Kosemiddag

I dag kom Willem hjem fra jobb kjempetidlig, så da ble det hjemmelaget pizza til middag på denne lille familien ! Pizza er jo såååå godt, og veldig populært for lillemann. 

Nå ligger Willem og Nathaniel å tuller på gulvet, hahah ! Synes det er veldig søtt å se på, Willem er bare såå flink med han ! Straks skal vi dra på butikken og handle inn litt stasj til imorgen, noen flagg, ingredienser til Pavlova kaken jeg skal bake osv. Bortsett fra kakebaking og litt forberedelser har jeg ingen planer for ettermiddagen, bare slappe av på sofaen, som vanlig nå til dags.. er nemlig helt ferdig på kvelden når vi har lagt N. Merker at magen begynner å bli stor og ting blir tyngre, heldigvis har jeg en fantastisk kjæreste og samboer som hjelper meg masse ! 

Men nå skal jeg avslutte dette innlegget her, og ønsker alle mine lesere en super torsdags ettermiddag videre ! Hva spiste dere til middag i dag ? 

11 kommentarer

Siste innlegg