Hadebra Gran Canaria !

Da drar jeg fra Gran Canaria og hjem til kalde Oslo ! Det er med litt halvtungt hjerte, slett IKKE fordi jeg trives spesielt godt med mitt reisefølge(haha!) men fordi jeg synes det er så utrolig vakkert her ! Folkene er så utrolig søte, koselige og vennlige, sola skinner hver dag på skyfri himmel, og det er rett og slett bare fint her. Selv om jeg har måttet vært alene for det meste, så har jeg koset meg masse. Og som hjemmeværende mamma tror jeg at jeg trengte nettop det ! Stilhet og ro! Nå reiser jeg hjem med full ladede batteri og ny energi til jeg også skal bli mamma på nytt om bare to og en halv måned. Jeg skal absolutt tilbake, men da blir det nok med min kjære lille familie. 

Jeg gleder meg ufattelig mye til å se alle mine kjære der hjemme ! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli å savne de så utrolig masse, så det her har vært ganske tøft for meg siden jeg er vant til å tilbringe hver eneste dag med de. Blir å være i Oslo et par dager før jeg og kjæresten min reiser videre opp til Alta og Tromsø igjen, hvor vi skal være noen uker.

Tenkte bare å oppdatere dere litt om dette ! Hjemreise skulle egentlig vært på lørdag, men i samarbeid med de andre her nede ( ikke de to jentene jeg reiser “med”) har vi funnet ut at tatt forholdene i betraktning, så er det det beste for meg å reise hjem nå, også mye på grunn av diverse andre personlige ting som gjør at jeg burde være i Norge nå, og ikke på Gran Canaria. Så da vet dere det ! 

 

Nå tar jeg taxien til flyplassen ! Så blogges vi i Norge kjære lesere 🙂 

18 kommentarer
    1. God tur hjem igjen søta 🙂 Drit i de idiotene som hakker ned på deg pga TCMN(?) aner ikke hva hun kaller seg, men det får bare være! 😛 Hehe… jeg støtter deg 100% i dette her! 🙂 Dra hjem igjen og kos deg med familien din! 🙂 Stor klem

    2. Hei Rannveig!
      Synes det er rett og reise hjem nå jeg, du trenger absolutt ikke mer stress en nødvendig for det er jo ikke lenge til lille Emma kommer og da blir det enda mer stress(mye kos også da) 🙂 håper du fikk litt tid til å kose deg, selv om de ikke ville være med deg, å omvendt.. Synes alle av dere burde ha gjort litt mer for og kunne omgås sammen på dagtid iallefall, for på kveldstid er det normalt for en tenåring å drikke hver dag i syden, de er ikke gravide og de har nok lyst og leve livet mens man kan. Så jeg synes du har vert uprofesjonell når du har kalt de enkelte ting på nett, åpent. Det er ikke særlig voksent av deg.. Men ellers støtter jeg deg fullt, 2 blogger daglig og du er en av dem, jeg har bare aldri kommentert, før nå. God tur hjem 🙂

    3. Gjør meg en tjeneste og VÆR SÅ SNILL, IKKE sol magen din !!!!! tror ikke du er helt klar over konsekvensene som kan komme……

    4. Du er med i programmet C-H-A-R-T-E-R-F-E-B-E-R som sendes på tv3 til høsten!!! Og du har sensurert ordet, sikker fordi det enda holdes hemmelig!!!

    5. Heiia, leser både dinn å therese sinn blogg..
      Hører du skal til Alta! Bor dær 🙂 Håper du liker deg hær!

    6. Forholdene tatt i betrakting var det nok helt riktig valg av deg og reise hjem. Er jo ikke noe kjekt om man blir ” utestengt ” eller ikke kommer overens med de man ” reiser med ” .. Selvsagt synd att dere ikke klarte komme overens og ordne opp på en hvis … Men når det engang ble slik forstår jeg hvertfall ditt valg om og reise hjem.
      Håper du nå klarer og slappe godt av før jenta di kommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg