Videospørsmålsrunde – svarer i kveld !

Hei kjære lesere !

Har blitt endel solings her i dag, så jeg er temmelig solbrent, spesielt på magen ( men den stikker jo ut så kanskje ikke så rart?) Har faktisk ikke solt meg så lenge, men sola her er jo ganske sterk i tilegg til at det jo er litt varmere og sterkere sol nå enn da vi var i Tyrkia for litt over to uker siden. 

Og så… siden jeg har suuuupergod tid her nede på Gran Canaria i og med at jeg har barnefri, tenkte jeg at jeg like godt kunne sette i gang spørsmålsrunden jeg lovte dere. Og siden jeg bare har chillings på timeplanen i kveld skal jeg faktisk være så snill å svare allerede i kveld, tenker i 12 tiden eller noe. Så da er det bare å spørre om det du lurer på. Spørsmål som omhandler spesifikt sønnen min eller ting rundt han kommer ikke til å bli akkseptert, ei heller usaklige og tullespørsmål. Men bortsett fra det sier jeg bare, spør i vei ! 😀 

Fine fine Emma magen <3 

Nå skal jeg stikke ut og kanskje shoppe litt og kjøpe meg meg noe heftig snop tilbake til hotellleiligheten min. Kosekveld all alone !

Blogges 🙂 

 

45 kommentarer
    1. så brun og fin du er:) åssen klarer du og få så fin brunfarge? hva slags sololje og sånt bruker du ?
      og hvordan får du håret ditt så fint? og kan du legge ut en sminkevidio?

    2. – Hvor handler du som oftes klær?. Du har veldig mye fint, misunner deg.
      – Hvor kjøper du extensions, vet du om det finnes “clips” i lengden: 80 cm? Har aldri klart å finne det..
      – Noe spesielt du gjør med huden for å bli brun, uten om solarium?
      – Kan du lage en sminke video en gang, eller vise frem sminken osv?
      Nathaniel er skikkelig søt, og jeg gratulerer deg så mye med nr 2. Emma Angelica er nok like pen som deg:)

    3. hvordan traff du Willem? kjærlighet ved første blikk eller ble dere bare sammen etter at du fant ut at du var gravid?

    4. -Bikinien i forje innlegg, er det lik som TCMN sin?
      -hva gjør du der nede? Og hvorfor med TCMN?
      -hvorfor har du ikke fortalt noe om denne turen før, utenom at du skulle, gjør dere noe hemmelig der nede?
      -hvilket “strøk” i Oslo har du lyst og flytte til?
      -hvis du om noen år går lei av storbylivet, og vil flytte lenger nord, men ikke opp til Alta igjen ville Mo i Rana da vært et alternativ?
      -hvilken følelse satt du igjen med etter å ha bodd på yttrabekken?
      -hvor lenge bodde du på Mo?
      -er det ikke kjedelig å være i syden med folk som fester og drikker når du ikke kan selv?
      -hvordan ble det bestemt at du skulle lamme TCMN til syden?
      -hvordan er TCMN i virkeligheten?
      -er du den eneste gravide med på turen?
      -bor alle på hvert sitt rom?
      -av ren nyskjerrighet lurer jeg på om lille prins er hos moren din mens du er i syden?
      -bor moren din enda i Alta?

    5. Det er virkelig ikke meningen å være kritisk, men jeg klarer ikke la være. Du vet du helst ikke skal sole deg så mye når du er gravid? Fostervannet kan bli for varmt for den lille.. Du vet det sikkert, og du passer sikkert på å ikke være for mye i solen med magen, men jeg måtte bare kommentere det i tilfelle, ettersom du var blitt solbrent på magen……..

    6. Spurt 100 ganger nå… Hva skjer med niplene ? Hvorfor er de forskjellige ? 🙂 (høyden) !! Hvorfor er du plutselig full i penger ? 🙂 du er utrooooolig vakker på bildene over her ! 🙂

    7. Skal du bruke din hvite emmaljunga vogna til jenta di når hun kommmer? så du brukte til Nathaniel.
      Hvordan ser for deg ditt drømme liv?

    8. Hvordan reagerte vennene dine da de fikk vite at du var gravid med Nathaniel?
      Når sa du det til moren din, og hvordan reagerte hun?
      Vurderte dere andre navn til Emma Angelica, evt hvilke?
      Hva jobber Willem som?
      Kan du lage et innlegg om sminken du bruker, evt en sminkevideo? 🙂
      Kan du ha en gravid-photoshoot snart?
      Du kler å være gravid, lykke til videre i svangerskapet! Synes det står stor respekt av deg som person, og synes du er tøff som har kommet så lang i livet i en alder av 20 år. Stå på! 🙂

    9. Hva var din første tanke når du oppdaget att du skulle bli mor for andre gang ? Hvordan var det å flytte til Oslo? Og hva et dine drømmer for fremtiden ? Utdanning, hus, flere barn osv ? 🙂

    10. Jeg har veldig løst på emmaljunga vogna du har, i hvit. Men lurer på om den ble fort skitten, og måtte du ofte tørke av den osv? vet det er skinn så det er ikke så vanskelig å vaske av litt skit osv, men om den blir kjempe fort skitten og slikt, og sånn ellers om du anbefaler den?

    11. siden du blir sponset av *brun og bli* kunne du ikke hat mere konkuranser der du deler ut sol kort?
      hadde du noen mål om hvordan du skue være mor?
      hvor mye bruker du ca på mat..osv.. på nathaniel i månen?
      synes du selv at du er som en barbie duke?

    12. Hei, skal prøve å unngå å spørre om det samme som folk har spurt om før, men jeg lurer på hvordan formen din er nå, kontra starten av svangerskapet, da husker jg du slet en del med kvalme og oppkast, har dette roet seg ned?
      Hvordan ser dine framtidsplaner ut i forhold til skole videre eller jobbing? 🙂
      Ønsker deg ellers en fin tur i Syden 🙂

    13. Føler du deg mer tilfreds med kroppen som gravid, eller når du ikke er det?
      Du har så fantastisk fin mage forresten! Er i uke 23+3 nå og har fått en god rund kul men gleder meg til jeg får stor og god gravidmage som deg! 🙂

    14. Er du redd for blodpropp i forhold til flyturen?
      Hvilken mat spiser du i syden?- Har hørt man ikke kan spise det man vil når man er gravid.

    15. Er du opptatt av mote? Tenker på mulberry, LV og chanel osv…
      Når skal dere flytte?
      Vis du ikke var gravid! Hva kunne du tenke deg å jobbe med?

    16. Er det ikke litt kjipt å være eneste gravide på turen? Asså, når de andre drar ut og drikker, og du sitter igjen alene på hotellrommet

    17. Hvordan tørr du å reise nesten høygravid til syden? 🙂
      Hva synest du om gran canaria?
      Tyrkia vs GC?
      Hvor varmt er d i GC?
      Besøkt Puerto Rico eller Amadores? (Amadores beach er å anbefale) ellers ta masse bilder til oss og kos deg 🙂

    18. Hvor tok du silikon? 🙂 Kunne du skrevet litt om det? Jeg skal snart ta, så vil ha så mye info som mulig! Lurer veldig på hvordan konsultasjonstimen var. Om du blir bedt om å kle av deg, eller om du kler av deg før du kommer inn, om du får sånn “sykehus kappe” ting, og om du blir tegna på eller bare målt?

    19. Vart har du fixat ditt löshår?
      Vart gjorde du din bröstoperation?
      Hur mycket kostade de?
      Tusen tack på förhand & du har en väldigt fin gravidmage 🙂
      P.S. Skulle du kunna skicka länken där du gjorde din bröstoperation till min mail? D.S.

    20. du er så pen!!!!
      hvor mye har livet dit forandra sia du fikk sønnen din ?
      hva syns du om abort? er det en alternativ får din del ?
      hvilken planer har du fremmåver? er det oslo du vil bosattes i å va har du planer om å jobe med ?
      har du noe tips om hvordan holde ansiktet fri får urenheter ?

    21. Jeg har hørt at foster ikke skal utsettes for direkte sol, altså når mor ligger rett ut å soler seg i sterk “sydensol”. Det er visst ikke bra for fosteret. Det går visst bra en gang i blant, men skal ikke skje for ofte. Jeg har dessverre ingen link med kilder til deg, ville bare fortelle det jeg hadde hørt. 🙂
      Du er flott, Rannveig! fineste babymagen <3
      -jente 23

    22. Hei . Lurer litt på siden du bruker selvbrunings kremer osv , kan man uansett sole seg i sol ute og solarium ? Hva slaks selvbrunings kremer bruker du ? Skal til syden snart og tenkte å jukse litt farge ,
      Men redd jeg ” tetter ” huden for vanlig sol . Hahah . Hva gjør du i gran canaaria ?:) hvor
      Mye veier du ? Hva gjør du for og holde deg så fin under svangerskapet ? Hva gjør du for å unngå. Strekkmerker ? Også vil j bare si at jeg syns du er en kjempe god mamma 🙂 pen er du også ! Stå på videre :):)

    23. Mitt spørsmål er: må du alltid vise frem puppene dine i innleggene? Du trenger ikke å ta bildene i en slik vinkel at fokuset blir kun på de…

    24. Hvordan var din opplevelse av å bli ung mor? Er du posetivt eller negativt overasket over hvordan ting er pr i dag? Jeg føler at å være en tenårings mor blir fremstått rosenrødt i media, så jeg lurer på dine personelige efraringer 🙂

    25. Jeg har alltid lurt på om man blir tynn etter en fødsel? Synes du det er vanskelig å bli tynn etter fødsel? blir magen 100% like stram igjen om man trener passe mye etter fødselen? en annen ting, når du får mye dritt, hvordan klarer du å være så sterk og fortsette å blogge? (selv hadde jeg nok blitt så trist at je gikke hadde turt å blogge mer)

    26. Kommer du godt overens med de andre jentene du er med der nede? Eller føler du deg litt utenfor siden de bare vil feste osv..?

    27. Du har en uberflott kropp!:)jeg har en store pupper selv, men sliter veldig med og finne bh som passer. Hvor kjøper du dine?
      jeg liker bloggen din , er desverre ikke like flink og komentere hos deg. Men jeg leser den 🙂
      Bare lurer på , hvordan klarer du og blogge etter og få så my drit her hverdag? Jeg hadde virkelig ikke holdt ut. Du er sterk Rannveig :)! stå på og kos deg masse !

    28. Hei ,
      Er du og fadderen til Nathaniel blitt venner igjen ?
      Hadde du fortsatt og bodd i Oslo om det ikke lenger fungerte mellom deg og Willhelm ? Om dere noen gang går fra hverandre kommer dere til og ha delt omsorg for barnet ?
      Hva falt du for hos Willhelm ?
      Hva tenker du om att gutten din bor så langt fra sin far ? Vil ikke det skape problemer i fremtiden i forhold til evt. Relasjon til far og hans familie ?
      Hvordan er det og bo i Alta i forhold til Oslo ? Savner du noengang Alta ?
      Skal du ta utdannelse ? Evt hva og når ønsker du starte studere ? 🙂
      Har du lett for og få venner ? Og har du nå ett godt kontaktnett ?
      Tror du att du kommer til og ha denne bloggen lenge ?
      Når ønsker du att din datter skal begynne i barnehage ?
      Hvordan går det og bo i femte etasje ? Fungerer det greit ? 🙂
      Hvor ønsker dere flytte ?
      Vil du noengang gifte deg ?
      Går du godt overens med din samboers familie ?
      Hvilke verdier verdsetter du mest hos dine medmennesker / venner ? 🙂
      Hvor mange barn vil du ha ? Hva tenker du om abort ?
      Fortsatt god ferie !! 😀

    29. -Er du alene i syden?
      -Hvor er eventuelt de andre?
      -Har du fullført videregående eventuelt hvilken linje?
      -Hvor gammel er typen?
      -Har du blitt kjent med mange nye etter du flyttet til oslo?

    30. Du vet vell selvfølgelig at det ikke er noe sunt å ligge å steke i sola når en er gravid? Om en MÅ til syden skal en være i skyggen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg