Kosekveld med kjæresten

Nå har vi akkurat spist taco, og jeg er i alle fall stappemett ! Gullungen er i seng for lengst, og jeg og kjæresten skal ha kosekveld med film og snooop ! Man må passe på å pleie forholdet også selv om man har barn, hehe. Litt lett å glemme opp i alt annet i en hektisk småbarns(og gravid) hverdag, ikkesant ? 

Siden prisene på fly var litt høye i dag, bestemte vi oss for å vente til imorgen med å reise hjem. Så vi er da fortsatt hjemme i kjære Alta ! Må si jeg gleder meg litt til å komme vekk herfra, no offence alle Altaværinger ;- ) Men jeg trives desidert best “sørpå” ! Det har nok også noe med å gjøre med at det klør i fingrene etter å begynne å gjøre klart til vår lille Emma Angelica melder sin ankomst, vaske babyklærne hennes og brette de i skuffene osv. Ser at så mange med omtrent lik termin som meg gjør det for tiden, og da blir jeg lit utålmodig etter å begynne å gjøre klart selv… det kjente bygge rede instiktet de fleste gravide får har altså meldt sin ankomst for fult 😉 Noen andre gravide som kjenner seg igjen ? 

Magebordet mitt som begynner å bli ganske stort…. under 10 uker til det blir borte ! 

Nå skal jeg avslutte dette innlegget her ! Ha en strålende fin onsdagskveld videre kjære lesere ! Smask

9 kommentarer

Siste innlegg