Bursdag og outfit

Hei igjen kjære lesere !

Nå er jeg bare innom en suuuuperkjapp tur her på bloggen for å dele dagens outfit med dere ! Tenkte det var greit siden vi faktisk skal i bursdag nå, nærmere bestemt i bursdag til tantebarnet og søsteren til Willem. Både gullet, jeg og Willem er stæsja opp men det er desverre bare meg dere får bilde av, høhø ! Som jeg lovte blir å legge ut litt bilder av innkjøpene fra gårsdagens sverigetur, litt senere i dag ! 

Her er da mitt bursdagsoutfit

Magetopp fra BikBok, skjørt fra JC, cardigan fra KappAhl, øredobber fra BikBok oooog clips fra Sarashair ! 


Nå stikker vi i bursdag, er en god kjøretur unna ( Ikke i Oslo) så må nesten bare kjappe oss ! Ha en superfin dag alle fantastiske lesere !

Smask <3

76 kommentarer
    1. Veldig fint antrekk! Men litt vel mye pupp når man skal i familiebursdag. Helt seriøst! Du ser dritbra ut, men tenk på søsteren til W. Hu vil kanskje ikke like det.. :/

    2. Er skjørtet ditt så kort at forsterkningen på strømpebuksa vises, så er det en indikasjon på at skjøret er for kort! Dekker jo knapt rumpeballene……

    3. Tar seg ikke ut i et familieselskap kanskje?
      Ser ut som om du skal en helt annen plass.
      Hahah dør litt inni meg nå

    4. Hahaha!!!!!!!!!!! Eg døøøøør!!!! Kjære kjære deg! Skjøtte ditt dekker ikke rompa og du skal i familie selskap t kjæresten din! Ehhhh…..

    5. Har alltid likt deg jeg Rannveig,men nå må jeg bare slenge inn en kommentar av det negative salget.. Sånn kler man seg vel IKKE når man skal i bursdag til (relativt ny) svigerfamilie..?!? Inntrykket du velger å gi av deg selv er jo..mildt sagt..billig. Off.

    6. Dette er uanstendig i et familieselskap.
      Forsterkningen på strømpebuksa skal aldri synes, selv ikke hvis man skal på byen. Aldri..

    7. Ååå kjære vene! OMG! Enig, du er fin du, men gud så billig! Alt for liten cup på toppen og alt for kort skjørt. Å kle seg slik ser bare trashy ut, ikke bedre at du skal i familieselskap og enda verre når du er gravid!! Jises Rannveig.

    8. Hehehhehe omg… Sånn hadde jeg aldri turt og kledd meg på byen en gang 😛 Altfor kort skjørt og altfooor mye pupp…

    9. Rannveig da!!! Du kan så MASSE bedre enn ditta !!! Trudde alle visste at enten vise du dei lange flotte beina dine eller så vise du dei fine puppane dine !!! Aldri begge dele samtidig! Å e treng vel ikkke nevne at strømpebukse e harry når forsterkaren vise ! Du kan hundre prosent bedre Rannveig!!!

    10. Håper du skiftet før du gikk ut døren. Kan ikke tenke meg noe mindre anstendig i et familieselskap.

    11. Nei å nei..Rannveig, du ser MEGABRA UT på alle måter, MEEN kjære deg, du burde ikke ha så kort skjørt som så vidt dekker rumpeballene(kanskje du burde hatt en skjorts under?), og heller ikke en slik overdel som blotter puppene dine.sier ikke dette for å være frekk, men fordi jeg personlig mener det ikke egner seg i FAMILIEselskap.. 🙁 Håper dere får en fin feiring forde, men at du kanskje tenker deg litt bedre om neste gang:)

    12. Off off off, dette passer seg ikke i ett familie besøk!!! Nei og nei dette var BOM antrekk. Litt flau på dine veien når du dukker opp hos sviger familie og ser slik ut. Men men hver sin smak:-) kos deg uansett:-)

    13. Oida.. Skal du virkelig gå i familieselskap slik? Hadde sperra opp øynene om jeg så noen gå på byen slik og, det ser ikke billig ut, bare regelrett stygt. Og med den hudfargen din burde du ikke bruke så lyse plagg, det forsterker orangefargen i ansiktet ditt ekstremt, til og med leppene dine ser oppblåste ut.

    14. Fiin! at dere gidder å bry dere om hva hun har på seg.. Det er hennes valg om hva hun skal gå i 🙂 hvis dere har noe negativit å si er det bedre å holde kjeft 🙂

    15. Flott mage og flotte pupper! men Off, dette ble bare vulgært! Ser ut som du har hengepupper som faller ut og forsterkeren på strømpebuksen viser.
      Du som har så flott kropp må lære å kle den. Nå som du har så store pupper bør du ikke bruke topper hvor cupen viser (sånn som den på disse bildene) cupen vil alltid se for liten ut… Store pupper krever en ny måte å kle seg…
      Også; hvis du dekker litt mer av puppene så ser de fastere ut. Sånn som nå ser det bare ut som at de henger…

    16. uff,håper du skiftet før du gikk ut dørene,tror du ser selv hvor ille du ser ut.Ikke for å være frekk,men gi konstruktiv kritikk.

    17. JEG ville aldri kledd meg slik i en familieselskap.. men det er meg det 🙂
      Og du kødda virkelig ikke når du sa du fikk gul ettervekst… Åssen får du fiksa det? 😮

    18. Du er veldig pen, selv om skjørtet var en smule kort 🙂
      Men skriv tegnene dine inntil teksten! Ikke slik ! eller slik ( ikke bruk mellomrom inni parantes ) hehe 😛 Vet det er en bagatell, men har tenkt over det så mange ganger at nå klarte jeg ikke la vær å nevne det 😛
      Ha en fin dag! (det ser bedre ut, ikke sant?)

    19. Vart gjorde du din bröstoperation & vad gick de ungefär på? Skulle du kunna lägga ut nät adressen, så man kan gå in & kolla lite på deras sida? Mvh

    20. Haha.. Jura tyter jo ut av toppen, og kjolen er så kort at ræva henger på utsiden.. Å du som er høygravid! Det er vell mere drikke seg dritings antrekk.. Ihvertfall ikke passende i familieselskap.! Huff.. Tenker du gjorde et godt inntrykk på svigerfamilien..

    21. Kjære Rannveig. Jeg håper dette er en spøk? Du har vel ikke gått slik i familieselskap? Også til svigerfamilien? Jeg ønsker deg alt godt i livet, og derfor føler jeg det også som en plikt å gi konstruktiv kritikk til de som jeg mener virkelig trenger det. I familie/barneselskap skal man ikke kle seg som til en fuktig natt på byen, og ellers skal man aldri vise både rumpe/bein OG pupper. Og de klærne der passer deg ikke, du må nok opp 2-3 størrelser nå som du har store bryster og mage. Håper samboeren din fikk overtalt deg til å kle litt mer på deg 😉

    22. OI!! Noen burde lære deg forskjellen på sexy å bare rett å slett smakløst.. Man kan vise en go del kløft før jeg gaper, her er det jo bare en hel masse melkepupper all over the place. Jeg ble faktisk litt flau på dine vegner av det antrekket der. Å stayuppen på strømpeboksa, herrefred, tror jeg aldri har sett et menneske gå med den synlig! Noe så fælt. Å bitches som blir å komme med alle er bare sjalu kommentarer, jeg kler meg bare i korte kjoler å shorts PÅ BYEN å sånnder ville jeg ikke gått der engang, så det skal dere bare spare dere for. Kan tro du ble samtaleemne i den familien etter du dro . Syns faktisk det er litt frekt å respektløst av deg å kle deg sånn ovenfor hans familie.

    23. Synes virkelig samboeren din at det er greit at du kler deg slik i familieselskap?? Mener ikke at du skal gå i burka asså, men hadde jeg kledd meg slik så ville mannen min ha stoppet meg………….og nei; jeg er hverken feit eller misunnelig;)

    24. …. Blir flau av å se på dæ.. Du ser ikke ut som en 14 åring som ska på fylla når du e i familieselskap!

    25. Tror svigerforeldrene forventer at ei 20 år gammel jente er kledd som en tjueåring. Har definitivt sett verre antrekk i den aldersgruppa. Svigersøster og resten av familien er sikkert mer opptatt av den innsatsen du gjør som gravid og mamma, personligheten din og at du kommer for å bli kjent med dem enn av antrekket.

    26. pent antrekk, men kanskje ikke det rette for denne anledningen? når det gjelder vedkommende som la ut en link om den tråden der dere diskuterer hvordan hun kler seg… DEG blir jeg flau over!!

    27. ærlig talt, så ille var det ikke.
      jada, litt mye pupp kanskje, og skjørtet er litt kort…
      men utover det ser det jo pent ut.
      dere er så ekle.. DET er flaut.. hvor mange uoppdragne folk som kommenterer frekt!

    28. Veldig fint antrekk, men kan ikke si det passer seg i familieselskap. Alt for mye pupp og dekker ikke mye !

    29. Jeg håper at dette antrekket ikke er seriøst, og at du kun legger det ut for å provosere og få flere lesere til bloggen din. Hvis ikke, har du dessverre skjemmet deg totalt ut i familieselskapet. Det er vulgært, upassende og flaut. Og i tillegg er du gravid! Synes også at et slikt antrekk vitner om liten respekt for de du skal i bursdag hos. Det er trist og synd å se fordi du egentlig er veldig flott og fin!

    30. gud bedre…det er en grunn til at det er svart forsterning på strømpebuksa… det betyr “skjørtet kan ikke gå høyere opp enn hit, ellers vil musa og rompesprekken din synes”

    31. Jeg hadde mildt sagt blitt forbanna hvis noen hadde møtt opp kledd i det der, i min sønns bursdag. Det er faktisk så ille at jeg ikke engang tror på deg når du sier du gikk slikt kledd

    32. Det er en sort magetopp det er bilde av, det kan ihverfall ikke være skjørtet. . Det er ingen som ville ha gått med så kort skjørt at man ser rompa, selv ikke Rannveig. Forstår ikke poenget med å legge ut en slikt bilde for at folk skal tror at du går med et tilsynelatende kort skjørt…hvis du har glede av at folk reagerer på dette, har du en merkelig form for humor. Selve overdelen gidder jeg ikke engang å kommentere, den sier vel sitt.

    33. Det dær kan man kalle en skivebom :l
      Like dæ å syns du har en kjæmpe flott blogg, så ikke misfårstå :O)
      Men du må ha vært ukomfortabel ? Kordan gikk det å bøye dæ å ta opp Nathaniel Chrisander? Puppan velta væl ut ? Å tru nu ka familien til W sir om dæ ætter det dær “stønte” .. tippe at det hær va en dårlig spøk 🙂 hehe får håpe det får din del.
      Du såm er så vakker enda, træng ikke på liv å død vise di puppan. Litt får 14 !

    34. Du fant ikke opp kruttet men sto nærme når det smalt!
      Du har hvert i familieselskap i det antrekket der… Du er totalt avhengi av og få oppmerksomhet… Håper de heiv deg ut de stygge ……

    35. Jeg synes du burde legge ned bloggen din, Rannveig. Jeg tror ikke den kan gjøre deg noe godt i den saken du skal igjennom. Å provosere med vilje er den noen unge alenemammaer som har forsøkt seg på før… uten stor suksess. Jeg tror på ingen måte at du gikk slik i familieselskap. Hvis du faktisk gjorde det, og ikke bare provoserer, vil jeg henvende meg til samboeren din, hvis han leser dette: Hjelp fruen din å avslutte denne bloggen og til å te seg bedre. Hilsen voksen pedagog

    36. OMG. Jeg fant bloggen gjennom link, for å si det slik er det første og siste gang jeg leser her.
      Det er bare tragisk å lese, noe så overfladisk og overflødig skal man lete lenge etter. Jeg er forresten verken sjalu eller bitter og jeg håper faktisk at du får godt betalt for å legge ut hele ditt liv til hver minste detalj.

    37. Æ nækte å tru at du gikk i familiebursdag sånn dær?
      Hadde du vært 16 år å sku på fæst i alta kunne æ skjønt dæ 😉 men ikke i oslo på lyse dagen å i bursdagsselskap 🙂 jøss.. hadde ikke trudddu ville strække den så langt..

    38. Lille Emma Angelica i magen miste jo all oppmerksomheten 🙁
      Rompe & pupp står jo i øverste fokus hos dæ!
      Synes det er finest å “vise” magen når man er gravid. Syns du burde tænke dæ om litt om å gå kledd sånn dær til svigerfamilien 🙂 kan tænke mæ det ble litt fliring når du gikk jæm.
      Må jo ha vist hele rævskårra når du bøyde dæ.

    39. Rannveig tuller jo bare, det er sånn folk gjør for å få flere leserer selfølgelig! Tror aldri hun hadde gått i et familieselskap slikt, hun vet bedre 🙂 Folk må ikke tro alt! Stå på Rannveig <3

    40. Kan være litt skummelt å være dryg og provosere bare for å få lesere. Er vel ikke så lenge siden en annen ung mor som blogget mistet sønnen sin, der mye var pga dryge blogginnlegg som det ble reagert på. Skulle tro at det å få mange lesere og havne høyt oppe på blogglisten ved å kle seg sånn ikke var det som blir prioritert når en er snart mor til to.

    41. Jeg tror så absolutt hun dro slik i det selskapet! Har dere sett antrekket hun hadde på seg i et bryllup en gang eller? Hun eier ikke respekt får menneskene rundt seg eller dem hun skal på fest til. Om du virkelig gjør alt får oppmerksomhet er du svært umoden, voksne kvinner gjør overhodet ikke alt i deres makt får å få oppmerksomhet til en hver tid. Dem koser seg med barna og familien deres å heller GIR oppmerksomhet enn å kun ska ha hos andre hele tiden . Når man er voksen og mamma er det “dessverre” (for deg) visse ting man må gi opp, å visse kriterier og fylle. For all del, du virker snill, gir barnet ditt mat å stell, klær, å masse fint materialistisk sett, å tar han med på div i helgene osv. Men hvir gøy blir det for han om nån år når han begynner å høre hva andre sier om deg? Trur du han synes det er gøy å sitte i bursdag sammens med mamma med puppene hennes hengende på tørk så alle kan se? DET blir å gjøre noe med sønnen din, det kan jeg låve deg.

    42. HERREGUD hvor mye folk blander seg!!! Kjenner jeg bli mektig irritert over at noen GIDDER å bruke tida si på å kommentere stygge ting? SPESIELT når klærne hun har på seg er helt normalt for en 20åring! Ingen i verden som har dødd av litt kløft er det? Var jo et kjempe fint antrekk.. Å jeg ser ikke hvor det trashye i dette antrekke er? Gud hvor mange teite folk det finnes! Du er dødsnydlig, og jeg er så sjalu på magen!! 🙂 håper min kommentar går mer innpå deg enn de negative kommentarene 🙂

    43. En helt normal kjole, hadde Rannveig vært flatbrystet hadde hun sett omtrent sånn ut, helt tekkelig for familieselskap;
      http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/reverse-1401/jewel-band-skater-dress-140085-13/
      Slemt å henge henne ut fordi hun har mer sexy former og gravidemage som gjør at kjolen sitter annerledes. Kvinner har lov å være sexy, det samme har mødre. Helt sikker på at Rannveig lyste opp selskapet med godt humør og pen kjole.

    44. jeg tror du burde begynne med noen øredobber som ikke er så tunge. ser ut som hølene dine begynner å revne snart, viss du ser på disse bildet så ser du at øredobbene henger veldig langt ned.

    45. nå får dere faen meg holde kjeft! fy søren å stygge dere er i kjeften, lett for dere å sette seg ned bak en pc skjerm å skrive slikt, skulle veddet på om dere hadde turt å si noe sånt til jenta i virkeligheten! gud så mange stygge kommentarer det var på denne bloggen, rannveig jeg mener du ser bra og som gravid og går pent kledd, folkens selvom hu faktisk har barn og er gravid så betyr det faktisk ikke at hun ikke har lov til å kle seg pent, jenta er pen og har faktisk en fantastisk fin kropp til å være gravid, jeg skjønner det er mange jenter på hennes alder som trøkker i seg ting mens dem er gravide og kunne DØDD for å se slik ut som rannveig ser ut som gravid. snakk om å være sjalu a! kjære vene, skjerp dere! hu er bare ei 20 åring hun kan da kle seg åssen hun vil?
      og rannveig, det ser faktisk ut som du har flere lesere som skriver stygge ting til deg som du skriver der oppe “fantastiske lesere” jeg mener du har de dritteste leserne.. Beklager men hadde jeg vært deg så hadde jeg bare lagt ned bloggen, ikke på grunn av hetsen men fordi det blir for dumt når nesten ALLE leserne skriver stygt og blander seg i alt du gjør i livet ditt og ikke kan annet enn å slenge dritt til deg. det synes jeg ikke er noe særlig hyggelig å høre mens man er gravid heller..

    46. say what????? djiiises, got no word? Kanskje likegreit, for jeg blir vel bare stemplet som sjalu (noe som forøvrig er det eneste argumentet du kan bruke). Sjalu på ei med fake hår, fake lepper, fake farge og fake pupper, samt to kids med to forskjellige! Ja jeg kunne dødd for å vere som deg!! Det er forøvrig ganske easy å bli fake viss man prioriterer det. Jeg har store naturlige pupper, muskuløs og ser ganske flott ut faktisk! 😀 I tillegg har jeg faktisk 3 år høyskoleutdanning, fast jobb og 2 barn (med samme mann-kan du tenke deg liksom???;) men jeg er jo 23 år, så du har jo tid på deg 😛 Du er sikkert en god mor, men gud så overfladisk du er. og så respektløst å møte opp slik! Viss det er en spøk (noe jeg håper), så burde du revurdere hele bloggen. Du må ha dårlig selvtillitt som åpenbart trenger så mye oppmerksomhet og bekreftelse…dessverre kommer det mange negative reaksjoner også.

    47. haha e folk helt gal? La nu jenta for guds skyld få lov å gå i KA HO ENN VIL! Skjønne ikka at folk kan reagere så mye på grunn av en kjole, der toppen av strømpebuksa vises? E ingen som sir at det ikke e lov? Æ flire mæ regelrett ihjæl på alle som bruke tia si på å kommentere dritt om en kjole………
      Stå på Rannveig, æ elske måten du provosere alle de fucked up folkan på! :-D:-D Du e rålekker btw!

    48. Når æ tenke mæ om så skulle æ virkelig ønske det kom varsla til dem andre når andre igjen kommenterte, sånn type facebook greier! 😛
      So what kjææære HEIDI^? Ho e jo ikke fake på nån måta, men derimot lika å se bra ut i motsetning til dæ sikkert :-)Og e jo ingen som bryr sæ om du har 3-åring utdanning, to kids med samme fyr and so on. Rannveig lika livet sitt sånn som det e, å det har du ingen rett til å hakke ned på! :-)Ho e jo ikke overfladisk og respektløs for å komme sånn i en bursdag? E jo faktisk du som e respektlaus som skriv sånner ting til ho.. Æ blir så jævla provosert av dæ. Kanskje æ like greit starta en blogg å skriv baaaare om korte kjola og fake, overfladiske ting – sånn at æ kan provoser DÆ! 😛
      Åhh, godt å få ut alle babyhormonan som hærja! 😛 Blir visst gal av å gå gravid…….
      Nei stå på Rannveig, du e super. Fortsett sånn som du gjør! 🙂

    49. Syntes du er pen og flott jeg 🙂 Fin baby mage åsså!
      Hvordan du velger å kle deg i selskaper er vel for søren opp til deg, ingen trenger vel å bry seg om det.
      Stå på!
      Klemmer

    50. Synes det er utrolig dårlig at nesten ALLE kommenterer anonymt her! Hvis dere har så mye negativt å si til Rannveig, så kan dere være tøff nok til å komme ut med hvem dere virkelig er!
      Veldig fin du er, men jeg må nok si meg enig med de andre, og det er at dette passer seg nok ikke i ett familieselskap! Men fin var du fordetom =)

    51. HAHAHAHAhahahahhaaHAHahaha :´ D SERIØØØØST?!?! Døde. U just made my day, Rannveig. Tenk å gå kledd sånn da, herregud xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg