En koselig dag på Jessheim !

Hei igjen kjære lesere 

Har ikke vært helt på bloggefronten i helga som har gått, men kan jo fortelle litt om hva vi har gjort på i dag og !  Som jeg nevnte for dere i går, så skulle vi til Jessheim på besøk i dag. Tok da toget til Gardermoen og buss videre til Jessheim, er litt tull for meg som er så ukjent der borte, hehee.. men vi kom oss fram !

Så da var vi på besøk hos søte Lillian i noen timer før Willem hentet oss. Han måtte nemlig jobbe i dag, og var uansett i nærheten da han kom å hentet oss. Jeg og Lillian ble egentlig kjent på en litt morsom måte, som jeg MÅ fortelle, hihi 😀 

Dere vet når jeg var i Oslo å tok silikon i desember ? Da jeg skulle dra hjem igjen var jeg jo litt sein ute til flyet , og i og med at man ikke kan bære noe som helst etter en slik operasjon kunne jeg ikke bære min egen veske engang. Og Willem kunne jo ikke være med meg inn forbi sikkerhetskontrollen, og så var det en del sure sånne sikkerhetsvakter som sa at jeg måtte klare meg selv , at de ikke kunne hjelpe meg med vesken og at det ikke var deres problem ( eller noe sånt)  at vi måtte gå bort i en annen skranke slik at Willem kunne få sånn medfølger bevis for å bli med meg inn eller noe sånt. 

Vondt som jeg hadde, og litt bortevekk på sterke medisiner grunnet operasjonen, så var jeg helt på gråten fordi jeg var så redd jeg ikke skulle komme meg hjem til ettårsdagen til min kjære lille skatt..Det var helt grusomt for meg å tenke på. Så kom det da en kjempe søt og koselig securityvakt, som også jobbet i sikkerhetskontrollen, og sa at hun ville hjelpe meg ! Som da var Lillian, hehe ! 

Jeg var så utrolig takknemlig for det, og jeg vet ikke helt hvordan vi begynte å prate om det, men hun fikk i allefall bloggadressen min og siden det har vi holdt kontakt på facebook og hun har ofte kommentert her på bloggen. Noe som jeg synes er kjempe koselig, og i dag har jeg da møtt henne igjen, og i dag var jo også Nathaniel med. Morsomt ! 

Se så søte sammen ! Mange lurer på hvorfor jeg sensurerer Nathaniel, og nei… det er ikke fordi jeg ikke synes han er søt, herregud ! Jeg har mere enn alt lyst å vise han til hele verden med stolthet, fordi han er så utrolig fin og vakker ! Men jeg ønsker å gi han et privatliv, derfor. Så vær så snill å slutt å spør om det, takk. 

Lillian har også en kjempe søt “vao vao” som Nathaniel sier, hahha ! Nemi ( hunden) og Nathaniel hadde det veldig morsomt, han elsker bare hunder, så vi vurderer sterkt å skaffe et husdyr, enten katt eller hund. Men det blir ikke mens vi bor her i allefall, det har vi ikke plass til. Kanskje om vi kjøper hus en dag, hvem vet ! Vi har pratet litt om det, så får bare vente å se hva som skjer.  Jeg har så utrolig lyst til å bo en plass som ikke er så altfor usentralt, men hvor det er natur i umiddelbar nærhet, og ikke minst… hage ! Har så utrooolig lyst på hage, for barnas skyld 🙂 Kommer vel en gang ! 

Etter Willem kom å hentet oss på Jessheim kjørte vi da hjem til Oslo og dro innom for å hente noe kebab siden det kun var Nathaniel som hadde spist middag i dag, middagsglass for en gangs skyld ! Han er ikke særlig fan av det, men er greit når man er på farten for eksempel. Og nå sitter vi bare her å slapper aav, skikkelig sliten kjenner jeg ! Tar på å være gravid og mamma, i tilegg til at jeg er kjempesyk om dagen. Har omtrent ikke stemme, huff. Får håpe det snart går over ! Har liksom nettop vært syk, så føler ikke helt jeg har med meg lykken akkurat der.

Noen spurte meg også hvordan neglelakk dette er, og det er en neglelakk fra Essie i allefall. Orker ikke hente flasken hit nå, men den er i allefall kjempefin når den ikke er så “falmet” som nå. Orker ikke fikse det siden jeg uansett skal dra å støpe på negler på onsdag. 

Nå skal jeg avslutte dette innlegget her, og ønsker alle mine kjære lesere en kjempe fin uke ! Tenkte å poste et eget innlegg med magebilder etter dette, så bare følg med 🙂 

Blogges 

14 kommentarer
    1. Du burde heller latt vær å ta bilde av gutten din,ingen vits i det der tullet der,ser jo bare armer og ben,men har respekt for at du ikke vil vise han,men da trenger han vel ikke være med på bildet heller.

    2. Er det barnefaren som har sagt at du ikke får vise Nathamiel på bloggen? Føler at det er den eneste grunnen til å ikke vise sønnen din selvom du selv vil 🙂

    3. Synes det er bra att du skjermer Gutten din. Tror neppe allé disse ” bloggbarna ” vil like og ha blitt eksponert på nett med bilder og historier fra hele oppveksten , for noen vil det sikkert være ok for andre ikke. Det er jo viktig og huske att barn også har krav på privatliv.
      Nå når du har valgt og ikke ha bilder av Nathaniel på bloggen , så gjør du sikkert lurest i og ikke ha bilder av han i det hele tatt , tenker siden du opplever att folk spekulerer i alt mullig når du sensurer ansiktet .. Eller att du kun tar han med på bloggen om du skulle føle att det er greit med bilde en sjelden gang .. Det blir på en måte mer naturlig enn den sensureringen .. Men det er jo selvsagt ditt valg , du gjør jo det som føles rett for deg 🙂
      All cred for att du skjermer barnet hvertfall , og ikke lager en blogg KUN om barnet slik enkelte gjør .. Det synes hvertfall jeg er latterlig , att enkelte ser ut til og leve gjennom barna uten og kunne vise til noe som helst liv selv , det blir bare veldig feil !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg