Sommer i Oslo & pass i boks !

Hei kjære lesere 

I dag har det vært nok en fantastisk dag med mine kjære. Jeg og Nathaniel har lekt og kosa oss ute hele dagen i dette knallværet vi har her i Oslo for tiden, og når Willem kom hjem var det tid for grillings. Det er jo obligatorisk når det er 20 grader( i skyggen) og knallsol ute. Dette været får meg virkelig til å glede meg til vi skal til Tyrkia, som nå forresten er UNDER 3 uker til ! Jippi !! I første omgang er det en liten helgefamilietur til København som står for tur, som faktisk bare er to dager til nå. DET blir så koselig ! 

Fikk forresten passene våre i posten i dag, hehe.. litt stas med Nathaniel sitt aller første pass ! Og bak det bildet ligger det mye arbeid, var en del forsøk før vi klarte å knipse et bilde hvor han satt 1 sekund i ro og ikke smilte.. hahah ! Men slik er det jo med 1,5 åringer da.


Så da er Nathaniel da stolt eier av sitt aller første pass ! Og ikke minst er mammaen ganske så stolt 😀 Verdens aller fineste og vakreste gutt ! 

Grillmat med tilbehør til middag og fruktfat til dessert, kan det bli bedre ? Var i allefall populært for både store og små her hos oss, som dere kan se ! Nå ligger Nathaniel å sover søtt i sengen sin og vi sitter å slapper av i sofaen. Når vi får rompa i gir ( som må bli snart siden det er Paradise om en halvtime) så skal vi bære vårt gamle stuebort opp på loftboden vår siden vi nemlig har fått oss et nytt, kjempefiint stuebord !  Det vil dere jo se mere av når jeg får meg til å ta bilder av hele stua og vist til dere ! Det er i allefall det dere ser litt av på det siste bildet over her. Glassbord!  Det gamle var jo og i glass, men det var mørkt tre rundt hele glasset så synes ikke det var særlig fint. Nå er det bare glass, mye finere 🙂 

Men uansett, når er det slutt på latskapen.. og slutt på dette blogginnlegget. Muligens legger jeg ut innkjøpene fra forrige helgs sverigetur, som jeg eeegentlig lovte. Så med det vil jeg bare ønske alle mine lesere en fin kveld videre, kos dere ! 

SMASK !

22 kommentarer
    1. så utrolig godt ut 😉
      passbildet til sånne små er ikke lett,var på passkontoret med vesle mann når han var 1 år i over en time før vi endelig fikk til ett bildet som kunne brukes,var en sliten og ”svett” både mor og sønn som trillet ut igjen derfra 😉 god tur forresten og kos dere masse,både i helgen og i tyrkia 😉

    2. 1,5 år = halvt år.
      1 1,5 = 1 og et halvt år.
      Er du helt teit eller? 1,5 er ikke halvt år, det er 1,2. 1,5 er 1 år og halvt (0,5)

    3. Hehehe tenkte på det jeg og! At hun måtte ha sånn munn på passet til og med. Men fin gutt. Sikkert ikke sår. Sikkert bare skygge. Og om det er sår, så er sår vanlig hos barn. Slutt å prøv å finn feil. Folk kjeder seg så mye. :S
      Mente ikke være slem, eller noe, men du er så pen at du trenger ikke gjøre deg til. Ha en fin kveld.

    4. Haha!
      Jeg skriver også 1,5 år når jeg mener ett og et halvt år. Skal jeg derimot skrive ett halvt år så skriver jeg 6 mnd. Alt man skal kverrulere på også.. =P
      Tok du passbilde av Nathaniel selv Rannveig? Jeg må også fikse pass til vesla før vi skal til Spania i sommer og har utsatt det og utsatt det fordi jeg gruer meg sånn til å gå til fotograf med henne..
      Om du ordnet det selv, hvordan fikk du med bilde til politistasjonen?

    5. så bra at dere fikk passene i god tid =)
      blir sikkert kjempe godt med en ferie vil jeg tro =)
      åh, får skikkelig sommerfølelse når jeg ser slike nydelige bilder 😀 her jeg bor har vi fortsatt bare surt vært, regner og er nesten enda vinter :p

    6. “1,5 år = halvt år.
      1 1,5 = 1 og et halvt år.
      Er du helt teit eller? 1,5 er ikke halvt år, det er 1,2. 1,5 er 1 år og halvt (0,5)”
      Er DU teit eller?
      1,5= 1 og et halvt.
      0,5 = et halvt
      1,2 er ikke et halvt, men 1/2 derimot er et halvt.
      Når du har komma så er det forran komma en hel, det bak komma er en del!!

    7. Du ser helt jævli ut på d passbilde ditt , må du virkelig lage trutmunn på alle bildan du tar av dæ ??

    8. Hahaha, di som tok bildet av deg må jo tro du et helt kaka!! Haha , lager duckface på passbildet sitt tilogme, klarer ikke forstå du synes det er fint. Jaja, det var vel den enkleste måten di kunne gjenkjenne deg på passet ditt! LOL

    9. Hahaha, pinadeg! Nå har jeg sett det også -duckface på pass! Helt utrolig!! Er det mulig??? Tipper purken sitter å ler seg ihjel i lunsjen. ingen ord kan beskrive deg….

    10. Hahaha! Flaut. Men alvorlig, du er pen. Synd du må ødelegge det med trutemunn. Skal ikke begynne med det “nye” da, oppblåst duckface?

    11. Du er jo en skikkelig pen jente. Men d andeuttrykket ditt gjør at du blir mye mindre pen. Vær heller naturlig, det er jo sånn du er

    12. Hahaha kvakk kvakk!
      Hvorfor later du som at du har Restylane i leppene dine på bilder? Det ser såå fælt ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg