Dagens gravidoutfit

Hei igjen alle kjære lesere 

I dag har det ikke skjedd så altfor mye. Shopping av litt hjemkomstgaver til mine kjære der hjemme, soling og bading er eneste som har stått på timeplanen min. Deilig ! Nå skal jeg straks dra ut å spise med et par andre, så da tenkte jeg å dele kveldens outfit med dere ! Liker best å gå i så comfye klær som mulig siden “lille” Emmamagen begynner å bli ganske svær <3

Hva synes dere ?

Jumpsuiten er kjøpt her på GC, og den er supercomfy å gå i som gravid. Liker !!

49 kommentarer
    1. Jeg skjønner ikke at du, som er såå pen uten masse sminke, vil gå sånn ut på byen. Er det virkelig noen som syns det er pent? Vil anbefale deg å gå for en mer naturlig look! Du er jo egentlig kjempefin!!!

    2. åhh .. helt seriøst såå måå du btne me tubetopp eller en bh uder den !!!
      man ser jo nipplene rett jenom!! heregud!!
      hva tror du de andre kommer til å synes om deg?
      plis, vis du synes dette er fint sååå fater jeg virkelig ikke!!
      men jaja! ton ned sminken oksåå..
      fin brunfarge du hadde fot 😀
      koss deg <3

    3. Rannveig, du er jo så utrolig pen naturlig! Har tenkt lenge på dette, for det er noe jeg synes ødelegger skjønnheten din veldig, så er det den der leppestiften.. Den farge kler ikke deg, og du ser så rar ut med så lyse lepper ;p Ikke noe vondt ment!

    4. Jeg vill anbefale deg på det sterkeste til å ikke bruke så mye sminke! Du er penere naturlig og på akkurat disse bildene kunne du se ut som en 40 årig blond bimbo som ikke har klart å legge fra seg ungdomstiden i tillegg så burde du kanskje bruke en bh/bikini med stropper om du på disse bildene ikke har på deg det eller at den er uten stropper. når brystene er så store og ikke får støtte ser det desverre bare ut som hengbrøst, ikke noe vondt ment men alle kler ikke alt

    5. Jeg synes du viser en moden og ordentlig kvinnekropp. DU burde gå kledd slik som du gjør nå. Det passer deg veldig fint. Jeg synes ikke du trenger BH. Gå sånn at du har det behagelig. DU viser frem kvinnekroppen på sitt beste, du er helt nydelig som gravid.

    6. Jeg synes i utgangspunktet det er fint med lyse lepper, men nå som du har blitt så brun blir den FOR lys.

    7. Åherregud, har du tryna i gjørme? Jeg gikk med så mye sminke som det du gjør i 8. klasse, haha gud så flaut! Du sminker deg som Heidi Alexandra Olsen, wow, og du er mor? Gud hjelp samfunnet vårt.

    8. herregud folkens.. Om dere ser bort fra leppene så bruker ho ikke mye sminke i det hele tatt! Ser hvertfall ikke sånn ut Rannveig. Så bare fordi ho har en veldig fremhevende lepestift, betyr ikke det at ho har overtonn med sminke. Føler mange her bare kommenterer for å føle seg liiitt bedre..

    9. Rannveig, du er vakker. Alle har forskjellige meninger og syn på ting. Du har en nydelig sønn, og snart kommer en liten prinsesse til verden. Du er sterk, og stå på videre. Du er super, og sprer mye glede gjennom bloggen. Du lyser opp dagen min hvertfall. Kos deg videre, og nyt det.
      Klem 🙂

    10. Du er en flott jente! Skjønner ikke hvorfor folk ser seg nødt til å rakke ned på deg. Går man uten BH eller bruker mye sminke, så er man vanligvis klar over det selv .. Masse lykke til når lille kommer 😀

    11. Synes også det er litt to much. Hvorfor ikke gå mer anstendig og ikke så utfordrende kledd? Er selvfølgelig ditt valg, men du er så mye penere når du er naturlig! Tror du går slik for å provosere..

    12. Oioi, du var virkelig blitt raskt brun altså! Hvordan føles det med tanke på varmen der nede egentlig? Her har vi hatt et par varme (les: Norges svar på “varmt”) dager, og jeg har følt at hele meg har kokt over. Ja, jeg har faktisk hatt med meg en flaske kaldt vann ut for å dusje meg selv med jevne mellomrom :p Kan ikke forestille meg hvordan det vil være å faktisk være i et varmt land i denne tilstanden 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    13. Huff, folk er ikke mye snille med kommentarene her… Kan virkelig ingen få være seg selv lenger? Trist.

    14. hei, et lite tips for helsen til din bebi =)
      du må sole deg med høy solfaktor og helst ikke være lenge i solen (man kan få farge i skyggen også!) da man under graviditeten lett får brune og ikke særlig pene pigmentflekker. Vær ekstra oppmerksom, slik at du ikke blir for varm. Overoppheting er ikke bra for babyen=)

    15. synst du burde kjøpe klær som er litt mer egnet for gravide. den jumsuiten var desverre IKKE noe fin på deg..

    16. Jeg vil anbefale deg å kanskje tone ned hårfargen litt. Plantinablondt hår er ut og det er ikke pent synes jeg.

    17. Liker jumpsuiten, enig med folk angående leppestiften men synes anonyme drittsekker kan la være å komme med “stakkars barn” kommentarer. Hva faen er det for noe? Tror dere helt dønn seriøst at ungene(?) hennes påvirkes av at hun bruker feil farge på leppene eller ikke har BH under klærne? Tch, idioter.

    18. Jeg er 12 år, og jeg kjenner jeg blir provosert av å lese alle disse dritt-kommentarene !!
      Jeg føler meg mer moden enn disse anonyme folka som kommer med alle disse stygge kommentarene til Rannveig !!
      Jeg kan godt si at jeg er enig i noe folk skriver er, men det er mye, mye som er bra med Rannveig 🙂
      Og jeg er helt sikker på at barna hennes får den kjærligheten og omsorgen de trenger selv om Rannveig sminker seg litt ekstra når hun tar bilder.
      Hun sminker seg sikker ikke så mye når hun bare er hjemme, og uansett tar ikke barna hennes skade av sminke, det forstår jo til og med jeg !!
      Dere synes sikkert jeg er litt ung til å kunne kommentere slike ting, men jeg blir bare så provosert !!
      Få dere ett liv da !!
      Viss dere ikke liker Rannveig, hennes familie og bloggen hennes, så ikke les den !!

    19. ærligtalt !! har dåkke kje noe bedre å gjør enn å rakka ner på Rannveig. Vist dåkke kje like noge me henna, så e d kje vits i å kommentera. Dåkke e långt i fra nåke bedre skjøl. å hu kan vel få gå me ka hu vil uten at dokke ska bry dåkke. Det e dåkke så synke långt ner så holde på sånn så detta. VOKS OPP folkens!!

    20. Den skamrosa leppestiften kunne du jo vært foruten, ser mere ut som en 40 år gammel dame som prøver og se ung ut igjen i stedet for 20 :/ Jumpsuiten derimot var sykt fin! Skal se etter den når jeg skal handle neste gang om den fortsatt selges 😀

    21. Du er jo så søt Rannveig, kle deg mer anstendig og dropp solen. Etter min erfaring innen bransjen vil jeg si at du har høy , om ikke veldig høy sjans til å få malign melanoma, eller en annen form for hudkreft. Ikke utsett familien din for det, eller deg selv. Det er naturlig å være lys i Norge, og fokuset burde heller være på en sunn hudfarge,enn å måtte være brunest mulig. Vi lever i ett land som ligger langt oppe på kloden, og det er derfor ikke naturlig for oss å få så mye sol på oss, som det du gjør. Nå kommer jo alt ann på hudtype og solvaner, men du ser ut som en hudtype 2, og du soler deg altfor mye, og blir til stadighet brent. IKKE BRA.
      Ta på deg en bh, eller velg en annen topp/kjole. Husk at du er på besøk i et annet land, og ikke alle setter pris på at man kler seg så lite anstendig som gravid.

    22. Du er ei kjempe flott jente 🙂
      Men tror du gjør smart i og roe ned solingen litt , du som er så naturlig pen trenger ikke være så brun .. Naturlig er etter mitt syn penest , men du gjør jo selvsagt som du vil 🙂 Jeg tenker bare att det nok ikke er helt Sunt for huden din …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg