Tissa i øyet av en måke..

Hei igjen alle dere kjære lesere 

Da er altså enda en dag omme, eller… jeg ser i allefall på en dag som omme når lillegutt er i seng, hehe ! Da kan man endelig sette seg ned å slappe av å gjøre sine ting, noe som jo er litt deilig. Tror jeg snakker for de fleste småbarnsmødre/foreldre der ! Willem er enda på jobb, siden han måtte jobbe overtid i dag, så jeg er alene og har vært alene med Nathaniel i hele dag.

Har ikke gjort noe stort spesielt, annet enn at jeg i dag har funnet en barnepark nær oss og faktisk rett ved barnehagen til Nathaniel  og han får faktisk plass i barneparken fra begynnelsen av Juni og skal være der noen dager i juni måned. For de som ikke vet hva barnepark er, så er det noe a-la barnehage bare at det kun er 10-14. Og siden Nathaniel enda er for ung til å gå der, kan han ikke begynne før i juni. Barneparken stenger allerede i slutten av juni/beg av juli, og vi skal jo være bortreist store deler av juni, så han blir egentlig bare å få noen få dager der. Men ser på det som litt trening til barnehagestart i august, og han bare storkoste seg med de andre barna når vi var der i dag å sendte inn søknadsskjema. 

Ellers… så har jeg blitt tissa i øyet av en måke ! Neida… haha, joda, faktisk , så har jeg det. Var sykt ekkelt , haha..  men bedre det enn å bli bæsja i øyet på ? Har i allefall vært ute i finværet i hele dag å kosa oss i parken og på lekeplass, ser ut som at det blir sommer og full sol nå fremover, helt nyyyydelig vær ! 

Ellers så har jeg ikke så mye å tilføye, fra jeg begynte med dette innlegget til jeg ble ferdig tok altså maaange timer siden min kjære kom hjem i mellomtiden og jeg valgte å gjøre andre ting, høhø ! Nå er det Paradise hotel og drama for alle penga så da kan vi heller blogges senere eller imorgen ! 

Smask til dere 

33 kommentarer

Siste innlegg