New in fra Sheinside

For litt siden mottok jeg disse klærne fra fantastiske Sheinside ! Får ikke tatt bilde med dem på akkurat nå, så det får evt. bli en annen gang. 

Denne nagle/diamantbhen til kun 133 kr! Du finner den HER

 

Denne kule knytbare magetoppen til kun 162 kr! Du finner den HER

Denne cardiganen/blusen til kun 178 kr! Du finner den HER

Denne kjolen til 420 kr! Du finner den HER

Minikjole til 242 kr! Du finner den HER

Denne kjolen til kun 206 kr! Du finner den HER


Denne kjolen til kun 143 kr ! Du finner den HER

Denne kule shortsen med nagler til kun 231 kr ! Du finner den HER

Denne shortsen til 199 kr. Du finner den HER

 

Hva synes du om klærne ? 

11 kommentarer
    1. Fine klær, men du kler ikke slike bher. De lages ikke i din størrelse og det ser så rart ut når man bruker for liten bh. Ikke slemt ment mot deg altså

    2. Syns klærne var stygge jeg. Men: smak og behag altså! Jeg HATER å skille meg ut, men det ser ut som du er flink til det! Kunne ønske jeg var litt mer som deg, som liksom tørr å skille seg litt ut!

    3. Du sender en hat kommentar og det beste navnet du finner på er ‘My little pony’, alvorligtalt? Hvor gammel er du, hun kan gå med hva faen hun vil uten at det plager deg. Uansett, utrolig flotte klær!

    4. Hadde nok ikke kjøpt disse klærne, skjorta var søt da. Men er klærne derfra normale i str? 🙂 har sett en kjole jeg virkelig vil ha!

    5. Caroline: jeg er nok en del eldre enn deg.
      Det var ingen hatkommentar, det er fakta. Det er så absolutt ikke fint å gå med bh som har altfor liten cup og slike bher lages ikke i så store størrelser. Når man har så store pupper bør man også være flink til å bruke bh som støtter ordentlig og holder puppene godt på plass.
      Grunnen til at jeg kommenterte det var fordi jeg har sett bilder av Rannveig før iført topper med spiler der cupen er altfor liten og det er ikke flatterende. Kanskje hu ikke ser det selv, hvem vet. Det var konstruktiv kritikk.
      Hvis det gjør deg lykkeligere kan jeg godt endre navnet i kommentarfeltet til “gamla” eller noe sånt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg