Sommerens fineste bikinier i boks !

For litt siden fikk jeg noen nye bikinier fra fantastiske To Die For Swimwear! Og siden det nærmer seg sommeren 2013 med stormskritt, tenkte jeg da å vise disse fram til dere og komme med anbefalinger til alle mine lesere ! Noen av sommerens fineste bikinier finner du nemlig nedenfor ! 

Hvit monokini med navn “Marilyn”

Bikini med blondekanter med navn “Only You” . Venter en helt lik bikini, bare med rosa blondekant på istedenfor turkis. Rosa er jo min favorittfarge, så gleder meg virkelig til den kommer ! 

Og denne bikinien heter “Lola” . Ser nå at det gikk litt kjapt i svingene når vi skulle ta bildene, siden bikinioverdelen er opp-ned… hahaha ! 

Alle disse bikiniene blir garantert med meg til Syden, både når jeg skal til Tyrkia og til Gran Canaria ! Gleder meg til å få brukt de 😀 

Hva synes du om disse 3 monokini/bikiniene? 

85 kommentarer
    1. Du ser bra ut, men bikiniene er ikke noe fine, iallefall ikke den første! Mulig det ville sett bedre ut hvis bikinioverdelene hadde passet til puppene dine.
      (og nei, er overhodet ikke sjalu!)

    2. Den øverste synes jeg var lite fin, ligner no sexlek undertøy sak 😉 hvertfall med gravid magen, hehe!
      To nederste var fine 🙂 Må inn å se på den siden selv!

    3. Den øverste passa ikke helt til en gravidmage, men hadde sikkert vært finere uten magen. Missforstå meg rett altså, men det så bare litt feil ut 🙂 ellers var de andre fine 🙂

    4. Øverste var grei den, men ikke fint på gravide. Vet ikke hvorfor, men så mye mer vulgær ut :p den only for you var NYDELIG , og så veldig bra ut på deg!

    5. Siste bikinien ser definitivt best ut, mer classy. De andre, not so much, selv om den med blonder er litt søt. Den øverste, too much.

    6. De var fine 🙂 Og du, ikke bry deg om alt det stygge folk skriver til deg. De kjenner deg ikke (det gjør ikke jeg heller damen) og de er bare sjalue. Du tør å vise deg fram og er stolt av det, det tør ikke de, så de har ikke noe å si heller 😀 Stå på !!

    7. Den øverste var grusom! Borat delux! Men det har kanskje med gravidemagen å gjøre. Ser for meg han i Thomas Gjertsen-serien sist episode, han som skulle drikkes ut:-)
      Men du er flott!

    8. D er bare å drite i å slenge fra seg stygge kommentarer, du kommer dg ikke videre i livet me d!
      Duer helt nydelig Rannveig! Skulle önske jeg var like fin som deg! De to siste bikiniene var helt nydelige!
      Den förste var kanskje ikke helt meg men kledde deg skikkelig godt!<3<3<3<3<3<3

    9. Hun spør etter vår mening og da blir det både positive og negative kommentarer her! Synes den øverste var helt latterlig grusom, de to andre går an, men er for små til deg!

    10. Du er nå så heldig at du har kropp til å gå med hva som helst. Men den øverste synes jeg var litt vulgær. Ikke gå med den hvis du ønsker å bli oppfattet med respekt.

    11. Den øverste var virkelig ikke fin, den midterste derimot var veldig fin 🙂 PS! Du ser nydelig ut som gravid *håperjegogsåsersånnut*!

    12. Bikiniene var fine og du er nygelig, men hva er det du gjør med ansiktet ditt på alle bildene? Et naturlig smil hadde hvert tusen ganger penere!!! Det ser ikke bra ut for å være ærlig… 🙂

    13. Om di her antrekk innleggene dine er et håp om oppmerksomhet, og flere lesere, tror jeg du har bomma. Du har mindre lesere enn tidligere (ifølge blogg.no) å alt du egentlig oppnår er at folk mister respekt for deg og stygge kommentarer. Den nederste bikinien var fin, men alt for liten til deg. Kanskje påtide å godta at du må gå opp noen str både i bh og overdeler generelt ?

    14. Noe så inni helvette stygt, den første altså!!! DU kunne like godt gått naken spør du meg! Når man har struttende babymage og “bikini underdelen” går helt ned på fittebeinet så ser man vel rett hjem fra siden! Djises..skjønner ikke at du kan tenke på å gå sånn!! Blir flau bare av å se deg på BILDE…hadde nokk ikke klart å holde kjeft hvis jeg hadde sett deg i det “kostyme” irl heller! og NEI, jeg er overhode ikke sjalu selv om jeg sier meningen min.
      og til folk som har tenkt å svare negatvit på denne kommentaren, kan bare ta tilfart og hoppe til helvette! Rannveig VET at folk misliker at hun er så lettkledd som gravid og når hun legger ut slike bilder så BER hun om å få slengt drittkommentarer og personlige meninger! Hadde hun brydd seg så hadde hun stengt kommentarfeltet. Så la folk som meg få øse ut det vi ønsker uten å lage kela av den grunn!!

    15. Du er kjempepen Rannveig!
      Den nederste var kjempefin,den i midten var helt grei,men kanskje litt liten(?) ,den øverste var (sorry) GRUSOM!!

    16. Beklager altså, men jeg holdt på å dø av latter når jeg så det øverste greiene…Viste det til mannen min, og han fikk omtrent hjertestans. Kjære deg, du har en fin kropp. Men ikke drit deg fullstendig ut. De klærne (eller mangel på) du hadde på deg i bursdag, fikk deg til å se ut som noe noen hadde funnet i ei bakgate i Oslo….og nå denne bikinigreia. Hadde du kledd deg normalt (gjerne sexy, men ikke vulgært/latterlig/harry), kuttet ut solarium og orange krem, kuttet ut å se ut som en and. Med andre ord, sett normalt ut, slik som du er skapt. Ja, da hadde du vært ei søt jente.

    17. De to nederste bikiniene var utroolig fine <3 du er kjempe vakker Ranveig.. (misunnelig) Den øverste var ikke min smak men hvis du liker den så går du med den :)) du er ivertfall ei nyydelig jente.

    18. Jeg begynner nå å lure hva som er galt med han typen din jeg. Han burde jo vært flau over deg om han var en normal oppegående person. Ikke stå å ta bildene av deg å hjelpe deg med å drite deg totalt uut. Håper virkelig han er på din alder, for viss ikke kan jeg ikke tenke meg til hva en voksen mann har til felles med en wannabe fjortiss bimbo som deg.

    19. Silje Bjerk: Du må være fullstendig kokt i hodet. Det er voksne oppegående mennesker her som prøver å gi Rannveig fornuftige råd.

    20. Den øverste ble nok en smule for drøy for mitt vedkommende , men smak og behag 😉
      Men de andre to var kjempe søte , og satt kjempe fint på deg 🙂

    21. Du ser veldig bra ut som gravid !! Men æ må nu bare si at æ syns den øverste der ble i meste laget.. d ser ikke bra ut.. nederste va nyyydelig 🙂

    22. Å herregud:-) kan ikke folk slutt å kommenter dritt? Æ vil gjerne analyser ditt liv – før at det e akseptabelt at dåkker kommenter dritt.. så vær så grei å la vær å gjøm dåkker bak skjermen uten noen som helst link til kem dåkker e.. Rannveig e nydelig, og ho e ikke ei dårlig mamma fordi ho legg ut bilde av sæ skjøl i bikini? come on … vi e jo skapt naken for helvette.

    23. Du er kjempe nydelig. Men tror du ikke det hadde vært bedre å brukt bikinitopper som faktisk passet? Den første er sikkert kjempe fin å bruke når jenta de har blitt født 🙂

    24. Du er vakker!
      Men den først bikinien ser virkelig ikke bra ut,kanskje bedre uten mage 🙂 Håper egentlig du sparer den til neste sommer…
      Men ellers ser du smashing ut og den nederste var kjempe fin :))))

    25. haha, må le av “hatkommentarene”. jeg digger deg, og skulle ønske alle var som deg 😀 likte ikke den første så godt, men de to andre var helt nydelige! <3

    26. Både du og bikiniene var fine. Men den øverste passet utrolig dårlig lpå en gravid kropp. Så direkte stygt ut.

    27. Likte den første monokinien;) veldig sexy stilig, men bruk den heller når du er kvitt gravid magen :
      Ser ut til at du stor trives i Oslo, mye bedre enn å bo på små plasser.

    28. hva gjør du med leppa di? du har veldig fin kropp for å være gravid!
      men alle her som sier at man er sjalu om man kritiserer bikinien tar feil..

    29. Hvordan ser den siste ut bakfra på?
      Jeg er kresen på hvordan underdelen bak skal være. Liker ikke når de er driiit store og det henger:P

    30. Elsker at du er så irnonisk, å har så mye selvironi at du kler på deg disse bikiniene og viser de på en serriøs måte selv om du vet du ser helt grusom ut med de på 😀

    31. Jeg synes det er unødvendig å skrive du ser ut som en mann itryne og du er stygg ser ikke bra ut og sånne andre slemme ting hun har en stil du har en annen en og du må akseptere det at hun liker de bikiniene som hun har kjøpt synes du de er stygg ok men, IKKE si det, det sårer for hun som har dem hun kan føle sei stygg i den Nor folk sier stygge ting. Dere måbber med Andre ord
      Slutt med der vær så snill for di ega syld, å husk ho har rætt te å andmell det viss det blir for mye av det .og det sårer henne som er glad for det som hun har kjøpt.
      PS: fin blogg fine bikinia du kler de
      Hvor har du kjøpt de?

    32. Jeg har meldt deg for å ikke ha skrevet at dette er et reklameinnlegg. Dette er ulovlig og det vil få konsekvenser.

    33. HAhahah! Gjett hvem som IKKE skal bestille noe fra den nettsiden da?! xD Dette ser direkte jævlig ut. Til å være gravid har du faktisk en ok kropp, men dette var bare feil!

    34. Det skal være lov å komme med negativ respons, men da bør den være saklig. Er enig i at den øverste bikinien ikke var særlig passende. Men for dere som skriver “støgg ass”, “botat” og det som værre er.. Jeg håper for deres del at dere er 12 år gamle, for sånn bør man holde seg for god til. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og mobbing. Som dette faktisk er. Synes også at Rannveig er søtest når hun smiler, men det er faktisk veldig lett. Liker du ikke det du ser- gå til en annen blogg.

    35. Hvis hun er sponset med disse bikiniene og ikke har valgt de selv, er det da ingen grunn for at hun skal bli lei seg, fornærmet eller såret når lesere kommenterer at de synes bikiniene var stygge???

    36. Synes den øverste var søt, jeg! Den kunne dekket litt mere til brystene kanskje, det så litt billig ut, men alt i alt synes jeg den var ganske fin 😀

    37. flotte bikinier!:)
      Den øverste e også fin,men IKKE på en gravidmage…det så bare dumt ut,så pakk den bort så lenge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg