Sydentur og barnehageplass i boks !

Har helt glemt av å si det, men i går fikk jeg verdens beste beskjed ! Største hjertegullet mitt har fått plass i barnehage her i Oslo ! Sier selvfølgeiig ikke hvilken barnehage han begynner i, siden jeg er fullt klar over at det er en del syke mennesker som leser bloggen min.  Men kan si det sånn at vi er utrolig fornøyde med barnehageplassen til gullet ! Der blir han å gå hundre prosent fra og med 1 august, gleder meg så utrolig mye til det siden Nathaniel bare stortrives i barnehage og sammen med andre barn ! 

 

Føler virkelig livet smiler til meg om dagen, fordi… i mai forlater denne lille familien landet og reiser til vakre Side i Tyrkia ! Har vært der mange ganger før, og det er en veldig barnevennlig plass, for å si det sånn. Det var også veldig viktig for meg når jeg bestilte reise. Det som er det viktigste for meg er at Nathaniel kan stortrives der og at det er nok tilbud til barn på hans alder. Og, på det hotellet jeg har valgt er det absolutt det !! 

 

Valget sto til slutt mellom Pegasos World og Pegasos Royal, begge er femstjernershotell, høyeste standar og tipper de egentlig er like bra. Men siden jeg synes Pegasos World så litt mere barnevennlig ut for de aller minste, så falt valget på det ! Såååå… nå gleder vi oss bare masse masse ! Skal bli så utrolig digg, og jeg gleder meg ufattelig mye til lille gullet skal ligge å sprelle og kose seg i vannet. Blir tross alt hans første ordentlige ferie ! Tror dette blir skikkelig knall, er jo både all inclusive, så blir for det meste å oppholde oss på hotellet tenker jeg…  føler det er tryggest der, siden Nathaniel enda er så liten. 

Elsker lille familien min, og snart kommer det et lite familiemedlem til <3

 

BTW… visste dere forresten at jeg har min egen extensionreklame på en frisørsalong i Side ? De har det beste håret jeg noen ganger har hatt. Hver gang jeg er der tar jeg microring extensions, og blir også å gjøre det denne gangen, siden jeg ikke kommer til å orke clips i ferien.  Skal jo også en uke til Gran Canaria rett etter Tyrkiaturen, så er jo like greit å få fiksa håret først som sist ! 


Vel, nå vet dere det 😀  Blogges ! 

 

– Skal du med barn på Nathaniel sin alder til Side og Pegasos World mai ? 


 

43 kommentarer
    1. Det så utrolig deilig ut, og ikke minst fint hotell! Dere kommer garantert til å trives der sammen. Heldig! Ingen ting er bedre enn følelsen av at livet smiler. Det e bra! 😀

    2. Nice, kanskje vi ses ;p skal nemlig mest sansynlig til syden vi også i mai, og dette hotellet så jo flott ut daah:) tyrkia er jo favoritten!

    3. Så kjekt:))
      Side er så fint å så bra for unger, har vokst opp me å dra til siden når jeg var barn, har så masse fine minner :))
      Så nathaniel vil stortrives

    4. Jeg har vært på det hotellet 2-3 ganger og syns det hotellet er helt supert! jeg er 15 år nå da, men er masse unger og veldig barnevennlig. Stranden som er nedenfor hotellet er superfin, så den anbefaler jeg. På vei ned til stranden er det noen damer som sitter i en stråhytte og lager lefser. de MÅ dere smake, DØDSGODT 😀 min favoritt er sukker og kanel eller noe. Noen dager er det også konkurranser og aktiviterer for barn(kanskje ikke så små som Nathaniel) men det er en klubb for han der små barn leker på dagtid. Eneste minuset med hotellet er maten (middagen), når vi har vært der har vi vært der 2 uker og da blir man veldig fort lei av maten for det er det samme omtrent hver kveld. Håper dere får en fiinfin ferie, og håper du skal oppdatere mens dere er der! det er supert nett i lobbyen, men er ikke helt sikker på om det er internett på hotellrommene men det tror jeg.

    5. Ville vært forsiktig me å lagt ut på reise i gravid tilstand, iallefall du som er over halvveis i et svangerskap da. Mye kan skje. Synes foresten håret ditt ser finere ut med klips, ser på bildet at det går en overgang fra ditt naturlige hår til det påsatte, det er ikke pent.

    6. Skal 2 uke til Side i mai med jenta vårs som e født feb 12.
      Vi ska bo på på nabohotellet som hete Royal Dragon 🙂
      Men har også hørt mye bra om Pegasus hotellan.

    7. Så heldig for deg/dere med en ferie:) Lurer bare på hvordan dere har råd til alt dette…har selv hatt extantion og det koster syyykt mye! I tillegg til ferien koster vel endel også.. men men..fint at noen driter penger;) Ville heller ikke turt å reise så langt vekk, og til utlandet hvis jeg hadde vært halvveis i svangerskapet, men så er jo ikke jeg deg-Kos dere på ferie!;)

    8. Hvordan har du råd til 2 sydenturer på så kort tid? Jeg mener, du har jo ikke akkurat noe lønnet jobb.

    9. Vil bare svare til hun som klaget på maten:
      var der to uker selv og har absolutt ikke noe å klage over! edet er masse forskjellig god mat, så om du ikke har klart å finne noe forskjellig fra dag til dag har du gjort det dårlig! masse kjempegod mat å velge mellom!

    10. Jeg var i Tyrkia når jeg var 27 uker på veg og det var ikke noe problem, støtte strømper kan være en fordel pga blodproppfaren. Ikke er det så ekstremt varmt i Tyrkia i mai heller så det går nok helt fint. Ta bare samme forhåndsregler der som her når det gjelder mat, spis kjøtt som er gjennomstekt, ikke rå grønnsaker osv så sant du ikke har skrelt dem selv. Tyrkia er et av de landene i verden som har det beste kjøkkenet så det er ikke farlig og spise der nede. Husk også at du må ha med deg helsekortet ditt, og en attest fra legen om hvor langt du er på veg, og den må stå på engelsk. Dette er for at de er ganske strenge i tyrkia på og sende de som er forlangt på veg på flyet. Ei venninne av meg var 34 uker på veg og fikk ikke lov og reise hjem så hu måtte betale en lege der nede for og skrive falsk attest på at hu var kortere på veg.
      Men reis og kos deg i varmen du og drikk masse vann.

    11. så bra at han har fått plass i barnehage :)det hotellet dere skal på er bare helt FANTASTISK !! har vært der å det var helt suupert ! du kommer nåkk ikke til å angre. det e det beste hotellet jeg har vært på i Tyrkia 😉 kos dere <3

    12. Er det virkelig dette skattepengene ‘mine’ går til? Å betale sydenturer for navere som deg? Jeg ler så godt av deg. Største hora nord for Trøndelag, ingen utdanning, ingen jobb, og to lausunger før fylte 20. Du må ha det jævligste livet jeg kan tenke meg.

    13. Dere som kommenterer, har INGENTING med hvordan de fikk råd til dette. Ærlig talt, og for noen frekke kommentarer. Unn dem litt, vær så snill.. Er det mulig å være så frekke? Det er utrolig frekt av dere som spør hvordan de fikk penger til det! Kos deg masse, Rannveig! 🙂

    14. Camilla: Nord for Trøndelag ? Jeg bor nok i Oslo kjære deg. Er du sjalu stakkars ? Fikk baksmell på skatten kanskje ? 😉

      Jaja, du skal få lov til å leve i troen om at jeg har det jævligste livet ever… det holder at jeg vet med meg selv at jeg har et perfekt liv , verdens fineste gullunge, verdens flinkeste kjæreste som hjelper meg masse, god inntekt, familie som støtter meg og en liten gullunge til på vei 😉

      Såå.. skjønner jo at du kan bli litt sjalu når jeg på toppen av det hele drar på sydentur, og ikke du 😉

    15. Er det mulig rannveig?!?! Skjærp deg!
      Du har ikke noe jævlig liv men særr… Du e 19 år, har i grunn null bortsett fra snart 2 barn med en mor som i mine øyne er utrulig umoden! Bortsett fra inntekt via bloggen så går du på NAV! Så at du sitter på rompa full av penger kan du takke dem for! Hurra sier nå bare jeg!

    16. Det går ikke lange tida før ho ikke kan reise med toget engang. tenk på at ungen ikke e 2 enda, og det e vel derfor ho får en til. Husk på at alenemødre uten utdanning ligg på fattigdomsgrensa i Norge, og det e der lillemor kommer til å havne også.

    17. Nord for Trøndelag, i form av at du er ‘nordlænning’ og har knulla alt som kryper og går på Finnmarksvidda etc..? Du har vel bodd i nord hele livet…? Ja, tenkte meg det. Den baksmellen, ja uff, fikk igjen femsifret beløp når jeg tenker meg om ” ;))));););))))”.
      God inntekt?? Nav er ikke inntekt du skal være stolt av. Og det å bli sponset fattige 500 for å blogge om laushår, wow, for en inntekt da! 😉
      Også syden, ja buhu. Jeg var utenfor Europa for knappe 2 mnd siden, og drar utenfor Europa igjen i sommer. Gidder ikke bruke 10 000 på en fattig tur til spania, Tyrkia, Hellas osv. Det er bare flaut og fattig 🙂

    18. Seriøst camilla. Om du ikke har nå mer fornuftig å skrive hær inne,så kan du la være. Kordan rannveig leve livet sitt har virkelig ikke du nåt med! Å måten du kommentere på e rett å slett helt ufyselig. Kæm gir deg rett til å dømme ho å hennes liv. Har du ikke lært deg folkeskikk? I så fall så burde du kanskje sjekke opp betydninga av det ordet i ei norsk ordbok.

    19. Camilla som har et så perfekt liv virker det som , da skjønner ikke jeg at hu gidder å skrive så på trynet kommentarer her… Hvordan i all verden “vet” liksom hun hvor mye Rannveig tjener på bloggen? Hun som driter seg ut, ikke Rannveig..
      Kos dere masse på sydentur 🙂

    20. Men frøken Camilla da!!
      Greit at hu Rannveig er gravid igjen osv, og alle som har fulgt litt med på bloggen hennes og er litt opp i åran forstår at det er dårlige odds på at forholdet mellom hu og han fyren blir så langvarig! Men det vet man ikke med andre forhold heller, er to mennesker som lever sammen, plutselig kan ene av dem bli lei partneren og gjør det slutt!
      Men at man kaller hu for det ene og det andre er nu ikke greit!?
      Jeg jobber i reiselivs bransjen og er vel ikke uten grunn at Tyrkia og Spania er så populere reisemål?
      Og det av alle yrkesgrupper.
      Oppfordrer alle om og tenke seg litt om før man bruker energien sin på og skrive stygge greier til andre mennesker. Ville vi likt om vi satt på andre siden av bordet og fikk alt det servert mot oss?
      Lykke til Rannveig og ønsker dere en kjempe fin ferie:-)
      Mvh
      Julia
      Crew member Norwegian Air Shuttle

    21. GOD INNTEKT?! Er du seriøs rannveig?! Du HAR IKKE INNTEKT! Du går på trygd ffs. Fyfaen asså. Du er en samfunnsnylter i arbeidende menneskers øyne. En Loooser, med null utdanning å lever på skatte pengene til utdannede folk. Men får all del, kall bare trygda di for god inntekt. Hahaha

    22. Mennesker som må tråkke ned andre for å heve seg selv og sitt selvbilde, er det faktisk ene og alene synd på.
      Det er vel ingen som er perfekt her i verden, ikke Rannveig heller, men må man rakke ned på dem av den grunn??
      Jeg er selv alenemor, student og jobber. Får ikke penger fra nav lenger og det er jeg kjempeglad for. Alle som er under Nav vet hvilken påkjenning det faktisk er. Man blir ikke rik av å være alenemor og få penger fra Nav, men de som faktisk får ting til å gå rundt, klarer å prioritere ting, og faktisk klarer å unne seg litt. Er ikke det bare bra?? For både dem og barna??
      Jeg unner virkelig både Rannveig og Nathaniel en tur til syden siden de faktisk har råd, om et år er det ikke sikkert at de sitter i den situasjon når Rannveig ikke har krav på OS lenger.
      Man må utnytte den tida man har. Og prøv dere å skaffe jobb når dere er 4-5 mnder på vei i et svangerskap. Det sier seg selv at man blir nedprioritert.
      Men vil bare si at eg har hørt veldig mye dårlig om renholdet på det hotellet, særlig i resturant delen, så vær litt obs på det 🙂 HA en flott tur! 🙂

    23. gled deg masse! jeg har vært der selv, og er helt supert der! kjempe kjekt med alt inkludert også, kan barna bare hente seg mat når de vil , og det er som du skriver veldig barnevennlig der! jeg ser det nå også har kommet den båten der, den var ikke der når jeg var der på ferie, men dette er jo bare helt supert!
      kos dere kjempe masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg