Nytt hår ! Og jeg er superfornøyd !

Hei igjen kjære lesere !

Tenkte å vise dere mitt nye hår ! I dag har jeg nemlig hatt besøk av søte Aleksandra som virkelig har ordnet opp i hår-tabbene som tyrkerne har gjort med håret mitt. og som kostet meg nærmere 6 000 kr… på bare dritthår, var ikke litt fornøyd engang

Nå , derimot… det kunne ikke blitt bedre ! Jeg vet hvertfall hvem jeg skal ringe neste gang jeg skal gjøre noe med håret mitt !! Nå har jeg platinablondt, tjukt, langt og fint extensions i motsetning til før, gule,slitte plastikk tyrkiaextensions påsatt av tyrkere som egentlig ikke aner hva de holder på med og som virkelig gjør ALT for penger. Blir nesten deprimert sv å tenke på at jeg brukte så mye penger på det ! 

Jeg bruker jo ikke sminke for tiden( noe jeg egentlig er superavhengig av til vanlig, så er ganske stolt av meg selv) , så derfor ser jeg ubermax sliten ut… noe jeg forsåvidt også er ! Men, synes det siste bildet var så morsomt så det måtte med ! Er så utrolig fornøyd som jeg kan få blitt. 

Håret er opprinnelig clips fra Sarashair, men Aleksandra har klippet spennene av hår-remsene slik at det bare ble enkle hårremser. Deretter har hun festet de i håret mitt med hårlim, som er kjøpt på Bobbys. Orker rett og slett ikke bøye meg over bordet for å se hva den heter, så trøtt er jeg, hihi ! Nathaniel satt også på fanget hennes og hjalp henne å klippe av clips-spennene… kanskje han skal bli frisør når han blir stor ? Virket som det var veldig stas for han i alle fall, hehe <3 

Nå skal jeg avslutte dette innlegget her. Willem er dratt for å kjøre Aleksandra hjem så han dukker vel opp hvert øyeblikk. Da er det nok rett i seng for alle mann ! Intervju imorgen tidlig 🙂 

Blogges 

40 kommentarer

Siste innlegg