Litt shopping må til

Hei hei hallå kjære lesere !

Hvordan har dere det ? I skrivende øyeblikk er jeg faktisk supertrøtt, men tenkte likevel å oppdatere dere litt. Just for you ! Har vært en ganske lang dag med både det ene og det andre. Og restaurantbesøk og litt shopping ! Skulle jo ikke tro at man blir sliten av noe sånt som shopping, men som gravid blir man faktisk lei av de merkeligste ting ! Ikke det at det er så fryktelig spennende å shoppe når man til vanligvis bor i Oslo, som har ALT, i krass kontrast til her i min lille hjemby Alta … høhø.. men men :)) 

Kan jo vise dere litt av innkjøpene

Foundationkost til min Dior foundation, siden jeg glemte børsten hjemme i Oslo. Og ny sminke, i merket Jane Iredale ! Dyrt, men absolutt verdt pengene trror jeg. Har hørt så utrolig mye bra om mineralpudderet deres at jeg bare måtte kjøpe den. 

Nye klær til prinsen min, og en ny lue til prinsessa mi ! Til deg dere som lurer på, selvsagt har jeg og kommer også i fremtiden til å ha begge mine barn boende fast hos oss. Helt latterlig av noen å kommenhtere at jeg har mistet omsorgen fordi jeg velger å la være å blogge om mitt/mine barn og velger å la vær å eksponere de for hele verden. Så vil helst ha meg frabedt slike kommentarer, og i det hele tatt kommentarer som omfatter mine barn, som ikke har noe som helst med denne bloggen å gjøre. Skjønner ? 

Flott ! Nå skal jeg avlslutte her så blogges vi kanskje senere ! 🙂

12 kommentarer
    1. Veldig bra at du er restriktiv med å eksponere sønnen din, og din lille datter i fremtiden. Synes faktisk at enkelte bloggere/facebookere/instagrammere osv er altfor ukritiske :(( Har selv aldri kunnet lagt ut bilder av mine barn, før de kunne selv ha gjort det….

    2. Fine innkjøp!:-) er selv supertrøtt idag, fikk sovet 1,5 time nå i ettermiddag, å gud så godt det var;) tar på å være gravid ja:) er selv 25 uker idag.

    3. Hei!
      Jeg liker bloggen din go leser den regelmessig, men det er to ting som irriterer meg litt. Det at du alltid har mellomrom når du skriver spørsmålstegn.. F.eks “Just for you ! Har vært en ganske lang dag med både det ene og det andre.” Istedenfor “Just for you! Har vært en ganske lang dag med både det ene og det andre.”
      Den andre tingen er at du skriver “høhø”.. – Det høres veldig mandig ut når du skriver det, og det er egentlig ikke ett ord + at det er ganske fortiss språk.
      Som sagt dette er ikke noe hat, for jeg liker bloggen din og jeg gleder meg til lillesøster kommer!

    4. Jane iredale sminken er kjempe god! Har den selv og brukt det i snart 2 år. Jobber også med den daglig! Tror du vil bli super fornøyd, den flyter inn og blir svært naturlig! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg