Feit mamma..

Hei på dere kjære lesere 

Har egentlig ikke så mye å meddele i dag altså, har ikke gjort annet enn å være hjemme med lillemann og blåst bobler, hehe ! Han har nemlig fått seg såpeboblegreie, noe han synes er helt sykt underholdende og han blir aldri lei. Ellers har han vært i sjeldent godt humør, hehe ! Ikke det at han ikke er det til vanlig, men var suuuperglad i hele dag, det er så herlig når det er sånn ! 

Selv har jeg vært ganske sliten og slapp, begynner å bli litt tungt å være gravid og mamma, ser virkelig fram til Tyrkiaturen vår som er om bare litt over en mnd ! Daa blir det familietid for alle penga, gleder meg !  Nå for tiden holder vi faktisk også på med å finne ny leilighet, siden vi for øyeblikket bor i 5 etasje uten heis, noe som begynner å bli VELDIG tungt for meg. Heldigvis kan Nathaniel gå selv, han er kjempeflink til det faktisk… så det gåår jo for øyeblikket, men vi håper jo på å finne noe nytt snart, for det vil jo ikke akkurat bli lettere for meg med ukene. Blir ikke å flytte langt da, blir jo i samme bydel i hvertfall, siden vi ikke vil bo så langt unna barnehagen til Nathaniel. 

Har ikke så mange bilder å dele med dere, så da kan dere få se hva vi hadde til middag i dag !

Kjempe godt og enkelt og kjappt å lage ! DET liker vi. Lillesøster Emma Angelica i magen var nok også fornøyd, siden det ble liv i leiren etter middagen. Hun har blitt skikkelig sterk der inne, sparker hardt og mye, kjenner liv hver dag, og kan kjenne det utenpå magen og. Kjempe koselig <3 

 

Etter middagen tok min flinke kjæreste seg av Nathaniel og lekte med han så jeg fikk sovet og slappa av, stellte han til kvelds og alt. Jeg ble bare vekket for å si godnatt til skatten min. DET var luksus det ! Og som om ikke det var nok, så dro han på butikken og kjøpte masse snop og frukt til meg siden jeg var sykt godterisyk (og frukt syk, haha!) ! Skreiv snop-handleliste til han, høøh! 

Glemte å ta bilde av Farris Brisen, har heeelt dilla på det for tiden, haha ! Må ha det. bare må. Etter dette inntaket kan jeg vel bare si heello fatcamp ! Hehe, neida. Legger faktisk ikke på meg av å spise snop, merkelig nok. Så nå skal vi kose oss, se på Paradise, så Helt Perfekt. Haha, det er bare til å dø av altså ! Thomas Giertsen er morsom, haha 😉 

Hva har dere gjort i dag, og hva er planene videre ? 

Blogges, smask 

18 kommentarer
    1. så koselig ! håper du har hatt en suuuper dag! Idag har jeg tilbrakt en del tid på sykehuset siden jeg skal operere imorgen, har også vært ute på en liten joggetur 🙂

    2. Hvorfor dra ungen rundt alle steder!? Snart på tide å slå seg ned?? Klarte du ikke å tenke deg at å gå opp 5 etasjer gravid eller med 2 unger ville bli tungt? Er dere så korttenkte?? Gaad!!

    3. åhh rannveig! 😀 digge dæ sykt mye altså! ;* forbilde e du tilogmed 😀 sku gjærne vært lammi dæ igjen, kjenne ææ savne dæ 🙁 håpe vi sees igjen 😉

    4. Nydelige navn. Emma er faktisk et navn jeg vil ha om jeg får en jente, for vil oppkalle henne etter farmor. Angelica har vært et favoritt navn leeenge, har faktiks en dukke som jeg kalte Angelica Madelen 😛 Så syns du har valgt to veldig fine navn! 😀

    5. Men klarte du ikke å tenke at å bo i 5. etasje uten heis når du er gravid og har en liten gutt neppe kunne gå bra før du flyttet der?

    6. Veldig pent navn dere har valgt til datteren deres 🙂 Én ting er jo å kose seg når man er gravid, men det å leve så og si uten sukker og usunne stoffer (e-stoffer o.l.) + at man lever et aktivt liv kan gi mye finere og friskere babyer. Det får veldig mange beskjed om spesielt dersom de har opplevd problemer med tidligere graviditeter, men det har jo ikke du går jeg ut i fra.

    7. Alle anbefalte deg å ikke bo i 5 etg før du flyttet, men du sa det kom til å gå helt fint. Vel det blir alltid slitsomt med unger uten heis så jeg skjønner deg veldig godt 🙂 Lykke til med leilighetletingen:)

    8. Det kommer nok til og bli lettere for deg og bo i 5 etasje etter graviditeten da .. Om du bruker bæresele på jenta di og Nathaniel går selv så går vel det fint 🙂
      Tror det er litt det att man bare må vende seg til med og bo slik , god trim er det hvertfall 😉
      Jeg bor selv i 4 etasje uten heis , når jeg handler lar jeg guttungen noen ganger ligge i vogna mens jeg bærer opp varene , eller jeg bærer han opp i lekegrinda først for så og gå ned igjen og hente varer , eller jeg tar både unge og varer samtidig om jeg har handlet lite 😉 Nå har han jo også blitt veldig flink til og gå opp trappene selv , så det går jo seg til.
      Det er jo selvsagt litt stress og bo slik uten heis ( vi skal få det da ) men jeg synes faktisk det går helt fint 🙂
      Nå kan vi selvsagt vognen stående nede i gangen da , om ikke det hadde vært mulig kunne vi selvsagt ikke bodd slikt. Jeg har også kjøpt en slik lås til og ha på vognen , og en som jeg tar rundt selene ,slik att det ikke går an og ta ut vognpose/ lammeskinn .. Litt greit og sikre seg slik når man ikke kan ha vogna i sin egen gang .. Ble desverre en gang frastjålet vognteppe og lammeskinn 🙁 Heldishvis aldri opplevd noe slikt igjen , allle beboende må jo ha kode for og komme inn og vi bor i ett veldig rolig og barnevennlig område så hadde ikke forventet tyveri .. Men drittfolk finner man desverre over alt , så må bare ta forhåndsregler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg