Kosekveld med min kjære

Hadde det helt supert på Leo’s i dag, Nathaniel og de andre barna storkoste seg ! Var der i noen timer før det bar hjem igjen. 

Leo Løve, som Nathaniel liker veldig godt ! Han blir såå glad når han kommer ut, og synes det er morsomt å få ta på han. I dag fikk han holde halen, haha ! Noe han synes var veldig morsomt 🙂 

MammaRannveig i sklia ! 

Søte Ida !

I dag ble det hjemmelaget pizza til middag, nammi nam ! 

Nå skal vi straks se på film, spise snop og bare ha kooosekveld 

Imorgen skal vi i badeland, noe vi gleder oss veldig til, var jo en stor suksess forrige helg så !

Hva har dere gjort i dag, og hva er planene videre ? Nå skal jeg avslutte her, og med det så ønsker jeg alle mine fanastiske lesere en fortsatt fin lørdags kveld ! 

Blogges 

10 kommentarer
    1. Skjønner meg ikke på de som kaller deg dårlig mor. Du gjør jo morsomme ting med nathaniel heletiden og er en kjempegod mamma:) fine Rannveig:)

    2. Hei. Du må ikke tenne lys så nær TV’n.. Bildet på tvn vil ta skade av det, og det kan ikke fikses! Gjorde samme feil for en stund tilbake, hehe :p måtte bare si ifra! Veldig søt blogg forresten, jeg digger deg og håper du står på fremover! Lykke til med barna og familien <3

    3. Øh, “bildet på tv’n vil ta skade av det”.. Trine,har du røyka sokka dine ?
      Jobber med reperasjon av tv’r,og den tar IKKE skade av levende lys nært inntil.. Spørs hvor nære lysene dine har vært isåfall. Sånn som på bildet er IKKENO fare!
      Rannveig,du har så god smak,kan vi snart få se bilder av leiligheten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg