God morgen kjære lesere !

I dag er det like nydelig vær som i går, så tipper dagen blir å gå til ca det samme som gårsdagen… nemlig å bare være ute og kose oss i finværet ! Vi har allerede spist frokost, badet og sett på barneTV. Nå ligger Nathaniel å tar seg en lur siden han startet dagen ganske så tidlig, var en liten trøtt gutt ja ! Senere må vi også en tur innom et kjøpesenter for å kjøpe litt reisestæsj og kanskje en tøff barnekoffert til Nathaniel , greit å ha når man skal ut på tur. Vi skal jo ha med bil på båten til København også, siden jeg fikk tips om at det er veldig vanskelig å få tak i barnestoler i taxiene der. Tør rett og slett ikke kjøre en meter uten barnestol til Nathaniel, haha. Man vet jo aldri hva som kan skje ? Er uansett kjekt å ha med bilen, da kan man jo dra hvor man vil når man vil, mye enklere når man har med barn. 

Åååh, har skikkelig reisefeber ! Skal jo bare til Køben, men likvel.. gleder meg masse ! Og ikke minst gleder jeg meg til lørdag, da skal vi nemlig ta en liten sniktitt på lillesøster i magen med 3D ultralyd ! Blir helt fantastisk 🙂 

Slenger bare med et litt gammelt bilde av meg selv siden jeg ikke orker å ta noen nå ! Og siden alle dere lesere er så fantastisk glad i duckfaaaacen min så tenkte jeg å dele et flott duckfacebilde med dere. Smask ! Savn på kroppen og savn på leppene…  gleder meg til å få ut prinsessa i magen( når hun er klar til å komme ut selvfølgelig !!)  og være ferdig å være tjukk og gravid å få denne kroppen tilbake, og ikke minst til å ta restylane igjen.  Si hva dere vil, restylane er tingen 😉 

Nå skal jeg avslutte og få gjort litt ting mens gullet enda sover ! Så da blogges vi nok senere tenker jeg !

9 kommentarer
    1. Ååå, så nydelige øyne 🙂 Selv om du er finest med dine naturlige brune 🙂 Hva heter linsene du hadde på her?

    2. Synes du har en fin blogg. Synes du virker pen innvendig og utvendig;) leste at du akkurat har rundet 30.000 lesere, gratulerer:) kanskje du har noen tips til oss som akkurat har begynt sin egen blogg? Hvordan vi laster opp profilbilde etc.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg