New in

Shopping er jo favoritthobbyen, og det går for det meste i klær til min lille prins og min lille prinsesse  

Gensere fra H&M

Shorts, tskjorter, og barca ankelsokker og solbriller fra H&M ! Til Tyrkiaferien vi skal på snart :- D

Baby sister <3

Den “baby sister” bodyen falt jeg sååå for ! Synes den bare var knallsøt ! Er jo så mye fint av jenteklær, som er sommerklær. Jeg som har hatt /har barn fra før av vet av erfaring at det er å kaste penger ut av vinduet å kjøpe kortermede /kortbukser til en baby som kommer på høsten/vinteren. Gjorde det samme med Nathaniel, masse kortermede bodyer og slikt, og kan si så mye som at de ble liggende ubrukt i kommoden 😉 

Er litt greit å være andregangsgravid, er såå mye mere man vet enn som førstegangsgravid, og det er jo ikke så rart, man har jo opplevd hele greia en gang før. Har også bestilt MASSE klær og litt nytt og praktisk til leiligheten fra H&M og Lindex på nett, og navnesmokker, som nok kommer i neste uke en gang, gleder meg masse ! Både klær og smokker til Nathaniel Chrisander og Emma Angelica 🙂 

Etterpå skal vi gå i loftboden vår og ta frem Nathaniel sine nyfødtklær, og plukke ut det Emma Angelica kan bruke, er jo maaasse klær i nøytrale farger der og, samt en del rosa klær og fra da jeg selv og søsteren min var baby.DET gleder jeg meg til, hihi 😀

Hva synes dere om klærne ? 🙂 . 

21 kommentarer

Siste innlegg