Koselig dag i finværet med familien

I dag har vi bare kost oss masse, gikk ned til byen og bestemte oss for å spise ute, nærmere bestemt på Egon ! Synes de har veldig bra utvalg i barnemenyen der, og ikke minst har de rimelig sunn mat i forhold til mange andre plasser som kun tilbyr pommes frites, burgere osv til barn. Så tommelopp for det ! 

Ellers er det ikke så mye å sI. Har fått tænna litt også, 45 minutter i solarium var ikke feil for å si det sånn. Viktig å få litt farge på min bleikfeite kropp før avreise til Gran Canaria som er nå førstkommende lørdag. Mere info og bilder fra det regner jeg med kommer mens vi er der nede, så det kan dere jo glede dere til ! Blir nok spennende, det kan jeg garantere dere… mange vil nok bli ganske så overrasket;) 

Den nakne sannhet med null sminke ! Noen som så at jeg hadde sminket meg på bildene på forrige innlegg, og det stemmer helt korrekt ! Hallo, du sminker deg jo om du skal på fotoshoot til et magasin som leses av 500 000 mennesker…  er ikke det bare en selvfølge ? 🙂

Tenkte å kjøre en sporsmålsrunde imorgen, som jeg tenker varer fram til torsdag og da skal jeg også få prøvd å svart på video. Framover tenker jeg nok heller at jeg blir å begynne med “ukens spørsmål” eller noe i den duren, slik at det ikke blir så kjempemange spørsmål som hoper seg opp

Ha en fin kveld videre fantastiske lesereSuss og smask !

23 kommentarer

Siste innlegg