Den beste helga på lenge !

Nå sitter jeg og Willem i sofaen og slapper av etter enda en fantastisk dag ! I dag var det ikke fult så fint vær som i går, noe som var litt synd, men men ! Mamma er også reist hjem ti Alta, hun dro for noen timer siden. Gikk også suuuperduperlett å legge Nathaniel i den nye senga hans i dag, enda lettere enn i går. “Sengebyttingen” har absolutt gått over all forventning, var så koselig i mårrest da han kom springende inn på rommet vårt å skulle vekke oss med DET gliset.. hahaha, gullungen <3 Har også funnet en veldig bra løsning, å låse alle dører utenom soveromsdøren slik at det kun er inn til oss han kan komme når han våkner om morgenen 🙂 

Før mamma dro i dag lagde hun verdens beste fløtepastarett,og jeg lagde kjempegod smoothiedessert til oss i tilegg til at jeg var på butikken å kjøpte sånne tiramisuer. Elsker det, hehe ! 

Kan det bli bedre ? Nammi nam !

 Nathaniel var også VELDIG fornøyd med smoothien, han trengte en dusj rett etterpå for å si det sånn, lilla og blå smoothietildekket gutt fra topp til tå , hihi ! 

Gleder meg allerede til neste helg, da kommer nemlig også mammaen min på besøk og skal være hos oss helt til tirsdagen etterpå, siden hun da reiser videre på ferie til Frankrike. Har vært en kjempekoselig helg og vi har koset oss masse, var så utrolig gøy å se mamma igjen siden vi ikke hadde sett henne siden vi flyttet hjemmefra. Blir heller ikke så lenge til neste gang vi ser henne etter neste helg, siden både jeg, Nathaniel og Willem reiser opp til Alta, Tromsø osv  i slutten av Juni, Gleder meg masse ! Åååh så mye å glede seg til framover, og ikke minst til lille prinsessa i magen melder sin ankomst <3

Nå skal jeg avslutte så skal jeg og min kjære se på film eller noe, og ta senga fatt om ikke så aaalt for lenge. Så da sier jeg bare god natt til dere. Håper dere har hatt en fantastisk helg og har koset dere masse. 

Så blogges vi imorgen! Smask 

 

 

16 kommentarer
    1. Så kjekt at du har hatt en fin helg 🙂 mamma/mormor er så viktig å ha når man får barn.:) kan du legge ut oppskrift på smoothie ? Mmmm den så veldig god ut

    2. å låse alle dører er IKKE en god ide!! Tenk om det skulle oppstå brann i leiligheten og ungen ikke har mulighet til å åpne noen dører.. Tenk litt lenger enn til de blonde tuppene dine:)

    3. Ina ??? Hvorfor måtte du avslutte kommentaren din med at hun må tenke lenger en de blonde tuppene sine ? Måtte du liksom slenge “litt” dritt sånn på slutten av setningen? Sånne som deg er sååååå søppel mennesker.

    4. Ina; det er vel ikke noe problem for ungen at dørene inn til stuen, kjøkkenet og badet er låst i en brannsituasjon! De låser jo ikke døren til gutten og heller ikke inn til foreldresoverommet. I en nødsituasjon så kommer jo ungen seg lett inn til foreldrene, hvis det brenner så er det jo ikke noe poeng i å ikke komme seg inn på stua, da er det om å gjøre å komme seg ut, fort! Vet om mange som gjør dette for å forhindre at barna lister seg inn på kjøkkenet og gjør ugang mens foreldrene sover. Tror det heller er du som må tenke lengre enn til hårtuppene dine……

    5. Hallo Ina! Hun låser alle dørene uteom soveroms døren! Det er bedre hvis d sku oppstå brann! Iogmed at de fleste barn faktisk gjemmer seg! Da vet hun iallefall hvor han er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg