3D ultralydbildene av prinsessa i magen

Som jeg dere skal dere få se bildene vi fikk av vakre lille prinsessa vår da vi var på 3D ultralyd for noen dager siden. Hun sov seg gjennom mesteparten av undersøkelsen, så bildene ble egentlig ganske like. Skal uansett på 3D ultralyd igjen rundt uke 30 så kanskje hun er litt mere våken neste gang ! Fikk uansett fantastiske bilder og det var så utrolig gøy å fantastisk å se på. Der jeg var å tok ultralyd ( København) brukte de en helt ny 3D teknikk kalt “naturlig 3D” som gjør at man ser babyen myye bedre, slik som de to øverste bildene. Bare se forskjell fra de og de andre bildene, så skjønner dere hva jeg mener ! Var litt morsomt, siden lillesøster lå med henderne i ansiktet stort sett hele tiden, og da jeg var på ultralyd med storebror Nathaniel lå han med føtterne i ansiktet nesten hele tiden. Kanskje jeg kan lage et innlegg med 3D ultralydbilder av begge skattene mine en gang, hvis noen vil. 

Her er i allefall bildene av lille prinsesse Emma Angelica 

En fot på hele 4 cm <3

To bein og to føtter med fem tær på hver, hihi ! Helt perfekt liten jente 

Hva synes dere om bildene ? Bra kvalitet, ikkesant ? Har mange flere bilder, men orker ikke legge ut siden alle er veldig like hverandre. 

18 kommentarer

Siste innlegg