Magebilder uke 32: guttemage VS jentemage

#gravid #pregnant

Synes dere det er noen forskjell på magebildene fra forrige graviditet og denne graviditeten ? Selv synes jeg ikke det er store forskjellen, eneste er at magen min i første svangerskap ser en god del større ut, men det tror jeg er ene og alene fordi puppene mine er myyye større denne gangen enn forrige, haha. Ellers sier de jo at guttemager er mere utstikkende, så kan jo også være det. Ikke vet jeg ! Ikke det at jeg har spesielt troen på slike myter, tror mest det er veldig individuelt og også forskjellig fra svangerskap til svangerskap uavhengig av kjønn.

Ser DU forskjell ?

Var det forskjell på din mage i forskjellige svangerskap, og stemte det med “gutt/jente mytene”? 

 

19 kommentarer
    1. Å du store alpakka hahaha…kan ei så lita, nett jente få såååå stor mage, uten å sprekke… (ikke vondt ment <3 ) Dette må være jenta som kommer ja...så spennende 🙂 Og gratulerer med ny bolig - godt at lykken blomstrer hos dere <3 Klem og fortsatt god sommer....

    2. såå stor forsjel er det ike på puppene! det er det bare du som tror!
      selv om du har putta falske ting inn der betyr ikke det at di er store! HELT erlig så har du ike store du har mer henge pupper!,
      jeg har sett at flere har kommentert det før her på blogen såå du bør virkelig ta det til deg !
      dette er ikke frekt på noen som helst måte! jeg bare sider deet som det er!
      du tranger ikke gokjene denne kommentaren bare les og lær!
      du har et nydelig fjes! ser hvor nataniel hr arvet kjønheten sin fra! koss dg mye i dag ! <233<3<3<3n

    3. Ser stor forskjell som gravid selv iallefall, den første magen er jo mye lavere og stikker ut mere. Som en guttemage – basketball! Mens jentemagen din er mer avlang og rett oppunder puppene ser du. Syns du har kjempefin mage! 🙂

    4. Eneste forskjellen jeg ser på deg er vel at “gravidstripen” (har helt glemt hva den heter) var tydeligere første gangen enn nå 🙂 Også kan det nesten se ut som om man kan se bakfra at du er gravid når du ventet N? 🙂 Jeg har hørt at jeg har typisk guttemage selv, men venter ei lita jente =) Tror nok det bare er tull, ja 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    5. Jøss, for noen frekke kommentarer du får. Hengepupper liksom, skal gi dem hengepupper!! Ikke ta det til deg. Ha en flott sommer videre:) gokjæke

    6. Eneste forskjellen jeg ser er vel at du så litt større ut med nr 1 + at magen da ser litt spissere ut på en måte 🙂
      Stor fin babymage du har nå i alle fall 🙂

    7. svangerskaps forskere sier at hvis det syns bakfra på mammen at hun er gravid er det jentemage;) og at jentemagene sitter litt høyere

    8. Den første gravideten med sønnen din magen din er mye rundere der enn den er på prinsessa di man ser at det kommer til og bli en jente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg