Oppdatering: De siste dagene i bilder

God kveld kjære lesere 

Nå har jeg ikke blogget på et par dager, har rett og slett ikke prioritert bloggen og slik blir det bare noen ganger. Har vært full sommer her, og vi har bare kost oss masse! Og istedenfor å forklare masse, så tenkte jeg å legge ut litt bilder å bare la bildene tale for seg selv ! 

Vi har…

 

Feiret 17 mai ! En utrolig koselig dag for både stor og liten som ble feiret med familien til Willem

 

Vært på Thomas tivoli ! ( faktisk der de tivolibildene av meg ble tatt i fjor sommer, om dere vet hvilke bilder jeg mener?) 

Var der med søte Ida og bestekompisen til Nathaniel, Storm ! Og kompisen til Ida da, som forresten var kjempe koselig !!

Tok Berg og dal bane for aller første gang ! Det var stas. 

kjørt brannbil <3

 

Søte lille Storm !

27 grader i skyggen, sommer <3 

 

Og så kan jeg da legge ut litt bilder fra dagen i dag ! Har ikke vært fullt så bra vær i dag… så i dag var det desverre ikke noe shorts eller solbrillefaktor her nei !  Men det var jo i underkant av 20 grader så det ble derimot en trilletur med litt mere klær i byen og vi bestemte oss for å dra å spise på Jensens Bøfhus

Utrolig god mat, og det var sånn “lag din egen softis” som Nathaniel fikk til dessert! Bombarerte den med allslags mulig strøssel, utenom de med nøtter i og sånt, hehe 😀 Veldig populært for lillemann, han koste seg sånn ! Kan virkelig anbefale den plassen siden det var veldig barnevennlig der, lekerom hvor vi var fra vi bestilte maten til maten kom, noe som gjør alt mye enklere når man har med barn. Nathaniel er hvertfall veldig energisk av seg og godtar sjeldent å sitte i ro så veldig lenge. 

Etter et vellykket resturantbesøk med lille familien min dro Willem og Nathaniel hjem mens jeg dro for å ta litt sol !

24+4 <3

45 minutter i sola var akkurat det jeg trengte ! Siden jeg jo er sponset av Brun og Blid betaler jeg ingenting for å ta sol. Er bare lite energi som setter en stopper for å dra å ta sol etter N sin leggetid, men denne uken blir det tænning hver dag siden vi reiser til Tyrkia om under en uke !! Reeeeisefeber ! Og jeg nekter å være bleik på ferie 😉 

Nå har jeg nettop sett Paradise ferdig ! Drama !! Og nå skal jeg og min kjære se på film og spise snop før det er senga på oss. Så da blogges vi nok mere imorgen, holder på å lage et innlegg om babyutstyret jeg har til snuppa i magen, slik som mange hadde ønsket. Så kanskje jeg gjør innlegget ferdig imorgen, får se.

Da sier jeg hvertfall godnatt til alle dere søte lesere der ute, smask smask 

 

41 kommentarer
    1. Jeg vil absolutt ikke være en bedreviter som bare skal være vanskelig, og jeg vet man kan ta sol når man er gravid.
      MEN 45 min? Når man er gravid skal man ta det mye mindre enn ellers, og 45 min er mye for alle.. håper du hadde på superlav styrke.. må huske på at for barna som ligger inni alt sammen blir det kokende varmt etter en så lang stund.. fy fy brun og blid som sponser noen som ikke kan vettighetsreglene for bruk.. vurderer å klage

    2. så jævlig stygg du er. sjekk hu jenta bak som stirrer stygt på kjolen din, haha. skjønner jeg godt

    3. Hahahaha mye misunnelse fremdeles…hun stirrer nok på Rannveig – kanskje hun selv har lyst til å gå slik, men tør ikke…for tenk hva andre vil si :)) Og du som sier Rannveig er stygg – er sikker på at du ikke er noe fruktfat – du er ihvertfall det råtne eplet i kassa… Flott Rannveig – digga den 17. mai kjolen 🙂

    4. Kansje dere burde lese hva dere skriver! Syntes Rannveig er en kjempe snill mamma, å har en nydelig liten gutt + en nydelig jente i magen 😉 kansje ikek 45 minutter er bra, men se nå hvilken feil dere gjør med barna derres, alle kan gjør feil !
      Nydelige bilder av nydelige folk!
      Elsker bloggen din Rannveig ♥ superkul mamma, skulle ønskejeg hadde en mamma som deg!

    5. Er sikkert sant at det kan bli varmt for fosteret etter så lang tid, men folk i andre land går jo gravide i sola i 40++ grader der også, så hva er forskjellen?
      Kjempekoselig innlegg! 🙂

    6. Ser ut som du har kost deg med din lille familie både på 17 mai og resten av uken 🙂 Kjempefin babymage, og nydelig kjole du hadde på 17 mai 🙂
      Til dere som kommenterer stygt til rannveig,
      Hva er problemet deres? Hva er galt med kjolen hennes? Og det er like ille å spasere rundt i bikini på stranda i flere timer når man er gravid, som å ta sol, så slutt å lat som alle dere andre er feilfrie. menmen. hva kan man si. haters gonna hate.
      Rannveig du er superflott, og en kjempekul og god mamma for både nathaniel, og jenta i magen. Skulle ønske jeg hadde en så kul og sprek mamma 😉

    7. Wow! Jeg blir helt sjokkert av å se enkelte kommentarer over her. Finnes det virkelig så mange mennesker med så dårlig selvtillit, at dem må kommentere, og prøve å rakke ned på en jente som faktisk ser utrolig bra ut, og som tross alt det negative folk kommer med, lykkes så godt i å være en så god mamma for sønnen sin? Ingen tvil om at Nathaniel har det godt. Stå på videre, og fortsett slik du gjør. Gled deg over den du er, og sen fantastiske jobben du gjør som mamma og gravid! Lykke til videre. 🙂

    8. vi har vell vært litt mer heldig med være enn dere i oslo, for en gangs skyld ser jeg 😛
      ca 30 grader helt siden torsdagen her, og frem til i morgen:P

    9. Kjempe fine bilder! Elsker kjolen <3
      Tenkte å si ifra om at man ikke kan ta karuseller når man er gravid, uansett om det er barne karusell, dumt det ikke var noen skilt der eller at noen sa ifra til deg! - men pariserhjulet kan man gjerne ta.

    10. Fyfaen , det må være det aller første bildet jeg noen gang har sett av en gravid mage i solsenga. Noe så ufyselig. Unnskyld meg.

    11. Så fine bilder !
      blir selv litt sjokka over at folk sier at det ikke er bra å ta sol når man er gravid. Og dette var jo noe jeg sjekket opp selv i fjor da jeg gikk gravid, og nei det er ikke farlig!

    12. Det er ikke farlig å ta sol i det hele tatt! Man skal bare passe på å ikke bli for varm. Fordi DET er farlig. Men å ta sol i seg selv er ikke farlig. Men det blir jo det samme uansett som å oppholde seg i solen ute. Man må da også passe på å ikke bli for varm;) Ta med en vannflaske, ta pauser under solingen er tips for å ikke bli for varm:)

    13. Du er så utrolig vakker når du smiler som på bilde 4! 🙂
      Du er flott uansett men ekstra mye når du smiler stort:D

    14. På disse bildene så du virkelig nydelig ut 🙂 Smiler, ler, og er ekte. Mye finere enn når du knyter sammen leppene som på mange bilder 😛 Men jeg lurer på to ting. 1. Har du pratet med legen din om å ta solarium som gravid. Og 2. Den var så fin den hvite bodyen (eller hva man kaller det) du har på på det ene bildet. Hvor har du kjøpt den? 🙂

    15. Dere som sier at det å ta solarium og å sole seg ute er det samme tar helt feil… Solarium har annen stråling og er mye sterkere. Jaja, sier ikke at gravide ikke skal ta sol men jeg synes nå 45 minutter er mye, uansett om man er gravid eller ikke…

    16. Du ser jo bra ut ellers også, men wow!
      Så utrolig fin utstråling jenta bakerst på tredje bildet har, tenkte jeg..
      Så etterpå at det var deg.. Veldig naturlig pen og du så mer voksen ut!

    17. Over 80% av hudens aldring skyldes uv-stråler (sol og solarium). Mulig det er HELT umulig å forestille seg selv som 40åring når man er 20, men tro meg: Når du blir eldre vil du angre på solingen, og da er det ikke en krem i verden som kan hjelpe deg.
      Dropp solarium, bruk solkrem og en god selvbruner istedet.
      …og hva strålingen kan medføre av andre ting som hudkreft etc. det gidder jeg ikke begynne med her engang.

    18. Du må ikke ta sol når du er gravid!
      Det er noen stråler du får i deg som KAN, ikke nødvendigvis ER, men de kan være farlige for babyen. Jeg sier ikke dette for negativitet, sier bare at du ikke burde.

    19. Hvorfor sensurerer du bilder av Nathaniel men ikke av Storm? Er det liksom verre å legge ut bilder av din egen unge enn av andres?

    20. Gleder meg til du kommer til å se ut som en sviske om 10 år. Ja for faktisk om bare 10 år. Får vondt i øynene når man ser en mann gå å leie på dama si som ser 20 år eldre ut fordi hun tok unødvendig mye sol noen år tirliere. Du er en sånn som ikke tenker fremtid , lever i nuet. Det blir du angre på. Å hudkreft, leser du ikke aviser eller ser nyhetene? Det er på vei til å bli en folkesykdom. Dem vurderer tilogme å forby solsenger nå.

    21. For noen UTROLIG fine bilder av deg Rannveig! Du stråler virkelig, og jeg blir glad av å se bildene av deg 🙂

    22. Må bare si at du er utroooolig fin med det korte håret! Ser mye freshere ut og du passer den skulderlengden utrolig bra 🙂 du virker som en kjempe herlig jente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg