Svangerskapet i bilder fra uke 9 til nå!

Som mange har etterspurt, har jeg nå laget en liten bildecollage av svangerskapet mitt fra første magebilde i uke 9, til nå, i uke 27. Mange av bildene er tatt litt forskjellige ser jeg, så det kan være vanskelig å se at magen faktisk vokser, men det har den altså, mye !!  I skrivende øyeblikk er jeg temmelig svær og føler meg ganske høygravid noe jeg absolutt ikke var før jeg ble gravid, eller i uke 9 heller for den saks skyld.

Nå stikker familien på tusenfryd og jeg skal avslutte her, og la bildene tale for seg selv ! Enjoy !

( legger også med et par bilder som er tatt bare et par måneders tid før jeg ble gravid igjen for å se den store forskjellen!)


Bilder tatt en stund før jeg ble gravid igjen, tror de er tatt ca 10 mnd etter fødselen med N



Hva synes du om bildene ?

Når synes du magen min har vokst mest  ? 🙂 
Ha en fin søndag alle søte lesere !

19 kommentarer
    1. de første bildene såg det ut som hele magen vokste, i uke 26 og 27 er magen / babyen trukket helt frem, og du kan se den buler ut 😀

    2. så nydelig babymage! utrolig gøy å se hvordan den vokser:)
      hardde vært gøy om du la ut et innlegg med sammenligning på magen i dette svangerskapet og svangerskapet med N 😀

    3. Hadde vært kjempe fint om du kunne fortalt litt om hvordan det var å føde N. Jeg er 35 uker på vei med gutten min, 26 år, mitt første barn. Gruer meg så sykt mye til fødselen, fødselsangst!! Jeg har også gått opp mye, fra 55 kilo til 70, helt ærlig så skjønner jeg ikke hvor de femten kiloene har lagt seg, for har ikke gått opp så mye i fett prosent, å magen min er super liten, får en liten gutt sier jordmoren min. Rart at kroppen forandrer seg, har heldigvis trent mye før og under hele svangerskapet, men er så redd for at kroppen skal være forandret resten av livet mitt. Hvordan ble kroppen din etter at du fikk N?? Hadde blitt veldig glad om du laget en innlegg om dette 🙂

    4. Til de som lurer på det om hofter: Hoftene blir ofte bredere etter fødsel nr 1. Det er skjelettet som utvider seg. Så selv om du blir slank igjen etter fødsel, så vil kroppsfasongen likevel ikke bli den samme som før. Dårlig forklart, men vertfall normalt 🙂

    5. Du har vært heldig Rannveig! så har fått ein så flott kropp etter et svangerskap! Det er ikke mange som har det!
      Til deg som skal føde oppforbi, ta det helt med ro!
      Når det nærmer seg fødselen kommer du til å vær så lei av og være gravid at du bare vil føde.
      Det er ikke selve utpressingen som gjør vondt, det er riene, og der kan du få smertelindring, så det er ingen problem 😀
      Og ang å “få igjen kroppen” det gjør du aldri, men å slanke seg er fult mulig.
      Anbefaler å amme. Fullammer du forbrenner du 500 kcal, s å et sunt og tren i tillegg så skal det gå så fint 🙂

    6. For et flott innlegg Rannveig 🙂 Veldig moro å se utviklingen av den voksende magen, synes slike bilder er så koselig! Er liksom litt “sprøtt” og se! (om du skjønner – tenk at det er et levende vesen inne i magen din som vokser seg stor og sterk 😀 FANTASTISK!)
      Masse lykke til videre, og gleder meg til jenta er ute 🙂 Når har du termin igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg