen 1,5 år, 7 mnd, 5 år og 7 år. Alle koset seg massemasse. Reiste med Nazar, noe som var fantastisk trygt. Anbefales på det sterkeste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg