Fotoshoot med hele familien !

Hei igjen kjære lesere !

Tenkte jeg skulle dele “fotograf”bildene av oss som vi tok i Tyrkia, som vi akkurat rakk å gjøre rett før vi reiste hjem. Ble helt sykt dyrt(1500 for amatørfotoshoot i tyrkia liksom.. )  men siden vi hadde gjort MYE for å få de til, få N til å sitte rolig osv, dreit vi litt i det egentlig. Tyrkerne klarte å skvise mye penger ut av oss for å si det sånn, haha ! 

Har mange flere bilder da, både med oss alle men også med N alene på(som jeg ikke kommer til å legge ut for offentligheten) 

Som dere ser har jeg også valgt å legge med bildene som N er med på uten å sensurere han. Rett og slett fordi jeg synes det blir litt for dumt akkurat i denne sammenhengen. Fine familiebilder som dette skal få lov til å komme på bloggen uten sensur ! Ser også at det verserer diverse oppfatninger om at jeg blir nektet å legge ut bilder av sønnen min av en annen person. Det er virkelig så langt fra sannheten som man kommer. Det at jeg ikke legger ut bilder av sønnen min er et valg kun jeg selv har tatt fordi jeg ikke føler han trenger å være offentlig selv om jeg velger å være det, jeg vil rett og slett skjerme han. Jeg , og bare jeg alene, har det fulle og hele ansvaret for N på alle måter og det er kun jeg som kan bestemme hva jeg vil gjøre og ikke gjøre når det kommer til han, også hva angår å legge ut bilder av han på nett. Og jeg velger å ikke gjøre det for å skåne han og fordi jeg mener det er til hans beste, så vær så snill å respekter det ! 

Når det gjelder stygge kommentarer og drittslenging så blir selvsagt alle slike kommentarer slettet fra denne bloggen+ip’adressen blir blokkert slik at du ikke har mulighet til å kommentere igjen Dette fordi jeg vil ha null negativitet rundt det hele og fordi jeg selv og mange lesere rett og slett blir lei av at det er så mange teite og barnslige kommentarer i kommentarfeltet. Så hvis du som slenger dritt klager over at kommentaren din ikke får stå, så skjønner du det nok nå ! 

– Hva synes dere om bildene ? 

57 kommentarer

Siste innlegg