Dagens gravidoutfit & nytt bloggdesign !

Hei igjen alle fine fantastiske lesere 

Her i Oslo skinner sola som bare det, og det er virkelig knallvær ! Og siden gullet mitt ligger å sover luren sin, så tenkte jeg å utnytte muligheten til å vise dere dagens antrekk ! Skikkelig sommer nå .. deilig ! Derfor ble det skikkelige sommerklær også

//Magetopp og dongericardigan fra BIkBok. Shortsen er fra Carlings. Siden mange har spurt, skal dere få svar ! Håret mitt er fra Sarashair og er 50 cm langt.  Jeg bruker to pakker da en pakke er for lite for mitt naturlig tykke hår. De er festet med lim i mitt eget hår, altså ikke clips-spenner. Veldig fornøyd !


Hahahah, ja.. og splitten er åpen rett og slett fordi den ikke går igjen. Magen min er alt for stor for alt utenom tights, og det er jo ikke noe særlig å gårundt i tights i dette været ? Blir ikke brun av det vet dere… Så da velger jeg heller åpen splitt 😉 

Som sagt ligger N å sover, var oppe ganske tidlig i dag. Tror han var ganske sliten ! I dag har vi også vært på intervju med NAF sitt medlemsblad Motor ( Norges mest leste magasin, faktisk ! ) om vår lille familie sine trafikkvaner, hehe… morsomt ! Så alle blogglesere som også er NAF medlemmer, følg med i neste utgave av Motor ! Der er nemlig vi 😀 

Nå kom også Willem nettop hjem, og siden det er knallvær må vi vel ut finne på ettellerannet når gullet vokner ! OG så avslutter jeg med å si at jeg har fått meg nytt design, endelig !!! Designet er laget av flinke Elise, tusen takk ! 

Blogges kjære lesere !

15 kommentarer

Siste innlegg