20 uker på vei imorgen, magebilder !

Jaa, dere, da er det bare to dager til jeg er hallveis i mitt andre svangerskap ! Og er det noe jeg er virkelig stolt av, må det være at jeg har klart å holde kroppen så bra med snart to gjennomgåtte svangerskap bak meg. Vet jo aldri om jeg vil få strekkmerker dette svangerskapet da, men det tviler jeg sterkt på siden jeg ikke fikk noen med Nathaniel. Har egentlig vært kjempeheldig, for de fleste jeg kjenner har enten lagt masse på seg eller fått magen full av strekkmerker. Ikke at det er noe galt i det, men det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at man helst unngår det, jeg VIL jo ikke ha strekkmerker og masse ekstra kilo, liksom, hehe :))

Imorgen kjører vi avgårde til AHUS for å sniktitte på lille prinsen/prinsessa i magen, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg helt sykt mye ! Har tellt ned til den dagen, og endelig er den her ! Før jeg avslører kjønnet på babyen offentlig så kommer jeg til å kjøre en liten gjettekonkurranse med Brun og Blid solkort som premier, hvordan jeg skal gjøre det får jeg bare se ! Kanskje den kommer i kveld, satser på det ! Kommer i alle fall mest sannsynlig til å legge ut litt outfitbilder med mine nye klær fra Sheinside.com ! Så bare følg med 🙂 

Ellers så har jeg ikke så mye å tilføye, er mandag og ny uke, nyye muligheter! Hihi ! Leiligheten vår begynner å bli skikkelig fin nå synes jeg, så blir vel også å komme et innlegg om den ganske snart ! Skal i allefall først få min kjære til å skru på plass ferdig de nye møblene vi kjøpte her om dagen, det viste seg nemlig at vi hadde fått FEIL deler med fra Ikea, så skal dra å bytte dem i dag. Blir bra når den kommer opp !!

Men nå skal jeg avslutte, ha en strålende fin mandag kjære lesere, muss muss

 

24 kommentarer
    1. Nydelig mage bilde 🙂
      Er i uke 27 + 4 og du har større mage enn meg, men nå tok jeg en gastric bypass (slankeoperasjonn) for snart 1 år siden. og har i den forbindelse løshud så gjør at babymagen ikke kommer like fort frem denne gangen som sist. MEN magen er kommet, men ikke så stor enda..

    2. Hei 🙂 jeg lurer på om du har planer om å ta med nathaniel på ul? Jeg skal selv på ul om noen uker å har ikke helt bestemt meg enda :p vet at de helst ikke vil ha med barn uansett alder inn til ultralydundersøkelsen, men de kan jo ikke nekte oss!

    3. Blir morsomt å få vite kjønnet på babyen om det skal komme en liten prins eller prinsesse! Hadde vært søtt med en jenta da siden du allerede har gutt, men du blir nok glad samme hva kjønnet er 🙂

    4. du ble jo ganske stor sist, og fikk allikevel ingen strekkmerker, så tror nok du er en av de heldige som slipper unna! 😉 ..jeg er ikke en av de heldige akkurat.. hehe. Men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det. Kan godt hende jeg velger å gjøre noe med det senere, men akkurat nå føles det helt ok. 😉

    5. Søsteren min fikk et lite strekkmerke med nr 2,men kan jo håpe du/vi slipper 🙂 Men hvorfor har du ikke vært til UL og fått vite kjønnet før? Pga flytting og styr kanskje?

    6. Den magen er svææær til uke 20 🙂
      Jeg fikk bittelitt med nr 2, kjipt. Blir spennende å se hvor stor magen din blir til slutt. du ser bra ut nå hvertfall 🙂

    7. Søteste lille magen din <3 må være gutt inni dær, nesten bombesikker 🙂
      Du har all grunn til å være stolt , får du er nydelig. Å klart å holde kroppen så fin å null strækk. Heldi 🙂
      Er spennende å følge bloggen din Rannveig 🙂

    8. Ja du er heldig der, men personlig ville jeg heller hatt noen kg å stramme opp, og strekkmerker som blir borte etter noen år, enn en navel som ser ut som den er delt i to :/ Du har alltid sånn alien-mage når du e r gravid, hehe.. morsomt, men litt creepy form også! 😛

    9. Til deg et par hakk opp her: Hva faen er en alien-mage, og hvordan kan du få deg til å si noe sånt?? Og navlen ser ut som den gjør fordi hun har hatt piercing, sånn ble min og, og det gikk seg til etter graviditeten. jeg fikk heller ingen strekkmerker, og har ikke måttet stramme opp en dritt. Hun har en nydelig mage, og den er ikke “creepy” i det hele tatt! Hun er slank samtidig som hun er gravid, og ingenting er finere enn det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg