Gran Canaria med en herlig jentegjeng imorgen !

Hei igjen kjære lesere ! 

Blir lite blogging om dagen, og altfor mye stress, desverre. Ble bare en snartur i Alta i går, for  i dag tidlig dro turen nemlig videre til Gardermoen. Der har jeg egentlig tilbringt hele dagen i dag med Tine, Therese og Ida Martine ! Som også er jentene jeg reiser til Gran Canaria med imorgen tidlig 🙂

Har desverre ingen bilder da dagen i dag har gått til alt annet enn å tenke på bloggen! Så bilder kommer nok imorgen tenker jeg. Akkurat nå sitter jeg faktisk i leiligheten vår i Oslo, min kjære kom å hentet meg på Gardermoen for litt over en time siden siden jeg hadde glemt passet mitt her i Oslo+++ vi skal ha en liten kosekveld før jeg stikker til utlandet en hel uke ! Stakk også innom kjøpesenteret en liten tur for å kjøpe ny GHD rettetang og litt annet stæsj jeg trengte til vi reiser. Digg !

Tenkte bare å oppdatere dere litt igjen, nå skal vi se på film og spise pizza og SNOP ! Herlig !


Ha en fin fredags kveld alle lesere 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg